בתמונה שבפוסט אתם רואים את הדירוג שמשרדנו הוציא ב2016 לכלי התקשורת, תקופה מבאסת שיכולה לחזור בכל רגע נתון, אבל יש פתרונות.
יחסי ציבור, פרסום, מדיה דיגיטלית, תוכן שיווקי ועוד ועוד. בני דודים כולם שנמצאים בתמהיל השיווקי משיקים ומפלרטטים האחד עם השני. לאלו גם מאפיינים דומים בDNA ובאופי, אך בפועל – אין שונה מהם. ועלה השאלה, איך אלה יכולים ליהנות מאלה?
יחסי ציבור למשרדי פרסום
כך או כך, עולה השאלה מה הקשר בין הסביח של עובד למשרדי הפרסום והיח"צ ואסטרטגיית ההתרחבות העסקית? ובכן – האסטרטגיה די דומה: תכין מוצר טוב, תדאג שידעו אליו – יבואו עוד לקוחות.
אם כן, איך זה שאצל משרדי הפרסום והמדיה הדיגיטלית הסנדלר הולך יחף? זירה שבה התשוקה לקרדיט רותחת אך באופן יחסי משרדי הפרסום לא מקדמים עצמם מספיק באמצעות עבודה מול משרדי יחסי ציבור בעוד שהשיטות מגוונות.
משרד פרסום שחושב יח"צ צריך לקחת משרד יחסי ציבור שחושב פרסום
אם גם אתה ממשרד פרסום או משרד מדיה דיגיטלית ואתה קורא את הפוסט הזה ברגעים אלו ותוהה האם משרד יחסי ציבור באמת יכול לעשות יחסי ציבור לבן דודו מהדיגיטל או מהפרסום – התשובה היא כן.
הדרך לבצע זאת מבוססת גם על ההתנהלות השוטפת ומהנעשה אצלכם מדי יום כמו עם כל לקוח וגם על ידי יוזמות ספציפיות, הישענות על הלקוחות הקיימים, וייזום קמפיינים שיאדירו את המשרד.
פעילות מסוג זה דורשת יח"צ שמבין ומתכתב עם פרסום ויודע לשלב את תמהיל עולמות התוכן בצורה כזו שהלקוח שתביא לאיזון בין ההשקעה במהלכים לאימפקט התקשורתי המבוקש.
יחסי ציבור ומשרדי פרסום: השילוב
כלומר, איש יחסי הציבור שמטפל במשרד פרסום צריך להכיר את שני העולמות , צריך לדעת איך לקחת מהלכים שקורים במשרד ולהציע את הסיבוב הנכון כדי שמהלך שגם כך עומד לצאת החוצה – ייצר גם אימפקט תקשורתי.
שימו לב, במקרים כאלו צריך להבחין בין האימפקט התקשורתי שנוצר ללקוח של משרד הפרסום למשרד עצמו אך כל עוד יש חשיבה מאחורי זה ניתן ליהנות מכל העולמות
פרסום ויחסי ציבור: התמהיל
זה קטע, לא פעם אני רואה מהלכי פרסום שעם טוויסט קטן היו יודעים גם לייצר אימפקט תקשורתי ולכן אני תמיד אומר שהחשיבה בעולם קידום האינטרסים צריכה להיות רוחבית לא פחות מאנכית. לקדם רעיון ולקחת בחשבון את המטרה של הלקוח ואיך אפשר להפוך את הרעיון הטוב הזה – לטוב יותר, – באמצעות כלים משיקים.
יחסי ציבור למשרדי יח"צ
כמו בכל תחום יש מגוון סוגים של אנשי מקצוע. טכנוקרטים יותר ופחות יצירתיים יותר ופחות, גם ביח"צ. לכן משרדנו מספק שירותי יחסי ציבור למשרדי יחסי ציבור שנתקעו ללא קריאייטיב וחוששים לאבד את הלקוח.
אנחנו נותנים שירות זה רק למי שאין לו לקוחות חופפים לשלנו ועושים זאת בשקט כמובן. חלק מאנשי יחסי הציבור שנעזרים בנו גם מצהירים על כך הפומבי, תוכלו למצוא את ההמלצה של מיה הירש שהיתה בכירה אצל רני רהב, באתר בעמוד "יח"צ למשרדי יח"צ".