לוגו תמיר האס יחסי ציבור, מימון המונים ואסטרטגיה צרו קשר 0545312376
מאמרי יחסי ציבור

5 טיפים לפרסום חכם – הכל מתחיל בחשיבה!

לא כולם יודעים איך לפרסם עצמם - וזה בסדר. למעשה, לא כולם יודעים בכלל איך לגשת לזה - וגם זה ממש בסדר!

לא כולם יודעים איך לפרסם עצמם – וזה בסדר. למעשה, לא כולם יודעים בכלל איך לגשת לזה – וגם זה ממש בסדר! אני שומע כל פעם מבעלי ובעלות עסקים מוכשרים ומוכשרות שיודעים לעשות כסף מבינים את המוצר ואת הלקוחות – אבל בחלק של הפרסום פחות חזקים – הם מתרגמים זאת כחולשה בעוד שבפועל זה ממש מיותר, הרי לא כולם יכולים לדעת הכל. יש מי שיודע לייצר מוצר מדהים–יש מי שיודע למכור מוצר –ויש מי שיודע לפרסמו. במאמר זה שאכתוב אני רוצה להדגיש בפניכם שפרסום חכם לא כולל רק חשיבה פרסומית ומהלכי פרסום אלא הרבה מעבר לכך הוא בודק האם הכל מוכן בתחומים המשיקים

כשמדובר בחשיבה שיווקית הכל מתחיל נמצא בראש

אם בכל זאת חשקה נפשכם להיות דומיננטים בפרסום של הביזנס שלכם או יתרה מזאת, אם אין לכם ברירה (ברוב הפעמים כשמדובר בעסק קטן או בינוני בין אם אתם פסיכולוגים בין אם יש לכם חנות בעל או בעלת העסק עושים הכל) אז יש כמה טיפים לאיך לעשות את זה נכון. למעשה, יש המון טיפים , אך לא נוכל להגיע לכולם. כך שאני מקווה שהמעט שאכתוב פה יסייע במקצת

בנו לעסק שלכם סיפור

את המאמר השלם על בניית סיפור לעסק תמצאו בבלוג אך בפסקה אחת אספר שכל השיווק והפרסום שלכם יבוסס על סיפור העסק. הסיפור הזה חייב לכלול תשובות בסיסיות לכל שאלות הבסיס (מי, מה, מתי, מקום, מדוע) ומעבר לכך. לאחר שנתתם את התשובות הללו (מיד ארחיב) הוסיפו מידע מרגש ומעניין – זכרו, תקשורת וצרכנים מתעסקים קודם כל במה שמעניין ורק אחר כך – במה שחשוב) סיפור העסק שלכם יכול להיות הדרך שבה השירות נולד (בעיה אישית שרציתם לפתור, בעיה של אמא וכו) או סיפור מצחיק (התערבות עם בת הזוג) –הסיפור ממש לא חייב להיות מקצועי ההפך כל היבט מגזיני רק יוסיף לעניין. וכפי שציינו כל זה צריך לכלול את החלקים הבסיסיים כמו המיקום בו הרעיון לעסק נולד המיקום בו המוצר נמכר, הסיבה שהעסק נולד , הצורך שהשירות מספק, מידע על האנשים שמעורבים בחברה (מייסדים למשל) וכו

מוצר טוב זה לא מספיק, שירות לקוחות יעיל חייב להיות מוכן רגע לפני שאתם מפרסמים עצמכם בדקו את שירות הלקוחות שלכם אפילו עם לקוח סמוי. הדבר האחרון שאתם רוצים זה לצאת עם מוצר מדהים בזמן ששירות הלקוחות אינו יעיל דבר שייצר מאוכזבים רבים וכך שרפתם את עצמכם

לבנות תכנית מראש

לפני שיצאתם עם המוצר או השירות אתם צריכים תכנית שיווק פרסום ויחסי ציבור. התכנית הזו צריכה לקחת בחשבון המון קריטריונים שיש לבדוק אותם מראש . מראש! למה מראש? כדי שתוכלו לייצר יוזמות שיווקיות ולשלוט בטיימינג. כך למשל אירועים אקטואלים הם הזדמנות להרבה בעלי עסקים ואירועים כאלו תוכלו למצוא בגוגל למשל על ידי כתיבה “ימים מיוחדים במהלך השנה” (עדיף גם באנגלית) , מדובר בטיפ אסטרטגי עבורכם שכן לכל עסק יש הזדמנות כזו. כך למשל הפכתי את אחד מלקוחותיי למסוקר המרכזי כשהאום ציין את יום המודעות הבין לאומי למאבק לסחר בנשים. מאידך, גם אם יש לכם עסק למכירת שוקולד – תוכלו למצוא ימים כמו “יום השוקולד הבין לאומי”

יחסי ציבור לסטארטאפים חברות הייטק – הכל תלוי בכלבלב שלכם

הכותרת של פסקה זו מדויקת משהו ולא במקרה, היא גם די מוזרה – וגם זה לא במקרה. הקרב על החשיפה הוא קרב כמו כל קרב אחר. לצערי, הרבה חברות הולכות להילחם במגרש הטבעי שלהם שם הרי גם נמצאים המתחרים. קחו בחשבון שקרב זה הוא על הזמן הפנוי של העיתונאים וזה שיש לכם מוצר מדהים זו לא הסיב”או או” אלא ב”גם וגם” ולכן זה שאת וטרינרית ולאחר מכן למדת פיתוח תוכנה וכך פיתחת מוצר מדהים שבודק את חילוף החומרים של הכלבלב ואת הדופק שלו וכל מיני דברים שתקינים או לא תקינים בגופו – לא אומר שיכתבו עלייך כל כך מהר. זה ודאי לא אומר שיכתבו עלייך בתזמון שאת זקוקה לו (נגיד, יום לפני פגישה עם משקיעה שסביר להניח שכתבה מחמיאה רק תעזור למוטיבציה שלה להניח על השולחן את הכסף שאת זקוקה). מצד שני, אם מראש לקחת את התרחיש הזה בחשבון, והכנת אסטרטגיה תקשורתית שמתחילה דווקא מכתבי בעלי חיים – שם יש פחות תחרות ביחס לכתבי הטכנולוגיה -יכול להיות שזה מה שייצר את מהלך השובר שוויון

חברים וחברות יש אין סוף טיפים כדי לשווק את העסק שלכם ולעשות לו עבודת יחסי ציבור מדהימה אך זהו להיום. נתראה בהמשך:)

עוד מאמרים
טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

איך לגייס תרומות לעמותות או כספים לסטארטאפ: טיפים עבור מימון המונים

גלובס3

יחסי ציבור למשרדי פרסום ומשרדי מדיה דיגיטלית: כך נוכל לסייע לכם להביא עוד לקוחות

יחסי ציבור לעמותה: איך לגייס תרומות לעמותות? /תמיר האס

מרגיש שאתה “עובד” עבור משרד יחסי הציבור שלך? הפוסט הזה בשבילך

עודד בן עמי

מי צריך יחסי ציבור?

ערוץ 10

יחסי ציבור לעורכי דין: המתחרה שלך בטלוויזיה גלובס ובדה מרקר – ואתה לא? כנס לפה

יחצ

מעולם לא היה כזה דבר: על קמפיין ניצולי השואה הכי משמעותי במדינת ישראל

מנכ"לית פייסבוק

יח”צ: כך קמפיין מימון המונים שלנו הגיע לעיניה של עדי סופר תאני מנכ”לית פייסבוק

יחסי ציבור, יח”צ, ייעוץ תקשורתי: מה זה לעזאזל המקצוע הזה שרני רהב עוסק בו?

5 עובדות על יחסי ציבור

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

יחסי ציבור למשרדי יח”צ? כן, יש חיה כזו

תכנית טלוויזיה

יחסי ציבור לרואי חשבון – משרד רו”ח – במה אתה שונה מהמתחרים שלך?

חסדי נעמי

הכי טובים: יחסי ציבור לעמותות – כך אנחנו מגייסים תרומות של מיליוני שקלים

דני קושמרו

עושים קמפיין בדיגיטל? כך תגרמו לתקשורת לרצות לסקר אותו

תרומה דרך פוקימון

בלי ססמאות: מה זה יחסי ציבור יצירתיים באמת

יחסי ציבור לעורכי דין

יחסי ציבור לעורכי דין: איך עורך דין יכול להגיע לטלוויזיה

לוגו

ניהול משברים בתקשורת: 3 מאפיינים ניהול משבר יחסי ציבור שאתם חייבים להכיר

משאית

למה לעזאזל אתה צריך יחסי ציבור לעסק שלך?

רינה יחצ יחסי ציבור

מדריך: כל מה שרציתם לדעת על משרדי יחסי ציבור / יח”צ / ודוברות בישראל – בבלוג אחד

משרד יחסי ציבור תמיר האס

ראש הממשלה החליפי: כך קוברים את התדמית של גנץ בקרב הבא מול נתניהו

יחסי ציבור עלות

יחסי ציבור: 3 טיפים מנצחים לספר את הסיפור של העסק שלך. או במילים אחרות – איך שולה הפכה אותי למיליונר?

דני קושמרו

“אלוהים ישמור אנחנו בחדשות 12 – ולא בקטע חיובי!” המדריך המקוצר לניהול משברים ושיימינג באמצעות יחסי ציבור

שיווק לעורכי דין

שיווק לעורכי דין: המדריך המלא לעו”ד המחפש להביא לקוחות חדשים למשרד

אורי אדלמן

יחסי ציבור לעמותות וגיוס כספים: כך הקמפיינים שלנו מגייסים מאות אלפי שקלים ברבעון לנזקקים/200 אייטמים ברבעון

פרסום נדלן

קבלן, רוצה יחסי ציבור לפרויקט נדל”ן? קבל 5 רעיונות שיגרמו לעיתונאים לסקר דווקא את הפרויקט שלך!

טור על יחסי ציבור שאסור לך לפספס: כך הפכנו דיור מוגן משפחתי מנתניה להכי מפורסם בארץ ובעולם/ תמיר האס

drill

קייסטאדי קמפיין ליח”צ טכנולוגי: החשיבה מאחורי מהלכי היח”צ ל drill

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

יח”צ על רגל אחת: עסק קטן? כך תכין תכנית יחסי ציבור ליום שאחרי הקורונה

יחסי ציבור פורצי דרך: יחסי ציבור לחברות סייבר

יחסי ציבור: תהיו חברתיים – זה האס שלכם! סקירת מהלכים שעשינו השבוע בטלוויזיה ובתקשורת

להסביר

צילום: יח”צ – מה קורה כשהיח”צ לא עושה מספיק יח”צ?

יוסי יחצ

שיווק ויחסי ציבור בקורונה: כך פיצחנו את נוסחת יחסי הציבור עבור הלקוח בעת משבר הקורונה העולמי

צרפת יחצ

לא רק יחסי ציבור: שגריר צרפת מגיע לביקור אצל לקוח משרדנו

יחסי ציבור לעסקים עמותות ועוד: דוגמאות לעשרות מהלכים שעשינו בתקשורת

יחחצ טינדר

יחסי ציבור לדיור מוגן: גם לפנסיונרים מגיע להשתמש בטינדר!

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

כך ויתרתי על אלפי דולרים: האם משרד יחסי הציבור שפניתם אליו הציע את האפשרות שאתם לא באמת צריכים יח”צ?

דני קושמרו

איך מודדים תוצאות של פעילות יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי?

יחצ גיוס

מימון המונים: כך גייסנו שוב מיליון שקל לניצולי השואה בקמפיין גיוס המונים של חסדי נעמי!

יחצ דובאי

יחסי ציבור בדובאי לחברות סטארטאפ

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

מה זה יחסי ציבור ואיך עושים יחסי ציבור בעצמכם?

ישראל

מחפשים יחסי ציבור עם ביטוח תוצאות ? אתם חייבים לקרוא את הטור הזה.

דני קושמרו

5 סיבות לכך שגם עסקים קטנים ובינוניים צריכים יחסי ציבור

שיווק לעורכי דין

דווקא בקורונה: יחסי ציבור או פרסום? וגם: כך פספסו חברות השיווק הזדמנות פז

תכנית טלוויזיה

איך בוחרים משרד יחסי ציבור? : טיפים לחיפוש משרד ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

משליח של סופר לבעלים של לתאגיד קמעונאי: איך עושים יחסי ציבור ושיווק לקמעונאים וחברות איקומרס

קייסטאדי: דוגמא לקמפיין יחסי ציבור שבנינו לחברת הסייבר אקיטה

מרסל

6 כללים לאסטרטגיית יחסי ציבור יצירתית

סטארטאפ? איך לא בוחרים משרד יחסי ציבור לסטארטאפ שלך

הקמפיין שהפך את נתניהו לרה”מ: בזכות עיתון הארץ

שדה תעופה

חברת התעופה שיצאה בקמפיין “לא טסים לחול ביום הבחירות – ממלאים את חובתנו האזרחית”

לוגו

איך מפרסמים קהילת פייסבוק בימי קורונה, ובכלל?

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

למה יחסי ציבור עדיפים לעסק שלך מפרסום רגיל?

דני קושמרו

גיוס כספים ויחסי ציבור לעמותות: הסרטון שהפקנו שבר את הרשת

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

יחסי ציבור לרופאים: כך יבחרו יותר במרפאה שלכם. דברים שאתם חייבים לדעת בבחירת משרד שיווק ויח”צ בתחום הבריאות

“אמא, למה אבא דוקר אותך”: כך תטיסו את הארגון שלך קדימה.

מאסטר שף יחצ 2

יחסי ציבור בלתי רגילים: תחרות הבישול שתטיס את הסבתות לדובאי!

חצ רחפנים יחצ

מהראש – לחדשות: איך הופך רעיון יח”צ פסיכי – לאייטם בחדשות

משרד יחסי ציבור תמיר האס - אמינות, אחריות יצירתיות - קלף מנצח

כלים ביחסי ציבור: כלכלת יח”צ – מה זה תפוקה שולית פוחתת בעבודת יחסי ציבור?

להסביר

יחסי ציבור vs תוכן שיווקי: מה ההבדל ואיך מגיעים לחדשות ולתכנית בוקר – בלי לשלם כסף

גם משרד היח”צ שלך יודע להגיע לראשי ממשלה?

ניצחון קלפים

לוקח משרד יח”צ אבל שירות הלקוחות שלך גרוע? אל תיקח אותי

יחצ

יחסי ציבור: כך הרמנו את תערוכת הקורונה הראשונה בישראל

האם משרד היח”צ שבחרתי – אמין? כך תדעו. פוסט שאתם חייבים לקרוא כשאתם בוחרים משרד יחסי ציבור

יחחצ טינדר

תקוע בשיווק? הפתרון – יח”צ. המדריך ליחסי ציבור יצירתיים – יח”צ לעסקים קטנים סטארטאפים עמותות ועוד!

מסדרון

אחריות תאגידית בעולם של אנשי יחסי ציבור. מה קורה איתה? כמה עולה להשתמש בסמל של האולימפיאדה

טיפים לפרסם העסק שלך

5 טיפים לפרסום חכם – הכל מתחיל בחשיבה!

הטעויות הקריטיות ביותר שחברות עושות בעת בחירת משרד יחסי ציבור

למה לעזאזל החדשות מסקרים את המתחרים שלך –ואותך, לא?

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

יועץ תקשורת ובירה קורונה: איך בוחרים משרד לייעוץ תקשורתי?

בנקאות

יחסי ציבור למכוני סקרים ומחקר וחברות מידע: כמה אתם שווים לעיתונאים?

דני קושמרו

המדריך הגדול ביותר ליחסי ציבור – עבור אנשי יחסי ציבור

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

קייסטאדי חובת קריאה: צריכים חשיפה לעסק אבל חוששים מתחום היח”צ

האס שבחשיפה

מהלכי יח”צ – שיטות וכלי עבודה בפעילות יעילה של משרד יחסי ציבור

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

יחסי ציבור בתחום הבריאות: האסון הגדול שאנשי יחסי ציבור מייצרים לאנשים שחולים במחלות.

פייסבוק עבור ניצולי השואה

מחפש יחסי ציבור לעסקים קטנים? מה שהגדולים מקבלים – גם אתה יכול

מנכ"לית פייסבוק

איך עושים יח”צ לסטארטאפ והאם זה עדיף משיווק דיגיטלי?

טינדר יחצנות

משרד יחסי הציבור של תמיר האס הביא את בשורת הניצחון מתאגיד טינדר העולמי!