צרו קשר 0545312376
הבלוג

קייסטאדי: דוגמא לקמפיין יחסי ציבור שבנינו לחברת הסייבר אקיטה

מהלכי יח"צ דורשים תכנון, אין יותר חשוב ממנו

חברת הסייבר הבינלאומית אקיטה שכרה את משרד יחסי הציבור שלנו בכדי לבנות את קמפיין יחסי הציבור של החברה במסגרת קמפיין הגיוס משקיעים שהעלתה באקזיט ואלי.

הסוגיה התקשורתית שמשרד יחסי הציבור שלנו נתבקש להציג לכתבים עבור הקמפיין

אקיטה, חברת סייבר שפועלת ב39 מדינות עם יותר מ4000 לקוחות.

מדובר בסטארטאפ הראשון בעולם שיודע לאבטח עובדי תאגידים מבלי לפגוע בפרטיות שלהם בעודם עובדים מביתם.

הרחבה קצרה על סימן השאלה שפעילות יחסי הציבור נתבקשה להציג

סוגיית אבטחת המידע בעבודה מהבית הפכה לדרמטית מאז הקורונה שכן ההאקרים החלו לסמן את המידע התאגידי דרך העובדים בסביבה הביתית כקלים יותר לפריצה.

הבעיה היא שבעודם גולשים על הרשת של מקום העבודה מביתם, פרטיותם נפגעת לאור המידע שנאסף עליהם.

אקיטה כאמור היא החברה הראשונה בעולם שיודעת לאבטח את התאגיד בעוד שעובדיו עובדים בסביבה הביתית  – מבלי שתהיה לו גישה למידע האישי שלהם.

אתגרי יחסי ציבור שהקמפיין שלנו צריך לפתור לפני שהפעילות התקשורתית

1.קוצר זמן

2. יצירת חשיפה שתשרת את הקמפיין לגיוס משקיעים, ולא רק חשיפה לשם חשיפה.

הדרך למציאת פתרונות יח”צ במסגרת הקמפיין

רבים חושבים שעבודת איש יחסי הציבור מסתכמת בלהרים טלפון לכתבים. מדובר בעצם בשלב “האחרון” במסגרתו אנחנו רוצים לקדם את הצעתנו.

ככל שהסיפור שלנו יותר מאתגר, כך יש להגיע לשלב הזה מאוחר יותר ולא למהר .

לרוב, משרדים נוהגים למהר בגלל התשוקה לרצות את הלקוח כמה שיותר מהר, זה עולה להם בחוסר דיוק – וללקוח בעצם ב”בזבוז”.

מניסיוני, בכל אייטם שהוא לא איזה סקופ חדשותי והושקעה בו חצי שעת כתיבה סטנדרטית – חסרים בין 45% ל  70% מהמרכיבים שמבדילים בין אייטם סביר – לאייטם מעולה.

ולכן – הדרך להעלאת הסיכויים של הצלחת מהלך יחסי ציבור – היא השקעה בתכנון, הרבה לפני הפניה בתקשורת.

יש “לחשוב מאחור”. על הרגע בו אנו פונים לכתב עם ההצעה – איך הרגע הזה הוא הכי אידיאלי בשביל לממש את מטרת הלקוח? אילו התקלות יכולות לעלות בשיחה הזו?

מה עשוי להיות חסר לכתב בשיחה הזו שימנע את סגירת האייטם . ולבוא מוכן.

מהלך היח”צ הראשון שעשינו לאקיטה

השקענו שעות בתחקיר, בתכנון. בנינו הצעה מפורטת שכוללת כמה הצגה והפשטה של הסוגיה הטכנולוגית וגם הצגת הפוטנציאל המגזיני.

הכנו את המרואיינים מראש כדי שלתקשורת תהיה כמה שפחות עבודה ויהיה להם נעים ונוח לסקר לצד העניין שבאייטם.

ולכן לקח לנו בדיוק דקה לסגור את כתבת הפותחת במהדורת חדשות 13 ביום שישי ערב חג סוכות – עשינו עבודת תחקיר כל כך טובה שאיילה חסון בעצמה עשתה את הכתבה.

המון שעות תכנון אסטרטגי, ודקה אחת לסגירת הכתבה. תשקיעו באקיטה דרך הלינק במאמר זה, לא תצטערו.

 

בתמונה, איילה חסון מראיינת את איגור רבינוביץ מנכ”ל אקיטה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד מאמרים
פייסבוק עבור ניצולי השואה

מחפש יחסי ציבור לעסקים קטנים? מה שהגדולים מקבלים – גם אתה יכול

האם משרד היח”צ שבחרתי – אמין? כך תדעו. פוסט שאתם חייבים לקרוא כשאתם בוחרים משרד יחסי ציבור

מותג האס

כלים ביחסי ציבור: כלכלת יח”צ – מה זה תפוקה שולית פוחתת בעבודת יחסי ציבור?

אורי אדלמן

יחסי ציבור לעמותות וגיוס כספים: כך הקמפיינים שלנו מגייסים מאות אלפי שקלים ברבעון לנזקקים/200 אייטמים ברבעון

יח"צ למשרדי יחצ

יועץ תקשורת ובירה קורונה: איך בוחרים משרד לייעוץ תקשורתי?

תוכן

דווקא בקורונה: יחסי ציבור או פרסום? וגם: כך פספסו חברות השיווק הזדמנות פז

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

יח”צ על רגל אחת: עסק קטן? כך תכין תכנית יחסי ציבור ליום שאחרי הקורונה

דני קושמרו

איך מודדים תוצאות של פעילות יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי?

רינה יחצ יחסי ציבור

מדריך: כל מה שרציתם לדעת על משרדי יחסי ציבור/יח”צ/ ודוברות בישראל – בבלוג אחד

משאית

למה לעזאזל אתה צריך יחסי ציבור לעסק שלך?

מנכ"לית פייסבוק

יח”צ: כך קמפיין מימון המונים שלנו הגיע לעיניה של עדי סופר תאני מנכ”לית פייסבוק

קייסטאדי: דוגמא לקמפיין יחסי ציבור שבנינו לחברת הסייבר אקיטה

יח"צ למשרדי יחצ

למה יחסי ציבור עדיפים לעסק שלך מפרסום רגיל?

גם משרד היח”צ שלך יודע להגיע לראשי ממשלה?

תוכן

מחפש משרד יחסי ציבור לעורכי דין? כך לא יעבדו עליך. המידע שחייבים להכיר כשמחפשים פרסום או שיווק לעורכי דין

לוגו

איך מפרסמים קהילת פייסבוק בימי קורונה, ובכלל?

יח"צ למשרדי יחצ

יחסי ציבור למשרדי יח”צ? כן, יש חיה כזו

יחסי ציבור, יח”צ, ייעוץ תקשורתי: מה זה לעזאזל המקצוע הזה שרני רהב עוסק בו?

יחסי ציבור עלות

יחסי ציבור: 3 טיפים מנצחים לספר את הסיפור של העסק שלך. או במילים אחרות – איך שולה הפכה אותי למיליונר?

מנכ"לית פייסבוק

איך עושים יח”צ לסטארטאפ והאם זה עדיף משיווק דיגיטלי?

לוגו

ניהול משברים תקשורתי: 3 מאפיינים בניהול משבר יחסי ציבור שאתם חייבים להכיר

תרומה דרך פוקימון

בלי ססמאות: מה זה יחסי ציבור יצירתיים באמת

גלובס3

יחסי ציבור למשרדי פרסום ומשרדי מדיה דיגיטלית: כך נוכל לסייע לכם להביא עוד לקוחות

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

קייסטאדי חובת קריאה: צריכים חשיפה לעסק אבל חוששים מתחום היח”צ

יוסי יחצ

שיווק ויחסי ציבור בקורונה: כך פיצחנו את נוסחת יחסי הציבור עבור הלקוח בעת משבר הקורונה העולמי

בנקאות

יחסי ציבור למכוני סקרים ומחקר וחברות מידע: כמה אתם שווים לעיתונאים?

להסביר

צילום: יח”צ – מה קורה כשהיח”צ לא עושה מספיק יח”צ?

יחחצ טינדר

יחסי ציבור לדיור המוגן: גם לפנסיונרים מגיע להשתמש בטינדר!

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

כך ויתרתי על אלפי דולרים: האם משרד יחסי הציבור שפניתם אליו הציע את האפשרות שאתם לא באמת צריכים יח”צ?

עודד בן עמי

מי צריך יחסי ציבור?

ניצחון קלפים

לוקח משרד יח”צ אבל שירות הלקוחות שלך גרוע? אל תיקח אותי

דני קושמרו

גיוס כספים ויחסי ציבור לעמותות: הסרטון שהפקנו שבר את הרשת

drill

קייסטאדי קמפיין ליח”צ טכנולוגי: החשיבה מאחורי מהלכי היח”צ ל drill

יחסי ציבור לעמותה: איך לגייס תרומות לעמותות? /תמיר האס

תכנית טלוויזיה

איך בוחרים משרד יחסי ציבור? : טיפים לחיפוש משרד ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור

סטארטאפ? איך לא בוחרים משרד יחסי ציבור לסטארטאפ שלך

חצ רחפנים יחצ

מהראש – לחדשות: איך הופך רעיון יח”צ פסיכי – לאייטם בחדשות

שדה תעופה

חברת התעופה שיצאה בקמפיין “לא טסים לחול ביום הבחירות – ממלאים את חובתנו האזרחית”

יח"צ למשרדי יחצ

יחסי ציבור לרופאים: כך יבחרו יותר במרפאה שלכם. דברים שאתם חייבים לדעת בבחירת משרד שיווק ויח”צ בתחום הבריאות

טיפים לפרסם העסק שלך

5 טיפים לפרסום חכם – הכל מתחיל בחשיבה!

ראש הממשלה החליפי: כך קוברים את התדמית של גנץ בקרב הבא מול נתניהו

יח"צ למשרדי יחצ

איך לגייס כסף לעמותה או לפרויקט חברתי? העצות של תמיר האס למימון המונים

טינדר יחצנות

משרד יחסי הציבור של תמיר האס הביא את בשורת הניצחון מתאגיד טינדר העולמי!

האס שבחשיפה

מהלכי יח”צ – מה הן כלי העבודה ושיטות בפעילות יעילה של משרד יחסי ציבור

טינדר

יחסי ציבור מפגרים: שיווק יצירתי. פסיכי זה פה

ליידי גלובס

יחסי ציבור לעורכי דין: איך עורך דין יכול להגיע לטלוויזיה