הי אז עלו פה לא מעט תכנים אודות עולם יחסי הציבור והפעם אני רוצה להציע זרקור קטן על המרחק מרעיון שעולה בראש שלכם או של איש יחסי הציבור שלכם והדרך להפוך אותו למציאות .
לא פעם אתם רואים איזשהו אייטם מגניב של המותג המתחרה ואומרים לעצמכם:
"וואו איזה רעיון, זה נראה מורכב לארגן את כל זה ועוד להגיע עם זה לעיתון או לטלוויזיה".
אז , שלא ממש:)
יחסי ציבור: כשהפשטות הופכת ליצירתיות
רק לפני כמה ימים עלה לי רעיון עבור לקוח שלי במסגרתו רציתי להרחיב רעיון אחר.
מדי חורף אנחנו נוהגים להביא לקשישים תרופות מבית המרקחת, כאלו שמתקשים לצאת מהבית.
לאחרונה עלה צורך חדש.
מסתבר, שקשישים רבים נמנעים מלהגיע לבדיקות רפואיות כי הם חוששים מהנסיעה באוטובוס בגלל הקהל.
ולכן, הצעתי ללקוח שנחבר בין קשישים למתנדבים, שיסיעו אותם לבדיקות – התוצאה: לפניכם. כתבה בשאר האחורי של ישראל היום
מהלך נוסף שרקמנו היה הפקת שיר משותף בין אנשי הדיור המוגן לב גנים שמטופלים במשרדנו לבין ילדים מיוחדים.
הילדים המיוחדים הם ילדי להקלת קול המלאכים שזכו בפרס וראייטי.
מדובר בלהקה שמשלבת בין ילדים עם תסמונת דאון לכאלו שלא
בשש עם עודד בן עמי כל כך התלהבו מהאייטם, והתוצאה – לפניכם
למהלך הצטרפו סלבס רבים – כמובן ללא תשלום
יחסי ציבור חברתיים
השיח השיווקי החדש בעולם הוא יחסי ציבור חברתיים. חיבור בין ערכים חברתיים למותגים השונים ולעסק שלכם הפך להיות קריטי בכל הקשור לחיי מותג ולפריון מותג (התפתחותו).
כיום, כולם מדברים "חברתי" אבל החוכמה של איש המקצוע היא לא בייעוץ ללקוח ובסלילת הדרך החברתית – אלא – איך מחברים ערך זה לאינטרסים של המותג.
כלומר, איך הערכים הללו מעלים את השווי של עסק שלכם ובכך הופכים אותו לאטראקטיבי יותר מבחינה כלכלית ומול המתחרים
יחסי ציבור חברתיים: לא רק למותגים הגדולים
נהוג לחשוב (ולשגות) שבעיקר המותגים הגדולים יכולים להרשות לעצמם להיות חברתיים כי "יש להם כסף לבזבז" – מדובר בטעות.
זאת מאחר ובכדי לייצר ערך חברתי לא צריך להשקיע המון כסף בעוד שבמקביל המהלכים הללו מקפיצים את המותג במפה התקשורתית והשיווקית
יחסי ציבור חברתיים: אהדה למותג
רק תחשבו איזו אהדה אתם יכולים לקבל כשבתקשורת יסקרו את המהלך שרקמתם למי שזקוק לעזרתכם. הרי אין ספק צרכנים – מעדיפים לפרנס את מי שמסייע לאחרים. המצווה חשובה – והיא בהכרח מסייעת גם לעסק שלכם. בהצלחה!