כולם "מדברים אסטרטגיה" ועוד מגוון מילים גדולות ודרמטיות אך עולה השאלה האם – אנשים גם יודעים על מה הם מדברים? איך בעצם הופכים רעיון למהלך במציאות?
איך צופים מראש את הבעיות ובכך גם מגדילים את הסיכוי ליצירת פתרונות? בטקסט הזה אני רוצה לתת לכם הצצה קטנה לעולם יחסי הציבור בין היתר באמצעות קייס סטאדי.
מבין הלקוחות בהם המשרד מטפל – דיור מוגן לב גנים נתניה. דיור מוגן לב גנים נתניה – הוא הדיור המוגן המסוקר ביותר בישראל, ולא במקרה.
מה זה קמפיין יחסי ציבור יצירתי?
כך למשל לאחרונה הרמנו את תחרות המאסטר שף של הסבתות הראשונה בישראל, במסגרתה משרדנו יצר קשר עם מסעדת TLV דובאי שהיתה שותפה בתחרות שנערכה בדיור מוגן לב גנים נתניה והפרס הראשון היה – טיסה לסבתא המנצחת שתשיק את המנה של במסיבת השקה נוצצת במסעדת TLV דובאי, כחלק מתפריט המסעדה.
אתם ודאי יכולים לתאר לעצמכם את ההמולה שנערכה סביב הפעילות , נסו לתת מבט פנימה ולחשוב על לקוח יחסי ציבור שמקבל כה קמפיין ועלינו כמשרד יחסי ציבור שמגיעים ללקוח ואומרים לו "בוא נעשה תחרות בישול של סבתות ונטיס את הסבתא המנצחת – לדובאי.
אם מעולם לא היה לכם משרד יחסי ציבור (קצת פסיכי) כנאה שהייתם מרימים גבה, אבל הי הלקוחות שלנו אמנם מרימים גבה – אך הם רגילים אלינו.
תוצאות הפעילות
אם כן, אלו היו התוצאות: שתי כתבות בטלוויזיה וכתבה ענקית בידיעות נתניה ידיעות חדרה ידיעות השרון ובכל אתרי mynet , וכמובן לא נשכח את תכנית הבוקר אצל אברי גלעד. והכי מרגש, סבתא מרסל שלא ראתה את חוץ לארץ מזה 3 שנים – טסה בזכותנו. כמו כן, ראש עירית נתניה התרגשה מהפעילות וביקשה לבקר את מרסל
הכללים: כך תצליחו להפוך רעיון – למציאות
1.חושבים מהסוף להתחלה ( כלומר: מה רוצים להשיג, מה התוצאה הסופית)
2.מתחילים ללכת צעד צעד אחורה ובונים מסלול הפוך – כלומר, חושבים על המהלך האחרון וכל פעם אחד לפניו, עד שמגיעים לראשון.
3.אחרי שיש לנו את כל סדרת המהלכים (מהסוף להתחלה) מנסים להבין מה צריכים שיקרה כדי שהמסלול שחשבנו עליו יקרה בפועל
4. לאחר מכן, מאתרים את כל הבעיות שיכולות לצוץ וחושבים על הפתרונות עבורן, מראש
5.כאמור, מתחילים לחשוב על המה (רוצים) ורק בסוף על האיך (גורמים לזה לקרות). הטעות הכי גדולה שהורגת רעיונות מגניבים זה שמתחילים כבר מלכתחילה לחשוב על ה "איך" כי ךא פעם זה נראה מורכב ואנשים מוותרים כבר בהתחלה.
6.אם מישהו אומר לכם כבר בהתחלה שאתם פסיכים והרעיון שלכם לא ישים – זה אומר שיש לכם רעיון טוב ביד. בהצלחה!