האס, יהיה הישראלי היחידי בצוות השופטים היוקרתי שמורכב מיועצי התקשורת ומשרדי יחסי הציבור הטובים בעולם.
הישג ישראלי ומינוי מרגש רגע לפני יום השואה הבינלאומי: יועץ התקשורת תמיר האס נבחר להצטרף לחבר השופטים הבינלאומי של תחרות ה - GWA מטעם איגוד יחסי הציבור העולמי (ipra ), זאת לאחר שניצח בעצמו בתחרות עם קמפיין לשימור זיכרון השואה ובכך הפך ממנצח ב 2023 לשופט ב 2024 . להמשך קריאה
NEVER AGAIN=NEVER GORGET
כולנו מקדמים קמפיינים שמקדשים את הקדמה ואת העתיד. אבל מה עם קמפיינים לשימור העבר?
רגע לפני יום השואה הבין לאומי פרסם משרדנו מאמר באתר של IPRA - הזירה היוקרתית והנחשקת בעולם בקרב אנשי יחסי ציבור. זה מה שהיה לנו לומר: להמשך קריאה
סבי, יצחק האס ז"ל היה בפרטיזנים והוא וחבריו היו בחוליה שתפקידה היה לאתר נאצים, ולרצוח אותם. הקוד היה שהרצח חייב להיות באמצעות חניקה ויישור מבט לעיניים כדי שבנשימתם האחרונה יביטו בעיניים של יהודי - ויידעו מי לקח את נשמתם.
לצד שמות כמו מייקרוסופט, לגו, וחיל האוויר של ניגריה זכינו במקום הראשון באוסקר של עולם יחסי הציבור העולמי עם הפרויקט המרגש שסוקר בכל העולם לשימור זיכרונות מן השואה להמשך קריאה
"שלא יישכחו את ההיסטוריה": על החיבור המופלא בין בינה מלאכותית וזיכרון השואה
"שואה, מה זה?" השאלה הבלתי נתפסת של תלמיד תיכון ישראלי והתשובה המקוממת "מאיפה אני אמור לדעת?" להמשך קריאה
400 כלי תקשורת סיקרו: על הקמפיין שחיבר בין התערוכה הראשונה בעולם שציירה בינה מלאכותית, לזיכרונות השואה
העולם לא נשאר אדיש: מיפן ומלזיה ועד חדשות CBS, חדשות SBS אוסטרליה ועוד. להמשך קריאה
פינטק, פודטק, ועכשיו דור חדש של טק - עמותטק: על קמפיין הNFT של שורדי השואה שעורר באזז
קמפיין יחסי הציבור של הקמת מוזיאון השואה הראשון במטא שיזמנו לחסדי נעמי פרץ גבולות. המילה הכי חשובה בקמפיין זה - היא הישרדות להמשך קריאה
למה כה חשוב המחקר כשעושים יחסי ציבור לטכנולוגיות חדישות ?
מהלך ההשקה של מרכז המיון הרובוטי המתקדם והירוק במזרח התיכון שעשינו ל DHL אקספרס והסיקור העולמי להמשך קריאה
מדוע עדן בן זקן כל כך חשובה עבור זכרון השואה?
דור חדש של קמפיינים: 40% מהנוער הפולני אומר שפולין מסוכנת ליהודים. 76% מבני הנוער בישראל מעולם לא פגשו ניצול שואה. אז למה איש יחסי ציבור חייב לדעת לכתוב תסריט לסרטונים להמשך קריאה
הסוד ליצירתיות: פשוט תחשבו פשוט.
איך הופכים רעיון לאסטרטגיה בפועל: יחסי ציבור זה הכלי הכי טוב שחברות יכולות ליהנות ממנו מבחינת היכולת להיות יצירתיים להמשך קריאה
להבדיל בין טוב לרע זה פשוט אבל איך יודעים אם משרד יחסי הציבור הוא יוצא דופן, או פשוט טוב?
זה נורא קל לזהות מתי אנחנו מקבלים שירות רע לעומת שירות טוב. אבל איך נדע האם אנחנו מקבלים שירות טוב, לעומת טוב מאוד? או שירות טוב מאוד לעומת מדהים. טור על מדידת משאבים ותוצרים ביח"צ להמשך קריאה
ספורט זה בריא - האם הועד האולימפי לוקח אחריות על בריאותינו כשהוא מאפשר להשתמש בסמל שלו למותגים המסחריים?
מה אנחנו יודעים על ההסכמים של הועד האולימפי עם מותגים - והאם נמסר גילוי נאות לעיתונאים על הסכמים אלו? להמשך קריאה
האם יש הבדל בין רעיון מטופש ליצירתי: איך בישלנו את המהלך המדובר בעולם הגיל השלישי?
דיור מוגן לב גנים ומסעדת TLV דובאי בתחרות בישול בין סבתות - המנצחת תטוס לדובאי להמשך קריאה
רוצים להפוך לאנשי יחסי ציבור ויועצי תקשורת מבריקים? קראו את המדריך ליח"צ
יועצי תקשורת בתחילת הדרך? תקציבאים? אספנו את הטיפים הכי חשובים כדי שתוכלו לעשות את עבודתכם על הצד הטוב ביותר! להמשך קריאה
דברים שחייבים להכיר לפני שלוקחים משרד יחסי ציבור
אם מישהו יודע - "להבטיח" לכם כתבה בחדשות ועוד לתת לכם ביטוח, חברו אותי איתו. אני סוגר את העסק ובא ללמוד ממנו. להמשך קריאה
תלמדו מהארי פוטר - העסק שלך חווה משבר תקשורתי או שיימינג: אתה חייב להכיר את הטיפים האלו
ניהול לקוח של משבר תקשורתי יכול למחוק עסק, הטיפים הבאים יכולים להיות זהב עבורכם להמשך קריאה
איך לגרום לכל המדינה לשמוע עליכם: מה זה משרד יחסי ציבור שחושב אחרת לעומת משרד יחסי ציבור רגיל?
רחפנים שמחלקים כסף? הגיל השלישי נגד טינדר? ציידי פוקימונים? אלו רק רשימה חלקית של המהלכים הכי מטורפים שעשיתי עבור הלקוחות שלי להמשך קריאה
איך לקחנו מוצר קיים ועם טוויסט עדין הפכנו אותו לתקשורתי
אמנות יחסי הציבור: איך משדרגים את הלקוח מבלי לייצר הוצאות ומייצרים עמוד שלם בישראל היום? להמשך קריאה
מנהל עמותה ולא מבין איך כולם מגייסי כסף דרך העיתונות ומימון המונים? זה בשבילך
עמותות שזקוקות לתרומות מתחרות על ליבו וכיסו של הציבור - רוצים לנצח בתחרות הזו? זה מה שאתם צריכים לדעת
להמשך קריאה
איך גורמים לתקשורת לכתוב על משרדי עורכי דין?
יחסי ציבור לעורכי דין יכולים לשפר את מספר הפניות, את התפיסה הציבורית כלפינו והם צריכים להיות חלק בלתי נפרד מהפעילות השיווקית. להמשך קריאה
כך אנחנו בחסדי נעמי מגייסים מיליונים בשנה באמצעות יחסי ציבור
יחסי ציבור זה הכלי היחידי שמבדיל בין עמותה אותנטית עם קמפיין לגיטימי לעומת אחרות - מהסיבה היחידה, זה כלי שחושף ארגונים בצורה המונית דבר שרק ארגון אמין יכול להרשות לעצמו בטווח הארוך להמשך קריאה
יח"צ לנדלן: הדברים שצריך לדעת בבחירת יחסי ציבור לחברות נדל"ן
הסיוט של כל קבלן זה להיתקע עם פרויקט - פרסום מדויק יכול לחסוך 20% מעלויות הפרויקט: אז איך עושים יח"צ לפרויקטים בתחום הנדל"ן? להמשך קריאה
כך תדעו איך אמור "לחשוב" עבורכם ספק יחסי ציבור - ואיך לבחור אותו
סדרת מאמרי קייסטאדי מציגים את החשיבה מאחורי פעילות היח"צ שלנו עבור הלקוחות להמשך קריאה
מפיו של איש יח"צ: כך הגעתי בעצמי לרופא הזה בגלל כתבה - וזו הסיבה שבסוף ביטלתי את התור.
יחסי ציבור לרופאים זה הכלי השיווקי הרווחי ביותר. אז איך רופאים יכולים להביא יותר לקוחות בעידן שיש כל כך הרבה מומחים ואף "יועצים" שנותנים עצות רפואיות - בלי שיש להם באמת רקע להמשך קריאה
כך תדע אם משרד היח"צ ששלח לך הצעת מחיר - אמין. פוסט שחייבים להכיר
אמינות היא הערך הבסיסי ביותר בכל התקשרות - בתחום יחסי הציבור שידוע כאינו מדיד - במיוחד להמשך קריאה
שיווק לעורכי דין הוא עולם שלם הכולל יחסי ציבור, שיווק דיגיטלי ותוכן שיווקי. מה היתרונות והחסרונות של כל מוצר?
כדי להצליח ולהתבלט בתחום עריכת הדין יש צורך לבחור אפיק שיווק לעורכי דין שיוכיח את עצמו ויביא לקוחות. בין שלל ההצעות יש כאלו שימנפו אתכם או יגרמו לכם לזרוק כסף לפח. כך תבדילו. להמשך קריאה
3 מאפיינים של משברים תקשורתיים שכל מנהל מותג צריך להכיר
בשנת 2020 ברור לנו כי כל מותג ועסק יכול להיכנס למשבר תקשורתי. 3 מאפיינים בניהולו, שאתם חייבים לדעת להמשך קריאה
יח"צ לסטארטאפ: אלו הטעויות שיש להימנע מהם בהליך בחירת הספק
כמה טיפים שיעזרו לכם להימנע מהטעויות הנפוצות שסטארטאפים עושים בבחירת משרד יחסי ציבור להמשך קריאה
6 טיפים לבחירת משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי
יחסי ציבור מאפשרים לנו להשפיע על הקהל באופן ישיר בכדי לקדם את העסק או המותג. כך בוחרים משרד יחסי ציבור להמשך קריאה
יחסי ציבור יצירתיים ממש לא קשורים לתקציב שלכם - כל אחד יכול
שובר מיתוס: ראיתם מהלך שיווק או יח"צ מגניב ואמרתם לעצמכם "אהה..יש להם ים כסף להשקיע זו לא חוכמה?" יש לנו חדשות בשבילכם - גם אתם יכולים להמשך קריאה
כך הופכים את החשוב - למעניין!
קייס סטאדי יחסי ציבור: בעוד שהתקשורת מסקרת בפטרונות את הגיל השלישי רגע לפני טו באב החלטנו להביא החוצה את החן והשובבות. כך זה נראה להמשך קריאה
איך מכניסים תרומות באמצעות קמפיין יחסי ציבור
עולם מימון ההמונים פתח דלת חדשה לכל מי שזקוק לסיוע. אם גם אתה לא מרוצה מהיכולות הנוכחיות שלך בתחום גיוס הכספים והיח"צ - נוכל לסייע להמשך קריאה
יח"צ: איך משרדי פרסום ו משרדי מדיה דיגיטלית יכולים להביא לעצמם עוד לקוחות?
יחסי ציבור: בעידן שבו עולם קידום האינטרסים מרגיש לפעמים שהמפרסמים לא מפרסמים את עצמם. לא תאמינו אבל יש לזה קשר לסביח של עובד להמשך קריאה
מידע בעולם של יחסי ציבור: איך המידע שלכם יכניס אתכם לחדשות?
מכוני המחקר מחזיקים בערמות של מידע ולפעמים לא יודעים כמה הוא יכול להיות שווה לכתבים: מה עיתונאים מחפשים? איך מומלץ להנגיש להם את המידע? ואיך מייצרים ממידע - כותרות ראשיות להמשך קריאה
יחסי ציבור, יח"צ, יחצנות, דוברות, ייעוץ תקשורת, ייעוץ אסטרטגי ועוד ועוד. כינויים רבים לתחום אחד אבל איך בעצם תחום היח"צ יכול לקדם את האינטרסים שלך?
בין פסיכולוגיה לתקשורת: הסיפור המדהים אודות הקשר בין פרויד לעולם יחסי הציבור להמשך קריאה
מה זה יחסי ציבור? איך מכניסים את העסק לטלוויזיה? והאם אנשי יח"צ משלמים לעיתונאים
רבות נאמר על תחום היח"צ אך האם אתם באמת יודעים מה זה בעצם יחסי ציבור? להמשך קריאה
רבים מכם מנסים לשרוד את התקופה אך אם כבר נוצר לכם בור של זמן - השקיעו אותו בחשיבה על שיקום הפעילות ביום שאחרי
עסק קטן? קבל כמה טיפים מנצחים עבור פעילות היח"צ ביום שאחרי קורונה שתוכל לעשות בעצמך להמשך קריאה
המגבלות על פרסום עורכי דין מאתגרות את הפעילות השיווקית ולכן תחום יחסי הציבור הוא אחד הכלים החשובים ביותר לכל עורך דין
עו"ד? חושב שהקולגה שלך מתראיין בדה מרקר "כי יש לו קשרים" - תחשוב שוב. יש לו משרד יח"צ להמשך קריאה
שובר מיתוס: למה כתבי הטכנולוגיה הם לאו דווקא הכתובת לחשיפה עבור סטארטאפים?
שיווק עבור מיזם טכנולוגי: בפוסט הבא אציג לכם את הזוית של יחסי הציבור ואסביר לכם איך לעשות זאת מבלי ליפול לחשיבה רובוטית להמשך קריאה
מנהלי קהילה בפייסבוק? קבלו כמה טיפים שיגרמו לתקשורת לסקר את הקהילה שלכם
רבים רוצים לעשות כסף מהקהילה שלהם אבל הרבה לפני כן - צריך לחשוב על שיווק והעצמה. כך תעשו זאת להמשך קריאה
המותגים בלחץ ובעוד כולם מדברים על המשבר הנוכחי הדבר הנכון הוא לחשוב על היום שאחרי.
דווקא עכשיו יש להשקיע משאבים בשימור מערכת היחסים עם הלקוח. פחות מכירות, יותר שימור להמשך קריאה
מי היה מאמין שעטלף בסין יגרום למשבר תקשורתי למותג על ויביא עמו מגוון נזקים כלכליים לאלפי בתי עסק. זה הזמן להשקיע משאבי חשיבה בעבודת יח"צ.
תקשורת בונה, תקשורת הורסת. הקורונה פגעה גם בכם? הבאזז מאיים על המותג שלכם? יועץ תקשורת הוא עוד ספק ממגוון אפשרויות, שיכול לעזור לכם. צרפתי פה כמה טיפים שיסבירו איך בוחרים יועץ תקשורת בצורה מדויקת להמשך קריאה
כך גייסתי יותר מ - 5 מיליון ש"ח בקמפיין מימון המונים. אלו הדברים שיש להקפיד עליהם בקמפיין גיוס כספים.
השנה 2021 ונראה שכולם, עמותות, יזמים או סטארטאפים מגשימים חלומות. החדשות הטובות הן שהגשמת חלומות באמצעות מימון המונים זו מציאות שזמינה לכולם, ובמיוחד אם מדובר בחלום חברתי. להמשך קריאה
איך עושים קמפיין לעמותה? איזה משרד יחצ צריך לבחור לעמותה?
אם הגעתם למאמר הזה כנראה יש לכם עמותה או מטרה חברתית שאתם רוצים לקדם. כחלק מהאג'נדה של עמותת חסדי נעמי במסגרתה אנחנו מבקשים להפיץ את המסר החברתי לכל דורש אנו מביאים לפניכם כמה טיפים פרי עטו של תמיר האס מנהל יחסי הציבור של חסדי נעמי ומנכל האס יחסי ציבור ואסטרטגיה – שיסייעו לכם בעבודת התקשורת השיווקית שלכם להמשך קריאה
קמפיין גיוס המונים מתוכנן היטב יודע להגיע לעיניים והאוזניים הנכונות. יחסי ציבור מדויקים ותשוקה הם חלק בלתי נפרד ממנו. כך הבאנו את ניצולת השואה - למשרדי פייסבוק ישראל
עבודת יחסי ציבור נכונה יודעת להגיע לכל מקום אפשרי. כך המשרד שלי הצליח לרגש את הנהלת פייסבוק להמשך קריאה
זה אולי ישמע מוזר אך המשרד שלי נותן שירותי יחסי ציבור - למשרדי יחסי ציבור שנתקעים ללא רעיונות.
לא פעם משרדי יחסי ציבור נתקעים ללא רעיונות, כמובן שאינם רוצים להפסיד את הלקוח. עולה השאלה, מה הפתרונות והאם הפתרונות הללו לגיטימיים? קראו את המאמר להמשך קריאה
כך חוסר הרגישות של עובד גרם למשבר תקשורתי של פיצה האט
אם יש משהו שיכול ממש להרגיז זה להביט בחברה שעושה מאמצים למקסם רווחים משקיעה ערמות של כסף בשיווק - ובסוף, עובד זוטר לא חושב צעד אחד קדימה - ומרשה לעצמו לייצר נזק. תארו לכם ומדובר היה בסטארטאפ צעיר, או בעסק המשפחתי שלכם? כמה נקודות למחשבה על שירות לקוחות וההשפעה על תדמית החברה להמשך קריאה
כמה טיפים חשובים עבור לקוחות יחסי ציבור, כך תדעו אם משרד יחסי הציבור שלכם עושה מאמץ מקסימלי
אם יש משהו שמוציא אותי מדעתי זה לראות "חצי עבודה" תפקידנו כאנשי יחסי ציבור זה לא רק להביא מקסימום תוצאות אלא לעשות מקסימום מאמץ בכדי להביא לידי ביטוי - מקסימום פוטנציאלי להמשך קריאה
רגע לפני הבחירות מי היא חברת התיירות המסקרנת שקיבלה כל כך הרבה תקשורת בכמה שעות בזכות קמפיין "לא טסים:בוחרים"
אם יש משהו שאצלנו בתמיר האס יחסי ציבור אוהבים לעשות זה לפרגן - לאחרונה זכתה אחת מחברות התיירות בישראל להמון יחסי ציבור חיוביים בזכות הקמפיין - "לא נופשים - בוחרים". להמשך קריאה
אין ספק שכל תקציב צריך להיות מותאם למטרת הפעילות ומכך גם תיגזר ההחלטה אודות סוג עבודת השיווק אך יחד עם זאת בהכללה גסה ובשיקולים של עלות תועלת עולם יחסי הציבור מספק את התוצר הכי יעיל והכי זול שניתן למצוא להמשך קריאה
לא כולם יודעים איך לפרסם עצמם - וזה בסדר. למעשה, לא כולם יודעים בכלל איך לגשת לזה - וגם זה ממש בסדר!
אני שומע כל פעם מבעלי ובעלות עסקים מוכשרים ומוכשרות שיודעים לעשות כסף מבינים את המוצר ואת הלקוחות - אבל בחלק של הפרסום פחות חזקים - הם מתרגמים זאת כחולשה להמשך קריאה
הטעות הגדולה של בעלי עסקים זה שהם שוכרים משרד יחסי ציבור מבלי להבין בדיוק את התחום. אל תתביישו לשאול את השאלות הכי ישירות אודות התחום רגע לפני שבחרתם בספק שמתאים לכם
אז, הגיע הרגע הזה שהצלחת לבנות את התשתית לעסק שלך. הצלחת לבלוט עם כשרונך אל מול מתחרייך והנה הגיע הרגע הגדול הזה שאפילו שמת עבורו כסף בצד, אבל אתה לא ממש יודע מה לעשות עם התקציב הזה?" להמשך קריאה