צרו קשר 0545312376
הבלוג

הכי טובים: יחסי ציבור לעמותות – כך אנחנו מגייסים תרומות של מיליוני שקלים

מנהל עמותה ולא מבין איך כולם מגייסי כסף דרך העיתונות ומימון המונים? זה בשבילך

ההגעה אל גורמי התקשורת השונים יכולה להיראות כמו “טיפוס על הר גבוה” עבור העמותה

אך בפועל אין זה כך והחשיפה תגדיל את התרומות ולהתבצע לפני גיוס המונים וכשנדרש איסוף של סכומי כסף גדולים בזמן קצר.

3 נקודות על חשיבות יחסי ציבור לעמותות

עמותות זקוקות לחשיפה גבוהה. הן רוצות להגיע למודעות בקרב הציבור ולהגיע אליו תוך שימוש טבעי בתקשורת.

חשוב לציין כי גופי תקשורת שונים יכולים להיות רלוונטיים עבור המשימה ובהם: טלוויזיה, רדיו, עיתונות ארצית, עיתונות מקומית ועוד.

על העמותה להיחשף לציבור

עמותה אלמונית אשר אינה מוכרת לאיש, תוכל לבצע את עבודתה באופן מוגבל וחלקי בלבד.

יכול להיות שהיא תצליח לגייס כספים מאנשים קרובים, אך ללא קשר עם התקשורת, יהיה לה קשה להגיע לציבור:

עמותות רבות מוצאות עצמן עם רעיון נפלא אך רק לאחר שהן נחשפות בתקשורת האנשים שבאמת זקוקים להן מצליחים לקבל את עזרתן.

העמותה רוצה להיתפס כחיובית בעיני הציבור ולכן זקוקה לפרסום

ישנן שלל עמותות וכל אחת מגיעה עם תפיסה שונה ומטרה ייחודית. במקביל למטרה הטובה, ישנה סקפטיות בציבור וכשהוא לא מכיר את המטרות ואת הנפשות הפועלות, הוא מתמהמה עם התרומה.

ההשפעה של עבודת היח”צ יכולה להתבטא לאורך חודשים ואפילו שנים לאחר מכן.

הגעה אל מקורות נכונים בתקשורת תעזור לעמותה לחלחל אל הציבור הרחב.

יש לציין כי תפיסה חיובית אינה מתייחסת רק אל המטרה הגדולה אלא הדרך בה העמותה פועלת, מה היא עושה ועשתה לאחרונה וכאן ישנה חשיבות לתקשורת שתכסה את פעילותה ותחשוף אותה לקהל.

חשיפה גבוהה + תפיסה חיובית = גיוס כספים לעמותה

כדי שהעמותה תוכל לפעול למען המטרות החיוביות שלה היא זקוקה לחשיפה גבוהה וחיובית.

עבודת יחסי הציבור תכלול פניה אל אנשי תקשורת ועיתונאים. כ

אלו שנראה שהפעילות של העמותה ופועלה יעניין אותם. לשם כך עלינו גם לדעת למי לפנות אך גם לפנות לגורמים השונים בדרך הנכונה.

הגעה אל הקהל באופן חיובי תוביל להצלחה בגיוס כספים ומימוש מטרות העמותה.

מה כוללת עבודת היח”צ?

כלל חשוב ומשמעותי בתחום היח”צ – לא עובר כסף בין איש יחסי הציבור לבין אנשי התקשורת.

לא מדובר בכתבות ממומנות אלא ביצירת עניין בקרב האנשים הרלוונטיים כדי שאלו יספרו לקהל שלהם על מה שהם מוצאים כמעניין.

לשם כך נבין את מהות העמותה, נכין בריף, נצא עם הודעה לתקשורת ונדאג לעניין את האנשים הרלוונטיים ולאחר מכן יגיעו האייטמים.

האייטמים יכולים להיות כתבות בעיתונות, ברדיו, בטלוויזיה, בעיתונות המקומית ועוד.

יחסי ציבור זה הדבר הכי חשוב במימון המונים

כדי להצליח להשיגם ניצור עניין בקרב הגורמים הרלוונטיים, נזכיר להם על קיום העמותה, נחלוק את הסיפור שלכם ונדאג לעניין עוד ועוד גורמים.

חשוב לציין – המטרה שלנו היא ליצור עניין מתוך אינטרס משותף של שני הצדדים.

העמותה רוצה להגיע אל הקהל ובו זמנית העיתונאים רוצים לחשוף סיפורים מעניינים ומידע מעניין ומיוחד. כשהאינטרסים נפגשים, כל הצדדים נהנים.

יחסי ציבור וגיוס המונים לעמותות – הזווית האישית שלנו

1.אנחנו מגייסים מיליוני שקלים לעמותות

2.אנחנו יודעים על מה אנחנו מדברים בכל מה שקשור למערך השיווק בגיוס כספים

3. יש לנו המלצות

4.יש לנו קבלות

5. אנחנו לא מדברים באוויר

6.אנחנו עושים זאת מדי שבוע

7.לסיכום: עמותה שלא נחשפת בתקשורת ולא משתמשת במשרד יחסי ציבור שמתמחה בגיוס כספים לעמותות – תתקשה לשרוד בתחרות על תשומת הלב הציבורית. בהצלחה!

רדיאטורים לנזקקים

  • שחר דביר

    אני מבקשת לגייס כסף לפתיחת בית לחיילים בודדים אשמח אם תצרו קשר

  • ליזה שמעוני

    יחצנות לזמר פון 0537420013

  • hodaya

    Hodaya0098@gmail.com

  • דניאל

    גיוס

  • דן שרון

    שלום מתעניין בפרויקט מימון המונים לkits- חווית נגרות לילדים. https://kits4kids.co.il/ כנסו לאתר שלנו

  • מוטי

    אני מבקש לגייס כספים למען נכה צה"ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד מאמרים
בנקאות

יחסי ציבור למכוני סקרים ומחקר וחברות מידע: כמה אתם שווים לעיתונאים?

ליידי גלובס

יחסי ציבור לעורכי דין: איך עורך דין יכול להגיע לטלוויזיה

יחחצ טינדר

יחסי ציבור לדיור המוגן: גם לפנסיונרים מגיע להשתמש בטינדר!

טיפים לפרסם העסק שלך

5 טיפים לפרסום חכם – הכל מתחיל בחשיבה!

פייסבוק עבור ניצולי השואה

מחפש יחסי ציבור לעסקים קטנים? מה שהגדולים מקבלים – גם אתה יכול

גם משרד היח”צ שלך יודע להגיע לראשי ממשלה?

סטארטאפ? איך לא בוחרים משרד יחסי ציבור לסטארטאפ שלך

יחצ

יחסי ציבור: כך הרמנו את תערוכת הקורונה הראשונה בישראל

יחצ גיוס

מימון המונים: כך גייסנו שוב פעם מיליון שקל לניצולי השואה בקמפיין גיוס המונים של חסדי נעמי!

תוכן

דווקא בקורונה: יחסי ציבור או פרסום? וגם: כך פספסו חברות השיווק הזדמנות פז

אורי אדלמן

יחסי ציבור לעמותות וגיוס כספים: כך הקמפיינים שלנו מגייסים מאות אלפי שקלים ברבעון לנזקקים/200 אייטמים ברבעון

דני קושמרו

עושים קמפיין בדיגיטל? כך תגרמו לתקשורת לרצות לסקר אותו.

שדה תעופה

חברת התעופה שיצאה בקמפיין “לא טסים לחול ביום הבחירות – ממלאים את חובתנו האזרחית”

יחצ דובאי

יחסי ציבור בדובאי לחברות סטארטאפ

גלובס3

יחסי ציבור למשרדי פרסום ומשרדי מדיה דיגיטלית: כך נוכל לסייע לכם להביא עוד לקוחות

הקמפיין שהפך את נתניהו לרה”מ: בזכות עיתון הארץ

drill

קייסטאדי קמפיין ליח”צ טכנולוגי: החשיבה מאחורי מהלכי היח”צ ל drill

ראש הממשלה החליפי: כך קוברים את התדמית של גנץ בקרב הבא מול נתניהו

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

כך ויתרתי על אלפי דולרים: האם משרד יחסי הציבור שפניתם אליו הציע את האפשרות שאתם לא באמת צריכים יח”צ?

יח"צ למשרדי יחצ

יחסי ציבור לרופאים: כך יבחרו יותר במרפאה שלכם. דברים שאתם חייבים לדעת בבחירת משרד שיווק ויח”צ בתחום הבריאות

יחסי ציבור, יח”צ, ייעוץ תקשורתי: מה זה לעזאזל המקצוע הזה שרני רהב עוסק בו?

יחסי ציבור: תהיו חברתיים – זה האס שלכם! סקירת מהלכים שעשינו השבוע בטלוויזיה ובתקשורת

עודד בן עמי

מי צריך יחסי ציבור?

דני קושמרו

איך מודדים תוצאות של פעילות יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי?

יוסי יחצ

שיווק ויחסי ציבור בקורונה: כך פיצחנו את נוסחת יחסי הציבור עבור הלקוח בעת משבר הקורונה העולמי

5 עובדות על יחסי ציבור

יח"צ למשרדי יחצ

למה יחסי ציבור עדיפים לעסק שלך מפרסום רגיל?

מנכ"לית פייסבוק

איך עושים יח”צ לסטארטאפ והאם זה עדיף משיווק דיגיטלי?

להסביר

צילום: יח”צ – מה קורה כשהיח”צ לא עושה מספיק יח”צ?

יח"צ למשרדי יחצ

איך לגייס כסף לעמותה או לפרויקט חברתי? העצות של תמיר האס למימון המונים

חצ רחפנים יחצ

מהראש – לחדשות: איך הופך רעיון יח”צ פסיכי – לאייטם בחדשות

טינדר יחצנות

משרד יחסי הציבור של תמיר האס הביא את בשורת הניצחון מתאגיד טינדר העולמי!

האס שבחשיפה

מהלכי יח”צ – שיטות וכלי עבודה בפעילות יעילה של משרד יחסי ציבור

לוגו

ניהול משברים תקשורתי: 3 מאפיינים בניהול משבר יחסי ציבור שאתם חייבים להכיר

ערוץ 10

יחסי ציבור לעורכי דין: המתחרה שלך בטלוויזיה גלובס ובדה מרקר – ואתה לא? כנס לפה

רינה יחצ יחסי ציבור

מדריך: כל מה שרציתם לדעת על משרדי יחסי ציבור/יח”צ/ ודוברות בישראל – בבלוג אחד

דני קושמרו

5 סיבות לכך שגם עסקים קטנים ובינוניים צריכים יחסי ציבור

קייסטאדי: דוגמא לקמפיין יחסי ציבור שבנינו לחברת הסייבר אקיטה

תכנית טלוויזיה

איך בוחרים משרד יחסי ציבור? : טיפים לחיפוש משרד ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור

יח"צ למשרדי יחצ

יחסי ציבור למשרדי יח”צ? כן, יש חיה כזו

פרסום נדלן

קבלן, רוצה יחסי ציבור לפרויקט נדל”ן? קבל 5 רעיונות שיגרמו לעיתונאים לסקר דווקא את הפרויקט שלך!

חסדי נעמי

הכי טובים: יחסי ציבור לעמותות – כך אנחנו מגייסים תרומות של מיליוני שקלים

דני קושמרו

גיוס כספים ויחסי ציבור לעמותות: הסרטון שהפקנו שבר את הרשת

טינדר

יחסי ציבור מפגרים: שיווק יצירתי. פסיכי זה פה

להסביר

יחסי ציבור vs תוכן שיווקי: מה ההבדל ואיך מגיעים לחדשות ולתכנית בוקר – בלי לשלם כסף

משאית

למה לעזאזל אתה צריך יחסי ציבור לעסק שלך?

תוכן

מחפש משרד יחסי ציבור לעורכי דין? כך לא יעבדו עליך. המידע שחייבים להכיר כשמחפשים פרסום או שיווק לעורכי דין

לוגו

איך מפרסמים קהילת פייסבוק בימי קורונה, ובכלל?

יחחצ טינדר

תקוע בשיווק? הפתרון – יח”צ. המדריך ליחסי ציבור יצירתיים – יח”צ לעסקים קטנים סטארטאפים עמותות ועוד!

ניצחון קלפים

לוקח משרד יח”צ אבל שירות הלקוחות שלך גרוע? אל תיקח אותי

תרומה דרך פוקימון

בלי ססמאות: מה זה יחסי ציבור יצירתיים באמת

יחסי ציבור עלות

יחסי ציבור: 3 טיפים מנצחים לספר את הסיפור של העסק שלך. או במילים אחרות – איך שולה הפכה אותי למיליונר?

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

יח”צ על רגל אחת: עסק קטן? כך תכין תכנית יחסי ציבור ליום שאחרי הקורונה

יחסי ציבור לעמותה: איך לגייס תרומות לעמותות? /תמיר האס

מנכ"לית פייסבוק

יח”צ: כך קמפיין מימון המונים שלנו הגיע לעיניה של עדי סופר תאני מנכ”לית פייסבוק

מותג האס

כלים ביחסי ציבור: כלכלת יח”צ – מה זה תפוקה שולית פוחתת בעבודת יחסי ציבור?

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

קייסטאדי חובת קריאה: צריכים חשיפה לעסק אבל חוששים מתחום היח”צ

האם משרד היח”צ שבחרתי – אמין? כך תדעו. פוסט שאתם חייבים לקרוא כשאתם בוחרים משרד יחסי ציבור

יחסי ציבור לעסקים עמותות ועוד: דוגמאות לעשרות מהלכים שעשינו בתקשורת

יח"צ למשרדי יחצ

יועץ תקשורת ובירה קורונה: איך בוחרים משרד לייעוץ תקשורתי?