יחסי ציבור זה כנראה הכלי היעיל ביותר לעורכי דין עליהם חלים מגבלות פרסומיות שכן בתחום יחסי הציבור לא עובר כסף בין היחצן לכתב.
למעשה, אנחנו סוחרים בזמן ובמידע. אכן כן, כל הכתבות שאתה רואה אצל המתחרים שלך שלא כתוב עליהם "בשיתוף" עם- לא שולם עבור כסף.
מדובר בעבודה של משרד יחסי הציבור שנשכר על ידי המתחרה שלך.
מה נותנים יחסי ציבור כשהם נעשים נכון?
1.יחסי ציבור מייצרים תיק תקשורתי מרשים (שנוכל להטמיע באתר ובשלל מקומות רלוונטיים),
2.מעלים את המודעות לשירותים המשפטיים שאנחנו מספקים
3.ממצבים אותנו כמומחים בתחום. ומגדילים את ההכנסות
יחסי ציבור מועילים לעורכי דין כיוון שהם מקדמים את השירותים המשפטים שהם נותנים ומספקים מידע חשוב
יחסי ציבור לעורכי דין– קביעת היעדים
תוכנית יחסי הציבור צריכה להתאים ליעדים של המשרד או של עורך הדין.
אנחנו צריכים לשאול את עצמנו בשלב מוקדם כיצד אנחנו רוצים להיתפס בפני הלקוחות שלנו.
מה אנחנו רוצים שאנשים יחשבו עלינו לפני שהם פונים אלינו.
בדרך כלל זו לא שאלה פשוטה אך עלינו להבין שיצירת תדמית דורשת תכנון מקדים.
אסטרטגיה תקשורתית לעורכי דין ויחסי ציבור– בחירת קהל היעד
חשוב להבין כי יש לנו קהל יעד מסוים בעל מאפיינים ספציפיים.
איש יחסי ציבור יוכל לדעת מה ישפיע יותר לחיוב על העסק, הופעה בתוכנית בוקר או אולי כתבה בידיעות אחרונות.
מיתוג עורכי דין וחשיפה תקשורתית– ביסוס המסר
המסר אותו נרצה להעביר חייב להיות ברור לנו. אנחנו צריכים לדבר אל הקהל, לגעת בו ולהיות ברורים במה שאנחנו רוצים להגיד.
כדאי להתאמן על המסר לפני ראיונות ולפני קבלת החשיפה וכאן ישנה חשיבות לעבודה עם משרד יחסי ציבור שמלווה את העסק גם בהכנה לקראת החשיפה.
לידים לעורכי דין באמצעות יחסי ציבור לעו"ד– החלטה מה נרצה שהקהל יעשה
אנחנו יכולים לעורר את הקהל לעשות פעולה מסוימת. יכול להיות שהדבר הנכון הוא להגיש תלונה, למלא טפסים, לחתום במקום מסוים ועוד.
ברור לנו כי אנחנו רוצים שהקהל יפנה אלינו, אך הוא צריך לדעת מדוע אנחנו הכתובת הנכונה לכך.
הדרכים לשיווק משרד עו"ד– זיהוי הטקטיקות שיגרמו לקהל לפעול בצורה הרצויה
אנשים מונעים מרגש ואנחנו רוצים להבין מה יגרום לקהל שלנו לפעול בצורה הרצויה לנו.
אנחנו צריכים להבין כיצד עלינו לדבר, על מה חשוב לשים דגשים ואילו מסרים יצליחו להפעיל את הקהל ויגרמו לו לעשות מה שהתכוונו שיעשה. תכנון נכון הוא קריטי להצלחת מהלכי יח"צ.
תוצאות יחסי ציבור לעורכי דין- ביצוע פעולות שייצרו תוצאות מרביות
לא מסתפקים רק בפניה לתקשורת אלא צריכים גם להכין את התשתית למסר שאנחנו מעבירים.
לדוגמה, אנחנו יכולים להעלות עוולה ולפני שאנחנו מגיעים לתקשורת לפתוח קבוצת פייסבוק לאלו שנפגעו מהמצב.
פעולה זו מקדימה להופעה בתקשורת ואנחנו יכולים לספר שהחלטנו לעשות זאת כדי לתת מענה לכל אותם נפגעים.
יחסי ציבור טובים נעשים לאורך זמן ובמיוחד כאשר מדובר על יחסי ציבור לעורכי דין. לאורך כל הדרך יש להבין מה עבד ומה לא, לחזק את הפעולות הטובות ולשפר את אלו שצריך.
איך יודעים שמשרד יחסי ציבור לעורכי דין עושה את עבודתו? התשובות במאמר שלי
בהצלחה!