צרו קשר 0545312376
הבלוג

קייסטאדי חובת קריאה: צריכים חשיפה לעסק אבל חוששים מתחום היח”צ

מידע על יחסי ציבור לחוששים מהתחום

הי, את סדרת מאמרי קייסטאדי ביחסי ציבור החלטתי לכתוב כדי לייצר מעט יותר בהירות סביב תחום יחסי הציבור. אם גם אתם צריכים חשיפה לעסק אבל חוששים מהתחום, זה בשבילכם

חששות בבחירת משרד יחסי ציבור

החשש  הראשון בבחירת משרד יחסי ציבור קיים בגלל ההנחה שמדובר ב”קשרים”, והרי אף לקוח פוטנציאלי לא יודע למדוד קשרים של ספק.

החשש השני בבחירת משרד יח”צ קיים כי הלקוחות לא יודעים מה הם הכישורים הפועל שנדרשים מהספק, מה הופך ספק למוכשר מאוד לעומת סביר לעומת רע

החשש השלישי בבחירת משרד ייעוץ תקשורת ויח”צ קיים כי עד לחשיפה הראשונה הלקוח לא רואה תוצאות בפועל ואנשים זקוקים “לראות דברים בעיניים” כדי להיות רגועים.

החשש הרביעי בבחירת משרד יחסי ציבור קיים בגלל הבלבול בין שלל המילים והתחומים : מתוכן שיווקי, כתבות פרסומיות, דוברים, מדיה חברתית ועוד (רמז מטרים: אנשי יחסי ציבור מייצרים חשיפה תקשורתית – איננו משלמים לכתבים , ה”רווח” של הכתבים זה שיש אנשים שחוסכים להם זמן עבודה ומייצרים להם מידע)

תשובות לחששות בבחירת משרד יחסי ציבור

1.קשרים הם משאב מתכלה. יש כתבים שעוברים תחום מהר מאוד, יש כתבים שנגמרת להם הסבלנות או פשוט משתנים עם החיים בגלל סיבותיהם שלהם. קשרים בתחום יחסי הציבור זה משהו מאוד בסיסי שרוב המשרדים מצויידים בו חלק יותר חלק פחות.

על קשרים אי אפשר לבנות אסטרטגיה כי הם דינאמיים ולא תלויים רק בנו – על כישורים כן.

2.כישורים נדרשים בבחירת משרד יח”צ , כך תבחנו אותם: האם הספק עמו אתם רוצים להתקשר יציג לכם תכנית עבודה לפני שתפנו לתקשורת?

האם התכנית עבודה מאופיינת בדינאמיות כפי שמתבקש ותשתנה תוך כדי תנועה? האם מבחינתו חשיפה עבורכם היא מטרה או כלי?

איך הוא מתכוון לייצר עבורכם מקסימום תוצאות במינימום משאבים? כשאנחנו מדברים על השקעת משאבים האם הוא הציג לכם את משאבי הזמן שידרשו מכם ואיך הוא יביא אותם למינימום?

אם הספק שלכם מציג לכם דרך הגיונית שלוקחת בחשבון הפתעות בהמשך ועדיין מציגה חשיבה שמבקשת להסביר איך מקסימום תוצרים אמורים להגיע במינימום  משאבים, הוא חלה

3.עד לאייטם הראשון: הרגישו את הספק, בפניות שלו במסגרת החומר שהוא מייצר, בשאלות שהוא מציג לכם תוך כדי תחקיר (האם מציג שאלות נבונות שמרמזות על הליך של למידת התחום). זה בעיקר עליכם בנקודה זו.

4.שלל תחומי שיווק: למדו קצת את התחום אליו . יחסי ציבור מייצרים חשיפה תקשורתית מבלי שעובר כסף בין איש היח”צ לכתב. אין מדובר בתוכן שיווקי, לא בפרסום, ולא מדיה חברתית. בהצלחה!

  • שחר דביר

    אני מבקשת לגייס כסף לפתיחת בית לחיילים בודדים אשמח אם תצרו קשר

  • ליזה שמעוני

    יחצנות לזמר פון 0537420013

  • hodaya

    Hodaya0098@gmail.com

  • דניאל

    גיוס

  • דן שרון

    שלום מתעניין בפרויקט מימון המונים לkits- חווית נגרות לילדים. https://kits4kids.co.il/ כנסו לאתר שלנו

  • מוטי

    אני מבקש לגייס כספים למען נכה צה"ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד מאמרים
דני קושמרו

איך מודדים תוצאות של פעילות יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי?

ניצחון קלפים

לוקח משרד יח”צ אבל שירות הלקוחות שלך גרוע? אל תיקח אותי

בנקאות

יחסי ציבור למכוני סקרים ומחקר וחברות מידע: כמה אתם שווים לעיתונאים?

גם משרד היח”צ שלך יודע להגיע לראשי ממשלה?

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

קייסטאדי חובת קריאה: צריכים חשיפה לעסק אבל חוששים מתחום היח”צ

פרסום נדלן

קבלן, רוצה יחסי ציבור לפרויקט נדל”ן? קבל 5 רעיונות שיגרמו לעיתונאים לסקר דווקא את הפרויקט שלך!

ערוץ 10

יחסי ציבור לעורכי דין: המתחרה שלך בטלוויזיה גלובס ובדה מרקר – ואתה לא? כנס לפה

סטארטאפ? איך לא בוחרים משרד יחסי ציבור לסטארטאפ שלך

תוכן

דווקא בקורונה: יחסי ציבור או פרסום? וגם: כך פספסו חברות השיווק הזדמנות פז

האם משרד היח”צ שבחרתי – אמין? כך תדעו. פוסט שאתם חייבים לקרוא כשאתם בוחרים משרד יחסי ציבור

ראש הממשלה החליפי: כך קוברים את התדמית של גנץ בקרב הבא מול נתניהו

מנכ"לית פייסבוק

איך עושים יח”צ לסטארטאפ והאם זה עדיף משיווק דיגיטלי?

תכנית טלוויזיה

איך בוחרים משרד יחסי ציבור? : טיפים לחיפוש משרד ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור

תוכן

מחפש משרד יחסי ציבור לעורכי דין? כך לא יעבדו עליך. המידע שחייבים להכיר כשמחפשים פרסום או שיווק לעורכי דין

יחצ

יחסי ציבור: כך הרמנו את תערוכת הקורונה הראשונה בישראל

טינדר

יחסי ציבור מפגרים: שיווק יצירתי. פסיכי זה פה

יוסי יחצ

שיווק ויחסי ציבור בקורונה: כך פיצחנו את נוסחת יחסי הציבור עבור הלקוח בעת משבר הקורונה העולמי

יחסי ציבור לעסקים עמותות ועוד: דוגמאות לעשרות מהלכים שעשינו בתקשורת

לוגו

איך מפרסמים קהילת פייסבוק בימי קורונה, ובכלל?

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

יח”צ על רגל אחת: עסק קטן? כך תכין תכנית יחסי ציבור ליום שאחרי הקורונה

יחסי ציבור: תהיו חברתיים – זה האס שלכם! סקירת מהלכים שעשינו השבוע בטלוויזיה ובתקשורת

מותג האס

כלים ביחסי ציבור: כלכלת יח”צ – מה זה תפוקה שולית פוחתת בעבודת יחסי ציבור?

יח"צ למשרדי יחצ

יחסי ציבור למשרדי יח”צ? כן, יש חיה כזו

פייסבוק עבור ניצולי השואה

מחפש יחסי ציבור לעסקים קטנים? מה שהגדולים מקבלים – גם אתה יכול

שדה תעופה

חברת התעופה שיצאה בקמפיין “לא טסים לחול ביום הבחירות – ממלאים את חובתנו האזרחית”

גלובס3

יחסי ציבור למשרדי פרסום ומשרדי מדיה דיגיטלית: כך נוכל לסייע לכם להביא עוד לקוחות

יחסי ציבור עלות

יחסי ציבור: 3 טיפים מנצחים לספר את הסיפור של העסק שלך. או במילים אחרות – איך שולה הפכה אותי למיליונר?

יחצ דובאי

יחסי ציבור בדובאי לחברות סטארטאפ

עודד בן עמי

מי צריך יחסי ציבור?

יחצ גיוס

מימון המונים: כך גייסנו שוב פעם מיליון שקל לניצולי השואה בקמפיין גיוס המונים של חסדי נעמי!

תרומה דרך פוקימון

בלי ססמאות: מה זה יחסי ציבור יצירתיים באמת

להסביר

יחסי ציבור vs תוכן שיווקי: מה ההבדל ואיך מגיעים לחדשות ולתכנית בוקר – בלי לשלם כסף

יחחצ טינדר

יחסי ציבור לדיור המוגן: גם לפנסיונרים מגיע להשתמש בטינדר!

יחסי ציבור לעמותה: איך לגייס תרומות לעמותות? /תמיר האס

מנכ"לית פייסבוק

יח”צ: כך קמפיין מימון המונים שלנו הגיע לעיניה של עדי סופר תאני מנכ”לית פייסבוק

טיפים לפרסם העסק שלך

5 טיפים לפרסום חכם – הכל מתחיל בחשיבה!

יחחצ טינדר

תקוע בשיווק? הפתרון – יח”צ. המדריך ליחסי ציבור יצירתיים – יח”צ לעסקים קטנים סטארטאפים עמותות ועוד!

דני קושמרו

גיוס כספים ויחסי ציבור לעמותות: הסרטון שהפקנו שבר את הרשת

הקמפיין שהפך את נתניהו לרה”מ: בזכות עיתון הארץ

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

כך ויתרתי על אלפי דולרים: האם משרד יחסי הציבור שפניתם אליו הציע את האפשרות שאתם לא באמת צריכים יח”צ?

יחסי ציבור, יח”צ, ייעוץ תקשורתי: מה זה לעזאזל המקצוע הזה שרני רהב עוסק בו?

יח"צ למשרדי יחצ

איך לגייס כסף לעמותה או לפרויקט חברתי? העצות של תמיר האס למימון המונים

להסביר

צילום: יח”צ – מה קורה כשהיח”צ לא עושה מספיק יח”צ?

דני קושמרו

5 סיבות לכך שגם עסקים קטנים ובינוניים צריכים יחסי ציבור

האס שבחשיפה

מהלכי יח”צ – שיטות וכלי עבודה בפעילות יעילה של משרד יחסי ציבור

קייסטאדי: דוגמא לקמפיין יחסי ציבור שבנינו לחברת הסייבר אקיטה

ליידי גלובס

יחסי ציבור לעורכי דין: איך עורך דין יכול להגיע לטלוויזיה

לוגו

ניהול משברים תקשורתי: 3 מאפיינים בניהול משבר יחסי ציבור שאתם חייבים להכיר

אורי אדלמן

יחסי ציבור לעמותות וגיוס כספים: כך הקמפיינים שלנו מגייסים מאות אלפי שקלים ברבעון לנזקקים/200 אייטמים ברבעון

משאית

למה לעזאזל אתה צריך יחסי ציבור לעסק שלך?

יח"צ למשרדי יחצ

יועץ תקשורת ובירה קורונה: איך בוחרים משרד לייעוץ תקשורתי?

drill

קייסטאדי קמפיין ליח”צ טכנולוגי: החשיבה מאחורי מהלכי היח”צ ל drill

יח"צ למשרדי יחצ

למה יחסי ציבור עדיפים לעסק שלך מפרסום רגיל?

5 עובדות על יחסי ציבור

חצ רחפנים יחצ

מהראש – לחדשות: איך הופך רעיון יח”צ פסיכי – לאייטם בחדשות

יח"צ למשרדי יחצ

יחסי ציבור לרופאים: כך יבחרו יותר במרפאה שלכם. דברים שאתם חייבים לדעת בבחירת משרד שיווק ויח”צ בתחום הבריאות

דני קושמרו

עושים קמפיין בדיגיטל? כך תגרמו לתקשורת לרצות לסקר אותו.

טינדר יחצנות

משרד יחסי הציבור של תמיר האס הביא את בשורת הניצחון מתאגיד טינדר העולמי!

רינה יחצ יחסי ציבור

מדריך: כל מה שרציתם לדעת על משרדי יחסי ציבור/יח”צ/ ודוברות בישראל – בבלוג אחד

חסדי נעמי

הכי טובים: יחסי ציבור לעמותות – כך אנחנו מגייסים תרומות של מיליוני שקלים