האתגר התקשורתי של הלקוח בקמפיין יחסי הציבור
- לקוח: דיור מוגן לב גנים
- תחום הדיור המוגן נסדק תדמיתית בעת הקורונה
- פעילות לא מדויקת עשויה לחזור כבומרנג
אסטרטגיית יחסי הציבור עבור הדיור המוגן בעת המשבר התקשורתי שיצרה הקורונה
כך פעלנו:
- התמקדות בערכים חיוביים ויצירת מהלכים אופטימיים סכל בקשור למאבק בקורונה
- הובלת המותג וחידוד המסר כמי שעומדים בקו הראשון עבור הגיל השלישי
- ייזום מהלכים משמחים, מייצרי עניין
- בתמונה מעלה: יוסי קפלן מנכל דיור מוגן לב גנים על מאבקו עבור הגיל השלישי – כתבה של 4 עמודים בישראל היום
בתמונה מטה: קמפיין שיזמנו מול טינדר במסגרתו דרשנו את הגדלת טווח החיפוש באפליקציה גם עבור גילאים מבוגרים.
הקמפיין סוקר בהרחבה – וניצחנו.
יוסי קפלן מנכל לב גנים ביום הראשון לעבודה שלנו – בחדשות 12
ושוב: קמפיין לב גנים מול טינדר בערוץ 12
יוסי קפלן מנכל לב גנים בחדשות 11
לב גנים בחדשות 11
לב גנים במעריב
דיו מוגן לב גנים בתכנית הבוקר עם תערוכת מכונות התפירה
לב גנים בynet
דיו מוגן לב גנים מתראיינים לרינה מצליח
סיכום קמפיין יחסי ציבור בעת הקורונה
דיור מוגן לב גנים קיבל עשרות אייטמים הצגנו פה רק מעט. הקמפיין שבנינו צפה את האתגרים והצליח להפוך את לב גנים לדיור המוגן הכי מסוקר.
כל האייטמים לדיור מוגן לב גנים היו בניחוח חיובי בלבד