כולם מדברים " יצירתיות" אך האם הם גם יודעים את המשמעות האמיתית של המילה? אם יש משהו שאני אוהב זה לייצר מהלכים מחוץ לקופסא. אך כמו בכל מציאות – המהלך הוא כלי , ואמור לשרת את הלקוח.
כלומר, לעשות מהלך "מגניב" רק כי הוא "מגניב" – זה, לא מגניב! השאלה שתמיד צריכה לעלות היא האם זה נותן ערך מוסף ללקוח, או לא.
יחסי ציבור: לחבר לרוח התקופה
אם כן, השנה היא 2021 ונראה כי כולם הפכו לפודיז. צילומי מזון הפכו לדבר הכי סקסי אז מה יותר טבעי מלחבר בישול – לגיל השלישי.
בדיוק שבוע, זה הזמן שלקח למשרדנו להרים ולהפיק את "משחקי השף של הסבתות" עבור דיור מוגן לב גנים נתניה.
חברנו למסעדת TLV דובאי של היזם גיל גורביץ וחד הרמנו את התחרות – הסבתא המנצחת תטוס לחופשה לדובאי ותשיק את המנה שלה כחלק מתפריט המסעדה.
והתוצאות? מדהימות. כלי התקשורת עטו על הרעיון והאייטם המרכזי בערוץ 13 היה אחד הטובים שהיו אי פעם. המהלך היה מהלך השבוע בעולמם הגיל השלישי.
אם כן, אם אתם רוקמים שיתוף פעולה במהלך יחסי ציבור – קבלו כמה טיפים:
1.תמיד תחשבו גם על האינטרסים של הצד השני
2.חשבו מהסוף להתחלה ולצדדים – כלומר, איזה תוצאה אתם רוצים שתהיה, איך מגיעים אליה, ומה הלוגיסטיקה והתקלות שצריך לקחת בחשבון – מראש
- עבדו עם חיוך, הוא פותר תקלות
- זכרו – אין כזה דבר "מהלך מטופש", כל מהלך יצירתי בשלב שעוד רק היה בראש היה מהלך מטופש – הוא הפך ליצירתי אחרי שהצליח.
כשרוקמים מהללך שכזה עם עוד מותגים – יש לבחור את המותגים לא רק על פי ערך המותג אלא על פי האנשים עצמם שעובדים במותג. בסופו של דבר – הכל תלוי באנשים.
יחסי ציבור אמיתיים זה לא לכתוב הודעה לעיתונות ולהפיץ. יחסי ציבור אמיתיים זה לחשוב על רעיונות, לנסות לדחוף אותם, לחשוב מראש מה הערך של התוצאות הפוטנציאליות ביחס למשאבים שנדרשים. ועצה שלי לסיום: אם מישהו מציע לכם רעיון שנשמע מופרך – זה מישהו ששווה להקשיב לו. בהצלחה!