אין ספק שהתקשורת נוטה לסקר את הגיל השלישי בצורה פטרונית. הדגש הוא על חולי ונזקקות בעוד שנראה שיש מי ששכחו שהחיים רק מתחילים אחרי הפנסיה! כך גם המפרסמים שנוטים לדבר על חולי וכאבים בגיל השלישי בעוד שמדובר בקבוצת גיל – עם המון כסף פנוי. שכל מה שהיא רוצה זה שלא ידברו אליהם – אלא ידברו איתם!
איך לפנות לגיל השלישי באסטרטגיה השיווקית?
אמנם כל מקרה לגופו ובכל זאת, מבין לקוחותינו דיור מוגן לב גנים שבראשו עומד הגרונטולוג יוסי קפלן. כאסטרטגיה, אנחנו מנסים להוציא החוצה את מסר החיות – כפי שצריך להיות.
וכך בנינו את הקמפיין לקראת טוב באב "לפנסיונר דרושה מזכירה לסינון פניות מטינדר" ו "לפנסיונרית דרוש מזכיר לסינון פניות של בחורים מטינדר"
יחסי ציבור לגיל השלישי: מה עשינו?
אם כן, אחרי שעיצבנו את הקמפיין ועלינו בפייסבוק כתבנו גם מכתב למנכ"ל טינדר במסגרתו ביקשנו לשנות במיידי את הגדרות האפליקציה שאינה מאפשרת להגדיר ב"חיפוש" גילאים מעל גיל 55. את המכתב הפצנו לתקשורת.
יחסי ציבור טינדר והגיל השלישי: האם זה עבד לנו?
כן! קיבלנו בהתחלה מגוון תגובות מעיתונאים שהביעו תמיהה וכך ציפינו, דבר שאפשר לנו להציג את הטיעון בפעם השניה – די למסכן את הגיל השלישי. דברו איתם – לא עליהם. וכך אנחנו ממליצים גם למותגים השונים – אל תתקשרו בפטרונות עם הקהל שלכם וודאי שלא קהל הגיל השלישי – דברו *עם* הקהל שלכם.