אין ספק, כשעובדים עם הנשמה דברים טובים – קורים. מזה חודשיים משרדנו נמצא בפעילות שיא במסגרת קמפיין גיוס ההמונים שאנחנו עושים לעמותת חסדי נעמי. עד היום גייסנו כמעט מיליון ש"ח והגענו לסוכנויות תקשורת בינלאומיות כמו רויטרס ועוד. הקמפיין כיכב בכל כלי התקשורת בישראלים בהם ynet, ידיעות אחרונות, חדשות ועוד. רק הכתבה בynet לבד – הביאה תרומות של כמעט רבע מיליון ש"ח.
פייסבוק: רוצים להניע לפעולה? הסוד הוא סיפור אישי אותנטי
עמלנו קשה, תכננו את הפעילות, הכנו חומרים, יצרנו סרטונים – ויצאנו לדרך לעבודה מול העיתונאים. אחד השיאים היה שהקמפיין הפך לכל כך ויראלי עד שהגיע לעיניה של מנכ"לית פייסבוק עדי סופר נאני שהחליטה להרים תערוכת ציורים עם בכירי המשק עבור אחת המשתתפות בסרטון שעשינו – ז'ני, ציירת וניצולת שואה שמביעה את הכאב באמצעות הציור. בכיר המשק הגיעו לאירוע – כל ציורים נמכרו וז'ני תוכל עכשיו לממן טיפול שיניים. לקראת יום השואה הבינלאומי וגם זה המקומי המשרד שלנו קורס מפעילות באופן קבוע – כל כלי התקשורת פונים אלינו באופן קבוע ולא בכדי – כבן לניצולי שואה, זה נושא שנמצא בלב שלנו
עמותות: יח"צ מדויק ותרומה לקהילה
אין ספק שמדובר ברגע מרגש. עד עכשיו קמפיין גיוס ההמונים שלנו הצליח להביא לתרומות באמצעותן נרכשו אלפי פריטי חימום שחולקו בין היתר עם שוטרי משטרת ישראל שכמו גופים רבים במשק שמחו לקחת חלק בקמפיין שהגיע לכל אוזן ועין וזה חברים ההבדל הדרמטי בין מי שרואים ביחסי ציבור מטרה – לבין מי שרואים ביחסי ציבור – כלי.
יחסי ציבור או יח"צ הם כלי, לא מטרה
המשרד שלנו רואים ביחסי ציבור ככלי למימוש המטרות של הלקוח. חשיפה יכולה להיות מטרה בפני עצמה אך לרוב היא כלי – כדי להשיג מטרה אחרת. כלי שצריך לכלול בתוכו תכנית תקשורת, אירועים אקטואלים, חשיבה אסטרטגית, ראיה קדימה, לקיחה בחשבון של כלים שיווקים נוספים – או לקיחה בחשבון שזה האמצעי היחידי שיש בידי הלקוח.
הפוסט הזה מוקדש לפישטה, הלא הוא יצחק האס. סבא שלי ז"ל שכתב על הקרון האחרון של הרכבת "מחלות מיוחדות" וכך הציל יהודים. הוא לא סיים שם – והמשיך לפרטיזנים