לוגו תמיר האס יחסי ציבור, מימון המונים ואסטרטגיה צרו קשר 0545312376
מאמרי יחסי ציבור

5 טיפים לפרסום חכם – הכל מתחיל בחשיבה!

לא כולם יודעים איך לפרסם עצמם - וזה בסדר. למעשה, לא כולם יודעים בכלל איך לגשת לזה - וגם זה ממש בסדר!

לא כולם יודעים איך לפרסם עצמם – וזה בסדר. למעשה, לא כולם יודעים בכלל איך לגשת לזה – וגם זה ממש בסדר! אני שומע כל פעם מבעלי ובעלות עסקים מוכשרים ומוכשרות שיודעים לעשות כסף מבינים את המוצר ואת הלקוחות – אבל בחלק של הפרסום פחות חזקים – הם מתרגמים זאת כחולשה בעוד שבפועל זה ממש מיותר, הרי לא כולם יכולים לדעת הכל. יש מי שיודע לייצר מוצר מדהים–יש מי שיודע למכור מוצר –ויש מי שיודע לפרסמו. במאמר זה שאכתוב אני רוצה להדגיש בפניכם שפרסום חכם לא כולל רק חשיבה פרסומית ומהלכי פרסום אלא הרבה מעבר לכך הוא בודק האם הכל מוכן בתחומים המשיקים

כשמדובר בחשיבה שיווקית הכל מתחיל נמצא בראש

אם בכל זאת חשקה נפשכם להיות דומיננטים בפרסום של הביזנס שלכם או יתרה מזאת, אם אין לכם ברירה (ברוב הפעמים כשמדובר בעסק קטן או בינוני בין אם אתם פסיכולוגים בין אם יש לכם חנות בעל או בעלת העסק עושים הכל) אז יש כמה טיפים לאיך לעשות את זה נכון. למעשה, יש המון טיפים , אך לא נוכל להגיע לכולם. כך שאני מקווה שהמעט שאכתוב פה יסייע במקצת

בנו לעסק שלכם סיפור

את המאמר השלם על בניית סיפור לעסק תמצאו בבלוג אך בפסקה אחת אספר שכל השיווק והפרסום שלכם יבוסס על סיפור העסק. הסיפור הזה חייב לכלול תשובות בסיסיות לכל שאלות הבסיס (מי, מה, מתי, מקום, מדוע) ומעבר לכך. לאחר שנתתם את התשובות הללו (מיד ארחיב) הוסיפו מידע מרגש ומעניין – זכרו, תקשורת וצרכנים מתעסקים קודם כל במה שמעניין ורק אחר כך – במה שחשוב) סיפור העסק שלכם יכול להיות הדרך שבה השירות נולד (בעיה אישית שרציתם לפתור, בעיה של אמא וכו) או סיפור מצחיק (התערבות עם בת הזוג) –הסיפור ממש לא חייב להיות מקצועי ההפך כל היבט מגזיני רק יוסיף לעניין. וכפי שציינו כל זה צריך לכלול את החלקים הבסיסיים כמו המיקום בו הרעיון לעסק נולד המיקום בו המוצר נמכר, הסיבה שהעסק נולד , הצורך שהשירות מספק, מידע על האנשים שמעורבים בחברה (מייסדים למשל) וכו

מוצר טוב זה לא מספיק, שירות לקוחות יעיל חייב להיות מוכן רגע לפני שאתם מפרסמים עצמכם בדקו את שירות הלקוחות שלכם אפילו עם לקוח סמוי. הדבר האחרון שאתם רוצים זה לצאת עם מוצר מדהים בזמן ששירות הלקוחות אינו יעיל דבר שייצר מאוכזבים רבים וכך שרפתם את עצמכם

לבנות תכנית מראש

לפני שיצאתם עם המוצר או השירות אתם צריכים תכנית שיווק פרסום ויחסי ציבור. התכנית הזו צריכה לקחת בחשבון המון קריטריונים שיש לבדוק אותם מראש . מראש! למה מראש? כדי שתוכלו לייצר יוזמות שיווקיות ולשלוט בטיימינג. כך למשל אירועים אקטואלים הם הזדמנות להרבה בעלי עסקים ואירועים כאלו תוכלו למצוא בגוגל למשל על ידי כתיבה “ימים מיוחדים במהלך השנה” (עדיף גם באנגלית) , מדובר בטיפ אסטרטגי עבורכם שכן לכל עסק יש הזדמנות כזו. כך למשל הפכתי את אחד מלקוחותיי למסוקר המרכזי כשהאום ציין את יום המודעות הבין לאומי למאבק לסחר בנשים. מאידך, גם אם יש לכם עסק למכירת שוקולד – תוכלו למצוא ימים כמו “יום השוקולד הבין לאומי”

יחסי ציבור לסטארטאפים חברות הייטק – הכל תלוי בכלבלב שלכם

הכותרת של פסקה זו מדויקת משהו ולא במקרה, היא גם די מוזרה – וגם זה לא במקרה. הקרב על החשיפה הוא קרב כמו כל קרב אחר. לצערי, הרבה חברות הולכות להילחם במגרש הטבעי שלהם שם הרי גם נמצאים המתחרים. קחו בחשבון שקרב זה הוא על הזמן הפנוי של העיתונאים וזה שיש לכם מוצר מדהים זו לא הסיב”או או” אלא ב”גם וגם” ולכן זה שאת וטרינרית ולאחר מכן למדת פיתוח תוכנה וכך פיתחת מוצר מדהים שבודק את חילוף החומרים של הכלבלב ואת הדופק שלו וכל מיני דברים שתקינים או לא תקינים בגופו – לא אומר שיכתבו עלייך כל כך מהר. זה ודאי לא אומר שיכתבו עלייך בתזמון שאת זקוקה לו (נגיד, יום לפני פגישה עם משקיעה שסביר להניח שכתבה מחמיאה רק תעזור למוטיבציה שלה להניח על השולחן את הכסף שאת זקוקה). מצד שני, אם מראש לקחת את התרחיש הזה בחשבון, והכנת אסטרטגיה תקשורתית שמתחילה דווקא מכתבי בעלי חיים – שם יש פחות תחרות ביחס לכתבי הטכנולוגיה -יכול להיות שזה מה שייצר את מהלך השובר שוויון

חברים וחברות יש אין סוף טיפים כדי לשווק את העסק שלכם ולעשות לו עבודת יחסי ציבור מדהימה אך זהו להיום. נתראה בהמשך:)

עוד מאמרים
טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

איך לגייס תרומות לעמותות או כספים לסטארטאפ: טיפים עבור מימון המונים

שיווק לעורכי דין

דווקא בקורונה: יחסי ציבור או פרסום? וגם: כך פספסו חברות השיווק הזדמנות פז

יחסי ציבור: תהיו חברתיים – זה האס שלכם! סקירת מהלכים שעשינו השבוע בטלוויזיה ובתקשורת

אורי אדלמן

יחסי ציבור לעמותות וגיוס כספים: כך הקמפיינים שלנו מגייסים מאות אלפי שקלים ברבעון לנזקקים/200 אייטמים ברבעון

דני קושמרו

המדריך הגדול ביותר ליחסי ציבור – עבור אנשי יחסי ציבור

ישראל

מחפשים יחסי ציבור עם ביטוח תוצאות ? אתם חייבים לקרוא את הטור הזה.

לוגו

איך מפרסמים קהילת פייסבוק בימי קורונה, ובכלל?

לוגו

ניהול משברים בתקשורת: 3 מאפיינים ניהול משבר יחסי ציבור שאתם חייבים להכיר

גלובס3

יחסי ציבור למשרדי פרסום ומשרדי מדיה דיגיטלית: כך נוכל לסייע לכם להביא עוד לקוחות

חצ רחפנים יחצ

מהראש – לחדשות: איך הופך רעיון יח”צ פסיכי – לאייטם בחדשות

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

כך ויתרתי על אלפי דולרים: האם משרד יחסי הציבור שפניתם אליו הציע את האפשרות שאתם לא באמת צריכים יח”צ?

משאית

למה לעזאזל אתה צריך יחסי ציבור לעסק שלך?

יחסי ציבור עלות

יחסי ציבור: 3 טיפים מנצחים לספר את הסיפור של העסק שלך. או במילים אחרות – איך שולה הפכה אותי למיליונר?

בנקאות

יחסי ציבור למכוני סקרים ומחקר וחברות מידע: כמה אתם שווים לעיתונאים?

שיווק לעורכי דין

שיווק לעורכי דין: המדריך המלא לעו”ד המחפש להביא לקוחות חדשים למשרד

יחסי ציבור לעורכי דין

יחסי ציבור לעורכי דין: איך עורך דין יכול להגיע לטלוויזיה

למה לעזאזל החדשות מסקרים את המתחרים שלך –ואותך, לא?

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

משליח של סופר לבעלים של לתאגיד קמעונאי: איך עושים יחסי ציבור ושיווק לקמעונאים וחברות איקומרס

עודד בן עמי

מי צריך יחסי ציבור?

דני קושמרו

עושים קמפיין בדיגיטל? כך תגרמו לתקשורת לרצות לסקר אותו

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

יחסי ציבור לרופאים: כך יבחרו יותר במרפאה שלכם. דברים שאתם חייבים לדעת בבחירת משרד שיווק ויח”צ בתחום הבריאות

הטעויות הקריטיות ביותר שחברות עושות בעת בחירת משרד יחסי ציבור

יחצ גיוס

מימון המונים: כך גייסנו שוב מיליון שקל לניצולי השואה בקמפיין גיוס המונים של חסדי נעמי!

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

יועץ תקשורת ובירה קורונה: איך בוחרים משרד לייעוץ תקשורתי?

משרד יחסי ציבור תמיר האס

ראש הממשלה החליפי: כך קוברים את התדמית של גנץ בקרב הבא מול נתניהו

גם משרד היח”צ שלך יודע להגיע לראשי ממשלה?

טינדר יחצנות

משרד יחסי הציבור של תמיר האס הביא את בשורת הניצחון מתאגיד טינדר העולמי!

טיפים לפרסם העסק שלך

5 טיפים לפרסום חכם – הכל מתחיל בחשיבה!

להסביר

צילום: יח”צ – מה קורה כשהיח”צ לא עושה מספיק יח”צ?

יחסי ציבור לעסקים עמותות ועוד: דוגמאות לעשרות מהלכים שעשינו בתקשורת

דני קושמרו

“אלוהים ישמור אנחנו בחדשות 12 – ולא בקטע חיובי!” המדריך המקוצר לניהול משברים ושיימינג באמצעות יחסי ציבור

“אמא, למה אבא דוקר אותך”: כך תטיסו את הארגון שלך קדימה.

דני קושמרו

גיוס כספים ויחסי ציבור לעמותות: הסרטון שהפקנו שבר את הרשת

יחסי ציבור לעמותה: איך לגייס תרומות לעמותות? /תמיר האס

מנכ"לית פייסבוק

איך עושים יח”צ לסטארטאפ והאם זה עדיף משיווק דיגיטלי?

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

קייסטאדי חובת קריאה: צריכים חשיפה לעסק אבל חוששים מתחום היח”צ

יחצ

מעולם לא היה כזה דבר: על קמפיין ניצולי השואה הכי משמעותי במדינת ישראל

יחצ

יחסי ציבור: כך הרמנו את תערוכת הקורונה הראשונה בישראל

תכנית טלוויזיה

יחסי ציבור לרואי חשבון – משרד רו”ח – במה אתה שונה מהמתחרים שלך?

ניצחון קלפים

לוקח משרד יח”צ אבל שירות הלקוחות שלך גרוע? אל תיקח אותי

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

למה יחסי ציבור עדיפים לעסק שלך מפרסום רגיל?

יחצ דובאי

יחסי ציבור בדובאי לחברות סטארטאפ

יחסי ציבור פורצי דרך: יחסי ציבור לחברות סייבר

הקמפיין שהפך את נתניהו לרה”מ: בזכות עיתון הארץ

דני קושמרו

5 סיבות לכך שגם עסקים קטנים ובינוניים צריכים יחסי ציבור

5 עובדות על יחסי ציבור

פייסבוק עבור ניצולי השואה

מחפש יחסי ציבור לעסקים קטנים? מה שהגדולים מקבלים – גם אתה יכול

האם משרד היח”צ שבחרתי – אמין? כך תדעו. פוסט שאתם חייבים לקרוא כשאתם בוחרים משרד יחסי ציבור

יוסי יחצ

שיווק ויחסי ציבור בקורונה: כך פיצחנו את נוסחת יחסי הציבור עבור הלקוח בעת משבר הקורונה העולמי

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

יחסי ציבור למשרדי יח”צ? כן, יש חיה כזו

drill

קייסטאדי קמפיין ליח”צ טכנולוגי: החשיבה מאחורי מהלכי היח”צ ל drill

שדה תעופה

חברת התעופה שיצאה בקמפיין “לא טסים לחול ביום הבחירות – ממלאים את חובתנו האזרחית”

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

מה זה יחסי ציבור איך עושים יחסי ציבור בעצמכם?

סטארטאפ? איך לא בוחרים משרד יחסי ציבור לסטארטאפ שלך

דני קושמרו

איך מודדים תוצאות של פעילות יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי?

טור על יחסי ציבור שאסור לך לפספס: כך הפכנו דיור מוגן משפחתי מנתניה להכי מפורסם בארץ ובעולם/ תמיר האס

להסביר

יחסי ציבור vs תוכן שיווקי: מה ההבדל ואיך מגיעים לחדשות ולתכנית בוקר – בלי לשלם כסף

תרומה דרך פוקימון

בלי ססמאות: מה זה יחסי ציבור יצירתיים באמת

פרסום נדלן

קבלן, רוצה יחסי ציבור לפרויקט נדל”ן? קבל 5 רעיונות שיגרמו לעיתונאים לסקר דווקא את הפרויקט שלך!

יחחצ טינדר

תקוע בשיווק? הפתרון – יח”צ. המדריך ליחסי ציבור יצירתיים – יח”צ לעסקים קטנים סטארטאפים עמותות ועוד!

יחסי ציבור, יח”צ, ייעוץ תקשורתי: מה זה לעזאזל המקצוע הזה שרני רהב עוסק בו?

משרד יחסי ציבור תמיר האס - אמינות, אחריות יצירתיות - קלף מנצח

כלים ביחסי ציבור: כלכלת יח”צ – מה זה תפוקה שולית פוחתת בעבודת יחסי ציבור?

יחחצ טינדר

יחסי ציבור לדיור מוגן: גם לפנסיונרים מגיע להשתמש בטינדר!

קייסטאדי: דוגמא לקמפיין יחסי ציבור שבנינו לחברת הסייבר אקיטה

חסדי נעמי

הכי טובים: יחסי ציבור לעמותות – כך אנחנו מגייסים תרומות של מיליוני שקלים

מנכ"לית פייסבוק

יח”צ: כך קמפיין מימון המונים שלנו הגיע לעיניה של עדי סופר תאני מנכ”לית פייסבוק

האס שבחשיפה

מהלכי יח”צ – שיטות וכלי עבודה בפעילות יעילה של משרד יחסי ציבור

רינה יחצ יחסי ציבור

מדריך: כל מה שרציתם לדעת על משרדי יחסי ציבור / יח”צ / ודוברות בישראל – בבלוג אחד

תכנית טלוויזיה

איך בוחרים משרד יחסי ציבור? : טיפים לחיפוש משרד ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

יח”צ על רגל אחת: עסק קטן? כך תכין תכנית יחסי ציבור ליום שאחרי הקורונה

ערוץ 10

יחסי ציבור לעורכי דין: המתחרה שלך בטלוויזיה גלובס ובדה מרקר – ואתה לא? כנס לפה