לוגו תמיר האס יחסי ציבור, מימון המונים ואסטרטגיה צרו קשר 0545312376
מאמרי יחסי ציבור

לוקח משרד יח"צ אבל שירות הלקוחות שלך גרוע? אל תיקח אותי

כך חוסר הרגישות של עובד גרם למשבר תקשורתי של פיצה האט

סטארטאפים, תאגידים, עמותות, עסקים קטנים, עסקים משפחתיים – כולם רוצים להיות רווחיים. כמובן, שהמילה רווח תלויה במגוון פרמטרים בהם איכות הפעילות השיווקית, יעילות עבודת המכירות, המערך הלוגיסטי, הרכש, ועוד ועוד. וכמובן – גם ברגישות של שירות הלקוחות.

שירות לקוחות רע -איך זה משפיע על המותג?

כך למשל כשאני מקבל שירות אחד הדברים המשמעותיים עבורי זה "שפת הגוף" של המילים שנאמרות. הקצב של המילים, המילים עצמן – וכל זה עוד לפני שדיברנו על המסר. למשל " אם מדובר בשיחה טלפונית ומשפט כמו "עוד משהו שאני יכול לעזור" מוצא עצמו בשיחה בשלב מוקדם ונאמר כמה וכמה פעמים, לפעמים ממש מאית השנייה אחרי שסיימתי משפט – זה מפריע לי. אנשי השירות נמדדים במספר השיחות להם הם עונים ולכן יש להם אינטרס טבעי לסיים את השיחה מהר – אני לעומת זאת, פחות אוהב שדוחקים בי שכן אם טלפנתי כנראה יש לי  בעיה שאני רוצה לפתור

שירות לקוחות טוב – איך זה משפיע על המותג?

מצד שני, אני יכול להציע דוגמה הפוכה במסגרתה קיבלתי מוצר גרוע עד כדי תסכול וסגן מנהל החנות היה ממש מבין , נעים, ואותנטי – שפשוט המתנתי והמתנתי כמה שצריך, כי הוא גרם לי להרגיש שהוא איתי, בצד שלי – ואני בתמורה, מציע סבלנות. אומר זאת כך – אם במקרה תאורטי היה משתף אותי שהוא עוזב לחברה המתחרה – הייתי מגיע לשם לבצע רכישה – רק בגללו.

שירות לקוחות בשוק תחרותי

על כך חברים, מעבר למובן מאליו אודות החשיבות של שירות הלקוחות – שירות לקוחות יכול להיחשב כמרכיב סטנדרטי וממוצע, ויכול להיחשב כמרכיב דרמטי. כך למשל שחקנים בשוק תחרותי שמובילים בעלות (מציעים מוצר זול) מתקשים להוביל בשירות (לא מפנים משאבים לכוח עבודה, שיפורו ועוד), ושחקנים וחברות שמובילים בשירות (משקיעים בשיפור השירות, שומרים על קשר אישי עם הלקוח, שולחים את העובדים להתלמדויות, משלמים להם היטב – בונים על כך שהלקוח יחזור לא רק עבור מוצר אלא בגלל השירות) מתקשים להציע מוצרים זולים.

תנו שירות טוב, הלקוח יהיה טוב אליכם

אני – מעדיף לשלם יותר לפעמים, ולדעת שיש לי בית לחזור אליו ואוזן קשבת. אמנם כסף הוא משאב אך להבדיל מזמן למשל, כסף זה משאב שאפשר לייצר- זמן לא, ואין לי עניין להשקיע מזמני בגלל שירות גרוע. להמתין על הקו, לטלפן, להתעצבן ועוד. גם עצבים זה משאב, וגם אותו אין לי עניין להשקיע.

יחסי ציבור לעסק זה חשוב – לא במקום שירות הלקוחות. מצאו משרד יח"צ שחושב 360, לא רק יח"צ

לא רק אני מרגיש כך, גם המון מלקוחותיכם. ולכן כבר קרה שלקוח פוטנציאלי הגיע אלי ולפני שהתחלנו בפעילות טלפנתי ללא ידיעתו לשירות הלקוחות שלו – 3 פעמים. למה 3? כי פעם אחת זו מקריות, 3 פעמים זה מצב נתון – לקח 6-7 דקות עד שענו לי, שמעתי בקע צעקות של נותני שירות אחרים שדיברו בקול רם, ומהצד השני של הטלפון לא ידעו לענות לשאלותיי. כאב לי עבורו, אם הייתי הוא הייתי רותח – בא אדם בונה עסק ובסוף כמה חבר'ה צעירים לא לוקחים את זה ברצינות? באים לסגור יומית?

לא צריך להיות מומחה ביחסי אנוש בשביל שירות לקוחות נעים

שלחתי לאיש דף הערות שאני מציע שיטפל בהם וימתין עם שירותיי. מדוע? אמנם מדובר בדבר האתי והאנושי לעשות אך לא רק – לאחר שהייתי מייצר את הביקוש, והייתי מגדיל את הפניות לבית העסק – במקום שיהיו מכירות, הפניות היו נופלות – בגלל השירות הגרוע. הלקוח לא היה יכול לראות את עבודתי בכיס שלו – בגלל גורם אחר.

השלמתם עם שירות לקוחות רע בעסק שלכם? לקחתם סיכון אסטרטגי

ואיך כל זה קשור לפיצה האט? מילא חוסר סבלנות, חוצפה, ועוד. אבל כשלקוחה מגיע לסניף ומבקשת פיצה ללא גלוטן ונותנים לה פיצה עם גלוטן ואחר כך צועקים עליה כשהיא מתלוננת ולבסוף היא מגיע לבית חולים עם עם הילד כי הוא הרי רגיש לגלוטן ומעלה תמונות מבית החולים ברשת ואט אט הדבר הופך לויראלי – זה כבר סיפור אחר שהופך למשבר תקשורתי, שהיה נמנע בקלות (1) אם בסניף היו טורחים להכיר את החומר אותו הם אמורים להכיר (2) אם היה מישהו הגיוני שהיה מבין שלא צועקים על לקוח, ודאי לא לקוח צודק, ודאי לא בסוגיית בריאות. ולכן, חשוב להשקיע בשירות לקוחות שלכם. שכן השאלה היא לא רק אודות חוויית הלקוח, אלא – כמה נזק פוטנציאלי תחסכו כשבחרתם את העובדים הנכונים. האמינו לי , אתם מעדיפים לשלם לי ריטיינר כדי להפוך את העסק שלכם ליעיל יותר – ולא כדי לתקן נזקים שנוצרו. מעבר למובן מאליו שזה כדאי יותר – לנהל משבר תקשורתי יקר יותר, ולאחריו יש צורך בשיקום. בהצלחה, תמיר האס. רוצים עוד טיפים? חפשו את המאמר שלי "למה לעזאזל אתם צריכים יחסי ציבור"

עוד מאמרים

למה לעזאזל החדשות מסקרים את המתחרים שלך –ואותך, לא?

יחצ

יחסי ציבור: כך הרמנו את תערוכת הקורונה הראשונה בישראל

drill

קייסטאדי קמפיין ליח"צ טכנולוגי: החשיבה מאחורי מהלכי היח"צ ל drill

פוטין - צילום מסך מאתר 13

מה הקשר בין היטלר לקריפטו ועמותות החסד?

מרגיש שאתה "עובד" עבור משרד יחסי הציבור שלך? הפוסט הזה בשבילך

יוסי יחצ

שיווק ויחסי ציבור בקורונה: כך פיצחנו את נוסחת יחסי הציבור עבור הלקוח בעת משבר הקורונה העולמי

יום השואה הבין לאומי: יחסי ציבור vs פרופגנדה. לאנשי יחסי ציבור יש את היכולת להפוך את העולם למקום טוב יותר

דני קושמרו

המדריך הגדול ביותר ליחסי ציבור – עבור אנשי יחסי ציבור

פייסבוק עבור ניצולי השואה

מחפש יחסי ציבור לעסקים קטנים? מה שהגדולים מקבלים – גם אתה יכול

להסביר

יחסי ציבור vs תוכן שיווקי: מה ההבדל ואיך מגיעים לחדשות ולתכנית בוקר – בלי לשלם כסף

יחסי ציבור, יח"צ, ייעוץ תקשורתי: מה זה לעזאזל המקצוע הזה שרני רהב עוסק בו?

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

למה יחסי ציבור עדיפים לעסק שלך מפרסום רגיל?

יחסי ציבור: תהיו חברתיים – זה האס שלכם! סקירת מהלכים שעשינו השבוע בטלוויזיה ובתקשורת

יחסי ציבור פורצי דרך: יחסי ציבור לחברות סייבר

טיפים לפרסם העסק שלך

5 טיפים לפרסום חכם – הכל מתחיל בחשיבה!

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

יחסי ציבור לרופאים: כך יבחרו יותר במרפאה שלכם. דברים שאתם חייבים לדעת בבחירת משרד שיווק ויח"צ בתחום הבריאות

טור על יחסי ציבור שאסור לך לפספס: כך הפכנו דיור מוגן משפחתי מנתניה להכי מפורסם בארץ ובעולם/ תמיר האס

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

מה זה יחסי ציבור ואיך עושים יחסי ציבור בעצמכם?

לוגו

איך מפרסמים קהילת פייסבוק בימי קורונה, ובכלל?

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

יחסי ציבור למשרדי יח"צ? כן, יש חיה כזו

משאית

למה לעזאזל אתה צריך יחסי ציבור לעסק שלך?

בנקאות

יחסי ציבור למכוני סקרים ומחקר וחברות מידע: כמה אתם שווים לעיתונאים?

איך עושים השקת יחסי ציבור לרבע מיליארד ש"ח של חדשנות טכנולוגית?

תמיר האס נבחר לשופט בצוות הבין לאומי של GWA – הישראלי היחיד בצוות השופטים של IPRA, האיגוד העולמי ליחסי ציבור, שיתכנס באירופה לבחירת מנצחי 2024

האם משרד היח"צ שבחרתי – אמין? כך תדעו. פוסט שאתם חייבים לקרוא כשאתם בוחרים משרד יחסי ציבור

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

איך לגייס תרומות לעמותות או כספים לסטארטאפ: טיפים עבור מימון המונים

הוואטסאפ של טובה: חסדי נעמי וצהל פיתחו chatgpt של זכרונות שואה מבוסס בינה מלאכותית

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

יחסי ציבור בתחום הבריאות: האסון הגדול שאנשי יחסי ציבור מייצרים לאנשים שחולים במחלות.

צרפת יחצ

לא רק יחסי ציבור: שגריר צרפת מגיע לביקור אצל לקוח משרדנו

ערוץ 10

יחסי ציבור לעורכי דין: המתחרה שלך בטלוויזיה גלובס ובדה מרקר – ואתה לא? כנס לפה

קייסטאדי: דוגמא לקמפיין יחסי ציבור שבנינו לחברת הסייבר אקיטה

לוגו

ניהול משברים בתקשורת: 3 מאפיינים ניהול משבר יחסי ציבור שאתם חייבים להכיר

יחסי ציבור לעורכי דין

יחסי ציבור לעורכי דין: איך עורך דין יכול להגיע לטלוויזיה

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

יועץ תקשורת ובירה קורונה: איך בוחרים משרד לייעוץ תקשורתי?

ניצחון קלפים

לוקח משרד יח"צ אבל שירות הלקוחות שלך גרוע? אל תיקח אותי

"אמא, למה אבא דוקר אותך": כך תטיסו את הארגון שלך קדימה.

קמפיין השואה: כך עשינו היסטוריה עם עדן בן זקן על אדמת פולין.

הקמפיין שהפך את נתניהו לרה"מ: בזכות עיתון הארץ

חצ רחפנים יחצ

מהראש – לחדשות: איך הופך רעיון יח"צ פסיכי – לאייטם בחדשות

דני קושמרו

גיוס כספים ויחסי ציבור לעמותות: הסרטון שהפקנו שבר את הרשת

יחחצ טינדר

יחסי ציבור לדיור מוגן: גם לפנסיונרים מגיע להשתמש בטינדר!

לעשות היסטוריה: כך זכינו באוסקר של עולם יחסי הציבור הבין לאומי

האס שבחשיפה

מהלכי יח"צ – שיטות וכלי עבודה בפעילות יעילה של משרד יחסי ציבור

דני קושמרו

5 סיבות לכך שגם עסקים קטנים ובינוניים צריכים יחסי ציבור

5 עובדות על יחסי ציבור

יחסי ציבור לעמותה: איך לגייס תרומות לעמותות? /תמיר האס

יחסי ציבור עלות

יחסי ציבור: 3 טיפים מנצחים לספר את הסיפור של העסק שלך. או במילים אחרות – איך שולה הפכה אותי למיליונר?

שיווק לעורכי דין

דווקא בקורונה: יחסי ציבור או פרסום? וגם: כך פספסו חברות השיווק הזדמנות פז

יחצ דובאי

יחסי ציבור בדובאי לחברות סטארטאפ

תכנית טלוויזיה

איך בוחרים משרד יחסי ציבור? : טיפים לחיפוש משרד ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור

רינה יחצ יחסי ציבור

מדריך: כל מה שרציתם לדעת על משרדי יחסי ציבור / יח"צ / ודוברות בישראל – בבלוג אחד

תרומה דרך פוקימון

בלי ססמאות: מה זה יחסי ציבור יצירתיים באמת

דני קושמרו

עושים קמפיין בדיגיטל? כך תגרמו לתקשורת לרצות לסקר אותו

יחסי ציבור לעסקים עמותות ועוד: דוגמאות לעשרות מהלכים שעשינו בתקשורת

מרסל

6 כללים לאסטרטגיית יחסי ציבור יצירתית

דני קושמרו

"אלוהים ישמור אנחנו בחדשות 12 – ולא בקטע חיובי!" המדריך המקוצר לניהול משברים ושיימינג באמצעות יחסי ציבור

מאסטר שף יחצ 2

יחסי ציבור בלתי רגילים: תחרות הבישול שתטיס את הסבתות לדובאי!

עודד בן עמי

מי צריך יחסי ציבור?

שדה תעופה

חברת התעופה שיצאה בקמפיין "לא טסים לחול ביום הבחירות – ממלאים את חובתנו האזרחית"

מנכ"לית פייסבוק

איך עושים יח"צ לסטארטאפ והאם זה עדיף משיווק דיגיטלי?

יחצ גיוס

מימון המונים: כך גייסנו שוב מיליון שקל לניצולי השואה בקמפיין גיוס המונים של חסדי נעמי!

גם משרד היח"צ שלך יודע להגיע לראשי ממשלה?

גלובס3

יחסי ציבור למשרדי פרסום ומשרדי מדיה דיגיטלית: כך נוכל לסייע לכם להביא עוד לקוחות

אורי אדלמן

יחסי ציבור לעמותות וגיוס כספים: כך הקמפיינים שלנו מגייסים מאות אלפי שקלים ברבעון לנזקקים/200 אייטמים ברבעון

חסדי נעמי

הכי טובים: יחסי ציבור לעמותות – כך אנחנו מגייסים תרומות של מיליוני שקלים

תכנית טלוויזיה

יחסי ציבור לרואי חשבון – משרד רו"ח – במה אתה שונה מהמתחרים שלך?

חסדי נעמי בסיבאס

גולת הכותרת: העיתון הגרמני החשוב באירופה סיקר את הקמפיין הישראלי לקראת יום השואה הבין לאומי

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

יח"צ על רגל אחת: עסק קטן? כך תכין תכנית יחסי ציבור ליום שאחרי הקורונה

דני קושמרו

איך מודדים תוצאות של פעילות יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי?

ישראל

מחפשים יחסי ציבור עם ביטוח תוצאות ? אתם חייבים לקרוא את הטור הזה.

הטעויות הקריטיות ביותר שחברות עושות בעת בחירת משרד יחסי ציבור

משרד יחסי ציבור תמיר האס - אמינות, אחריות יצירתיות - קלף מנצח

כלים ביחסי ציבור: כלכלת יח"צ – מה זה תפוקה שולית פוחתת בעבודת יחסי ציבור?

משרד יחסי ציבור תמיר האס

ראש הממשלה החליפי: כך קוברים את התדמית של גנץ בקרב הבא מול נתניהו

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

קייסטאדי חובת קריאה: צריכים חשיפה לעסק אבל חוששים מתחום היח"צ

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

משליח של סופר לבעלים של לתאגיד קמעונאי: איך עושים יחסי ציבור ושיווק לקמעונאים וחברות איקומרס

להסביר

צילום: יח"צ – מה קורה כשהיח"צ לא עושה מספיק יח"צ?

שיווק לעורכי דין

שיווק לעורכי דין: המדריך המלא לעו"ד המחפש להביא לקוחות חדשים למשרד

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

כך ויתרתי על אלפי דולרים: האם משרד יחסי הציבור שפניתם אליו הציע את האפשרות שאתם לא באמת צריכים יח"צ?

יחצ

מעולם לא היה כזה דבר: על קמפיין ניצולי השואה הכי משמעותי במדינת ישראל

the difference between propaganda and PR

טינדר יחצנות

משרד יחסי הציבור של תמיר האס הביא את בשורת הניצחון מתאגיד טינדר העולמי!

סטארטאפ? איך לא בוחרים משרד יחסי ציבור לסטארטאפ שלך

מסדרון

אחריות תאגידית בעולם של אנשי יחסי ציבור. מה קורה איתה? כמה עולה להשתמש בסמל של האולימפיאדה

מנכ"לית פייסבוק

יח"צ: כך קמפיין מימון המונים שלנו הגיע לעיניה של עדי סופר תאני מנכ"לית פייסבוק

פרסום נדלן

קבלן, רוצה יחסי ציבור לפרויקט נדל"ן? קבל 5 רעיונות שיגרמו לעיתונאים לסקר דווקא את הפרויקט שלך!

יחחצ טינדר

תקוע בשיווק? הפתרון – יח"צ. המדריך ליחסי ציבור יצירתיים – יח"צ לעסקים קטנים סטארטאפים עמותות ועוד!