200 אייטמים ברבעון הביאו את קמפיין החורף שהכנו לעמותת חסדי נעמי לאחד המוצלחים ברמה התקשורתית. אך לא רק, אנחנו מדברים על מאות אלפי שקלים שהקמפיין שתכננו עוד מראש הכניס – אל תטעו, אין מדובר במקרה – אנחנו עושים כאלו כמה בשנה.
האם אפשר למדוד פעילות יחסי ציבור?
אמנם, 200 אייטמים ברבעון ללקוח זו עבודה מרשימה וגם 40 אייטמים אך אין ספק שהמומחיות של משרדנו מצליחה להעצים את הפעילות ולרוב תיק העיתונות של הלקוח עומד על עשרות אייטמים בחודש.
יחסי ציבור זה כלי – לא מטרה
ובכל זאת, ספירת אייטמים היא לאו דווקא מדד כי יחסי ציבור זה כלי, במקרה של עמותות מדובר בכלי שאמור לגייס כספים ולכן מבחינתנו מאות אלפי שקלים מקמפיין אחד – זו הצלחה אדירה. קל וחומר שאנחנו מייצרים מספר כאלו במהלך השנה.
מה דורש קמפיין יחסי ציבור ועבודת גיוס כספים
עבודת הקמפיין דורשת תכנון, חשיבה, איתור סיפורים, התאמת מטרות, תכנון לו"ז ועוד – אבל בעיקר, ניסיון וידע. משרדנו נתקל כל הזמן בעמותות שלא הצליחו לפני כן להגיע לתקשורת ולגייס כספים ואנחנו יודעים לייצר מענה מדויק חד ו – לא פחות ממבריק – אכן כן, אנחנו עומדים מאחורי זה. קראו את המדריך שלנו בנושא
קמפיין מימון המונים שמגיע עד לעמק הסיליקון וריגש את בכירי פייסבוק העולמית
הקמפיינים שלנו לעמותות מסוקרים באופן קבוע בחדשות ובכלי התקשורת גם באלו העולמיים ומגייסים תרומות לאנשים שזקוקים לכך מכל, למעשה – אין לנו מתחרים בנישה זאת. קראו על קמפיין הגיוס לניצולי השואה הכי משמעותי בישראל אותו הובלנו
הידע שלנו במימון המונים ושילוב עם יחסי ציבור
למה אין לנו מתחרים? מעבר לידע, לניסיון, ולהצלחות המוכחות – משרדנו גם מייצג פלטפורמות של מימון המונים כמו "גיוסים לקהילה", כך שצברנו המון המון ידע על התנהגות הגולשים ברשת ואנו יודעים לעשות את ההתאמות מבחינת הסיקור התקשורתי.
נשמח להוכיח לך זאת! צור איתנו קשר