במאמר הזה אסביר איך לעטוף את הסיפור שלכם, חשוב לציין שהסיפור אינו חשוב רק בשביל יחסי ציבור . הוא חשוב עבור אתר האינטרנט שתבנו, הוא חשוב עבור המיתוג, הוא חשוב כשתספרו אותו למשקיע שפגשתם במעלית ומצאתם עצמכם מתרגשים כי לעולם לא חשבתם שתפגשו אותו במקרה. כך תפעלו:
1.המלצה שלי עבור מי שאינו איש יחסי ציבור קחו עט ודף רגיל – לפני שתעלו אותו בצורה דיגיטלית – למה? זה יכריח אתכם לחשוב ולהתאמץ יותר, לחזור לשורשים נוסטלגיים. כמובן שאחר כך תעבירו אותו למחשב
2.חזרו אחורה לרגע הראשון שהחלטתם להקים עסק והלבישו על רגע זה את 5 הממים (מי, מה, מתי, מדוע, מקום) מתי היה הרגע הזה, באיזה מקום זה קרה, מי היה שם, מה קרה באותו רגע, מדוע עלה הרעיון. בגדול, תארו את סביבת הצורך: האם נתקלתם בבעיה אישית שרציתם לפתור? האם קלטתם בעיה של מישהו אחר ומצאתם רעיון פוטנציאלי איך לפתור?
לדוגמא: "אני כל הזמן מאבד את המפתחות שלי, יום אחד אני חוזר הביתה בערב רגע לפני דייט עם בחורת חלומותיי שולה לוי שלמדה איתי בתיכון – אבל- אני לא מוצא את המפתח. חוזר אחורה על צעדיי בריצה, חוזר לשמוליק מהמכולת כולי מזיע – בסופו של דבר, המפתח היה בכיס ומרוב התרגשות לא שמתי לב – וכך נולד מיזם "טלפן אליו" – המצאתי צ'יפ קטן שמתקשר עם הטלפון , אפשר להדביק אותו על כל מוצר ואם איבדת אותו הטלפון מאתר אותו בזכות ג'יפיאס. שולה בסוף התחתנה עם דויד – אבל בזכותה אני מיליונר. תודה שולה
חבר'ה, כרגע המצאתי את הסיפור הזה שבקלות אפשר היה להציע אותו לכתבי הטכנולוגיה, כתבי מגזין, אפילו כתבי זוגיות. בגלות אפשר למצב למתג ולשווק את סיפור העסק שלכם ואת המוצר בצורה חיננית ונעימה
מצאתם כמה שורות מנצחות, עטפו את אלו בעוד מידע משלים – הכפילו את כמות המילים. והנה חברים – יש לכם סיפור עסק לספר. בהצלחה. תמיר האס