צרו קשר 0545312376
הבלוג

קייסטאדי חובת קריאה: צריכים חשיפה לעסק אבל חוששים מתחום היח”צ

מידע על יחסי ציבור לחוששים מהתחום

הי, את סדרת מאמרי קייסטאדי ביחסי ציבור החלטתי לכתוב כדי לייצר מעט יותר בהירות סביב תחום יחסי הציבור. אם גם אתם צריכים חשיפה לעסק אבל חוששים מהתחום, זה בשבילכם

חששות בבחירת משרד יחסי ציבור

החשש  הראשון בבחירת משרד יחסי ציבור קיים בגלל ההנחה שמדובר ב”קשרים”, והרי אף לקוח פוטנציאלי לא יודע למדוד קשרים של ספק.

החשש השני בבחירת משרד יח”צ קיים כי הלקוחות לא יודעים מה הם הכישורים הפועל שנדרשים מהספק, מה הופך ספק למוכשר מאוד לעומת סביר לעומת רע

החשש השלישי בבחירת משרד ייעוץ תקשורת ויח”צ קיים כי עד לחשיפה הראשונה הלקוח לא רואה תוצאות בפועל ואנשים זקוקים “לראות דברים בעיניים” כדי להיות רגועים.

החשש הרביעי בבחירת משרד יחסי ציבור קיים בגלל הבלבול בין שלל המילים והתחומים : מתוכן שיווקי, כתבות פרסומיות, דוברים, מדיה חברתית ועוד (רמז מטרים: אנשי יחסי ציבור מייצרים חשיפה תקשורתית – איננו משלמים לכתבים , ה”רווח” של הכתבים זה שיש אנשים שחוסכים להם זמן עבודה ומייצרים להם מידע)

תשובות לחששות בבחירת משרד יחסי ציבור

1.קשרים הם משאב מתכלה. יש כתבים שעוברים תחום מהר מאוד, יש כתבים שנגמרת להם הסבלנות או פשוט משתנים עם החיים בגלל סיבותיהם שלהם. קשרים בתחום יחסי הציבור זה משהו מאוד בסיסי שרוב המשרדים מצויידים בו חלק יותר חלק פחות.

על קשרים אי אפשר לבנות אסטרטגיה כי הם דינאמיים ולא תלויים רק בנו – על כישורים כן.

2.כישורים נדרשים בבחירת משרד יח”צ , כך תבחנו אותם: האם הספק עמו אתם רוצים להתקשר יציג לכם תכנית עבודה לפני שתפנו לתקשורת?

האם התכנית עבודה מאופיינת בדינאמיות כפי שמתבקש ותשתנה תוך כדי תנועה? האם מבחינתו חשיפה עבורכם היא מטרה או כלי?

איך הוא מתכוון לייצר עבורכם מקסימום תוצאות במינימום משאבים? כשאנחנו מדברים על השקעת משאבים האם הוא הציג לכם את משאבי הזמן שידרשו מכם ואיך הוא יביא אותם למינימום?

אם הספק שלכם מציג לכם דרך הגיונית שלוקחת בחשבון הפתעות בהמשך ועדיין מציגה חשיבה שמבקשת להסביר איך מקסימום תוצרים אמורים להגיע במינימום  משאבים, הוא חלה

3.עד לאייטם הראשון: הרגישו את הספק, בפניות שלו במסגרת החומר שהוא מייצר, בשאלות שהוא מציג לכם תוך כדי תחקיר (האם מציג שאלות נבונות שמרמזות על הליך של למידת התחום). זה בעיקר עליכם בנקודה זו.

4.שלל תחומי שיווק: למדו קצת את התחום אליו . יחסי ציבור מייצרים חשיפה תקשורתית מבלי שעובר כסף בין איש היח”צ לכתב. אין מדובר בתוכן שיווקי, לא בפרסום, ולא מדיה חברתית. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד מאמרים
מנכ"לית פייסבוק

איך עושים יח”צ לסטארטאפ והאם זה עדיף משיווק דיגיטלי?

לוגו

ניהול משברים תקשורתי: 3 מאפיינים בניהול משבר יחסי ציבור שאתם חייבים להכיר

יח"צ למשרדי יחצ

יחסי ציבור למשרדי יח”צ? כן, יש חיה כזו

קייסטאדי: דוגמא לקמפיין יחסי ציבור שבנינו לחברת הסייבר אקיטה

טינדר

יחסי ציבור מפגרים: שיווק יצירתי. פסיכי זה פה

ראש הממשלה החליפי: כך קוברים את התדמית של גנץ בקרב הבא מול נתניהו

מותג האס

כלים ביחסי ציבור: כלכלת יח”צ – מה זה תפוקה שולית פוחתת בעבודת יחסי ציבור?

יח"צ למשרדי יחצ

למה יחסי ציבור עדיפים לעסק שלך מפרסום רגיל?

אורי אדלמן

יחסי ציבור לעמותות וגיוס כספים: כך הקמפיינים שלנו מגייסים מאות אלפי שקלים ברבעון לנזקקים/200 אייטמים ברבעון

סטארטאפ? איך לא בוחרים משרד יחסי ציבור לסטארטאפ שלך

רינה יחצ יחסי ציבור

מדריך: כל מה שרציתם לדעת על משרדי יחסי ציבור/יח”צ/ ודוברות בישראל – בבלוג אחד

דני קושמרו

גיוס כספים ויחסי ציבור לעמותות: הסרטון שהפקנו שבר את הרשת

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

יח”צ על רגל אחת: עסק קטן? כך תכין תכנית יחסי ציבור ליום שאחרי הקורונה

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

קייסטאדי חובת קריאה: צריכים חשיפה לעסק אבל חוששים מתחום היח”צ

תכנית טלוויזיה

איך בוחרים משרד יחסי ציבור? : טיפים לחיפוש משרד ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור

בנקאות

יחסי ציבור למכוני סקרים ומחקר וחברות מידע: כמה אתם שווים לעיתונאים?

יחסי ציבור לעמותה: איך לגייס תרומות לעמותות? /תמיר האס

יחחצ טינדר

יחסי ציבור לדיור המוגן: גם לפנסיונרים מגיע להשתמש בטינדר!

יוסי יחצ

שיווק ויחסי ציבור בקורונה: כך פיצחנו את נוסחת יחסי הציבור עבור הלקוח בעת משבר הקורונה העולמי

ניצחון קלפים

לוקח משרד יח”צ אבל שירות הלקוחות שלך גרוע? אל תיקח אותי

יח"צ למשרדי יחצ

יועץ תקשורת ובירה קורונה: איך בוחרים משרד לייעוץ תקשורתי?

מנכ"לית פייסבוק

יח”צ: כך קמפיין מימון המונים שלנו הגיע לעיניה של עדי סופר תאני מנכ”לית פייסבוק

האם משרד היח”צ שבחרתי – אמין? כך תדעו. פוסט שאתם חייבים לקרוא כשאתם בוחרים משרד יחסי ציבור

טיפים לפרסם העסק שלך

5 טיפים לפרסום חכם – הכל מתחיל בחשיבה!

ליידי גלובס

יחסי ציבור לעורכי דין: איך עורך דין יכול להגיע לטלוויזיה

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

כך ויתרתי על אלפי דולרים: האם משרד יחסי הציבור שפניתם אליו הציע את האפשרות שאתם לא באמת צריכים יח”צ?

יח"צ למשרדי יחצ

יחסי ציבור לרופאים: כך יבחרו יותר במרפאה שלכם. דברים שאתם חייבים לדעת בבחירת משרד שיווק ויח”צ בתחום הבריאות

עודד בן עמי

מי צריך יחסי ציבור?

להסביר

צילום: יח”צ – מה קורה כשהיח”צ לא עושה מספיק יח”צ?

טינדר יחצנות

משרד יחסי הציבור של תמיר האס הביא את בשורת הניצחון מתאגיד טינדר העולמי!

האס שבחשיפה

מהלכי יח”צ – מה הן כלי העבודה ושיטות בפעילות יעילה של משרד יחסי ציבור

פייסבוק עבור ניצולי השואה

מחפש יחסי ציבור לעסקים קטנים? מה שהגדולים מקבלים – גם אתה יכול

חצ רחפנים יחצ

מהראש – לחדשות: איך הופך רעיון יח”צ פסיכי – לאייטם בחדשות

יח"צ למשרדי יחצ

איך לגייס כסף לעמותה או לפרויקט חברתי? העצות של תמיר האס למימון המונים

תוכן

מחפש משרד יחסי ציבור לעורכי דין? כך לא יעבדו עליך. המידע שחייבים להכיר כשמחפשים פרסום או שיווק לעורכי דין

גם משרד היח”צ שלך יודע להגיע לראשי ממשלה?

משאית

למה לעזאזל אתה צריך יחסי ציבור לעסק שלך?

גלובס3

יחסי ציבור למשרדי פרסום ומשרדי מדיה דיגיטלית: כך נוכל לסייע לכם להביא עוד לקוחות

לוגו

איך מפרסמים קהילת פייסבוק בימי קורונה, ובכלל?

שדה תעופה

חברת התעופה שיצאה בקמפיין “לא טסים לחול ביום הבחירות – ממלאים את חובתנו האזרחית”

יחסי ציבור עלות

יחסי ציבור: 3 טיפים מנצחים לספר את הסיפור של העסק שלך. או במילים אחרות – איך שולה הפכה אותי למיליונר?

יחסי ציבור, יח”צ, ייעוץ תקשורתי: מה זה לעזאזל המקצוע הזה שרני רהב עוסק בו?

תרומה דרך פוקימון

בלי ססמאות: מה זה יחסי ציבור יצירתיים באמת

דני קושמרו

איך מודדים תוצאות של פעילות יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי?

תוכן

דווקא בקורונה: יחסי ציבור או פרסום? וגם: כך פספסו חברות השיווק הזדמנות פז

drill

קייסטאדי קמפיין ליח”צ טכנולוגי: החשיבה מאחורי מהלכי היח”צ ל drill