נכון לרגעים אלו יש כמעט 10,000 sharים ותגובות לסרטון הקמפיין שעשינו לעמותות חסדי נעמי במסגרתו מופיע ילד קטן וחמוד ומספר על כמיהתו – לקלמר חדש. כן כן, לא תאמינו אך זו מציאות חיינו – לא לכולם יש את האפשרות להגיע עם קלמר לבית הספר. סרטון קמפיין יחסי הציבור שהרמנו לעמותת חסדי נעמי בה אנחנו שבר את הרשת ותוך כמה שעות הגיע לאלפי מעורבויות של הגולשים.
איזה כלים קיימים כדי לסייע לגיוס הכספים?
אם גם אתם עמותה אז ודאי אתם יודעים שהיכולת להניע את הגולשים דורשת פעילות מאוד מדויקת. ודאי שהיכולת להניע אותם לתרום ובכך לשנות את החיים של הנתמכים שנעזרים בעמותה אותה אתם מובילים. מגוון כלים קיימים בכדי לבצע פעילות זו בין אם תוכן שיווקי בן אם פרסום וכדומה. אמנם, שילוב זו מילת המפתח אך זו שאלה של תקציב. אז אם יש לכם את היכולות ואף חיפשתם המלצות למשרד יחסי ציבור ואף מצאתם לעצמכם משרד יחסי ציבור טוב, הרווחתם. אך, אם אין ביכולתכם לעשות זאת ואתם מנסים לגייס כספים בעצמכם, עולה השאלה איך עושים זאת
4 טיפים לספר סיפור של עמותה כדי לגייס כספים באמצעות סרטון בקמפיין יח"צ
- עיתונאים זקוקים לחומרים, הכינו מראש סרטון
- סרטון טוב הוא סרטון קצר, אך אם יש לכם מה לספר – אל תחששו גם להגיע ל4 דקות סרטון
- בסרטון שהכנתם הקפידו להכניס ככתובית – את מיקום ההפניה לתרומות. כך, כשכתבים ישתמשו בחומרים שלכם ההפניה תקבל חשיפה
- כתב הגיע אליכם וביקש לכתוב על הקמפיין שלכם? אל תשכחו לבקש קרדיט בכתבה – עם הפניה לתרומות
- יש לכם כתבה באינטרנט? קיומו של לינק לקמפיין מגדיל את גיוס הכספים דרמטית
רוצים עוד טיפים לקמפיין גיוס מוצלח? כתבנו עבורכם מדריך גיוס המונים
בהצלחה!