צרו קשר 0545312376
הבלוג

קבלן, רוצה יחסי ציבור לפרויקט נדל”ן? קבל 5 רעיונות שיגרמו לעיתונאים לסקר דווקא את הפרויקט שלך!

יח"צ לנדלן: הדברים שצריך לדעת בבחירת יחסי ציבור לחברות נדל"ן

ישראלים אוהבים להתמקח ככל האפשר. מבחינת הקבלנים וחברות הנדל”ן כל התמקחות יכולה להתבטא בעשרות ומאות אלפי שקלים.

חיזוק הדעה החיובית כלפי הפרויקט או מי שמנהל אותו, יכול להיות יקר ערך והוא מתבצע על ידי יחסי ציבור מעולים.

יחסי ציבור לנדל”ן – איך יח”צ מדויק יעזור לכם לחסוך המון כסף?

אחת השאלות חשובות היא האם היח”צ שלכם מבין את המוצר שלכם. הרי בעוד שהאינטרס של משרד  היח”צ זה שתהיו לקוחות שלו לאורך זמן – ככל שלוקח לכם יותר זמן למכור את הפרויקט כך אתם מוציאים יותר כסף על משרד השיווק, פרסום ועוד.

לכן – חשוב להבין שהיח”צ אמור להיות כלי, ולא מטרה.

כלומר: זה לא משנה מה גודל הכתבה שקיבלתם, מה שמשנה זה מה שהיא תעשה עבורכם.

יחסי ציבור לקבלנים: הסוד הוא באיש המקצוע

המטרה של יחסי הציבור היא לעורר עניין בתקשורת בנוגע לחברה או לפרויקט מסוים שלה.

לכן, תמיד נחפש את הזווית המעניינת ביותר לדבר עליה, כזו שתעניין את הקהל הרחב וגם את התקשורת.

למשל, פרויקט של בניין שמונה קומות שמתקיים בשרון יהיה פחות מעניין מבניית הבניין הכי גבוה בבאר שבע. אנשים ובהם גם העיתונאים, יהיו הרבה יותר סקרנים לשמוע על הבניין הכי גבוה (וכמובן שעליו להיות גבוה במיוחד לשם כך).

פרויקט סטנדרטי בשרון יכול להישמע משעמם מבחינה תקשורתית, אך מבחינת הקבלן או החברה, ככל שהוא יימכר מהר יותר כך הרווחיות תהיה גבוהה יותר.

יחסי ציבור לנדל”ן וקבלנים :ליצור עניין ולהעלות את שווי הפרויקט

יש  לחשוב על משהו שעוד לא נעשה ולכן לאיש יחסי הציבור יש ערך כבר בהתחלה שכן הרי גם כך הקבלן עומד לעצב את הפרויקט בדרך כלשהי – אז למה לא לקחת איש יחסי ציבור שייתן זוויות עיצוב – שיכולות גם לייצר סיפור טוב לפרויקט ובכך לכתבים?

למעשה – אם לא תעשו זאת – זה פשוט כסף מבוזבז.

ולכן העצה שלי היא תמיד לערב את איש היחצ עוד לפני שהפרויקט נבנה – כשהוא על הנייר.

מה ההבדל בין פרסום של פרויקט נדל”ן ליחסי ציבור עבור פרויקט נדלן?

פרסום נדלן

את הכתבה שאתם רואים מעלה- *אני יזמתי*. סיפקתי לאורי כתב גלובס את כל הנתונים שכן המשרד טיפל בקבוצת יעת. מכך תוכלו להסיק אודות הבנתי בקטגוריה.

הכותרת אמנם דרמטית אך ניתן להסיק מהכתבה תובנה מאוד ספציפית- קבלנים לא תמיד מבינים את הערך של היח”צ ולכן משקיעים בפרסום קלאסי.

פרסום קלאסי (רכישת מדיה) זה כלי עתיק שכולם מכירים, ו”מוכר”. אנשים מעדיפים ללכת על המכור בכל מסלול בחייהם.

אבל שימו לב, אם השקעתם מאות אלפים בפרסום פרויקט נדלן בעוד שיכלתם לקחת עשרות אלפים – ולייצר “סיפור” לפרויקט – הפסדתם.

זה ההבדל בין פרסום ליחסי ציבור, יח”צ יכול לייצר לכם סיפור אותנטי, יצירתי, מרגש – כזה שנותן ערך וחיות לפרויקט. בעוד שבפרסום יש לכם הזדמנות אחת להעביר מסר. וככל שתקנו עוד שטח מדיה – תוכלו לייצר עוד מסרים. יקר יותר, יעיל פחות.

כמובן, שתמיד מומלץ לשלב בין כלים אם ניתן וביחס לרווחיות.

מוציא ים כסף על פרסום בעוד שבטלוויזיה ובגלובס מסקרים את המתחרה שלך בחינם? ההבדל הוא ביחסי ציבור

בתמונה מטה אתם רואים חלק מכתבה כפולה שיזמתי בכלכליסט – הסיפור שהצעתי היה אודות הפיתוח של טבריה עבור קהל היעד של הצליינים.

כלומר, לפעמים אפשר לייצר רעיון טוב לסיקור עם אלמנט יצירתי ולפעמים הסיפור יכול להיות הרבה יותר טכני ועסקי

 

יחסי ציבור לפרויקטים בנדלן

יחצ טבריה

הפרויקט הזה הוא פרויקט של דיור מוגן

יחצ נדלן

לפרויקט הזה חיברנו מגוון סיפורים, אחד מהם היה למשל שדיירי הדיו המוגן דורשים מטינדר שישנו את הגדרות החיפוש באפליקציה גם עבור הגיל השלישי – וכך קיבלנו כתבה בערוץ 12 ואף רשמנו ניצחון על טינדר שהסכימו. קיבלנו עשרות אייטמים

טינדר יחצנות

 5 רעיונות לדוגמא שיגרמו לכתבים לסקר את הפרויקט שלך – מיוזמתם, ובחינם

הרעיונות הבאים כללים משהו אך ימחישו לך מה ההבדל בין להתחיל בבניה של פרויקט מדהים – ולקוות לטוב, ובכך להסתכן בהוצאה גדולה יותר של פרסום ושיווק.

לעומת פרויקט נדל”ן שלוקח משרד יחסי ציבור עוד בהתחלה ומערב אותו בלוגיסטיקה – כלונמר, לוקח שיקולי יח”צ עוד בתחילת הפרויקט ולא רק במהלכו.

1. עיצוב ברוח הפאנג-שווי

2. גינת ירק על גג הבניין.

3. חניון עם גרפיטי שנעשה באמצעות עמותה שמסייעת לילדים נטושים והקבלן החליט לבקש מהילדים “לצייר” עתיד אופטימי על קירות החניון ובתוך כך תרם לעמותה

4.פרויקט נדלן שבפנים יש חלל עבודה משותף לדיירים

5. פרויקט נדלן לקהל יעד מחו”ל למי שרוצים לעשות עליה, ושדואג גם לחיפוש עבודה עבו הדיירים

סיכום טיפים בנושא יחסי ציבור בתחום הנדל”ן

צריך לומר: לא תמיד ניתן לחבר בין החשיפה למכירות אך כידוע כל דב שצריך להימכר, צריך להיחשף קודם לכןץ

והשאלה היא איך תייצרו כמה שיותר חשיפה, כמה שיותר חשיפה מדויקת, בכמה שפחות כסף.

פרסום נדל”ן, שיווק נדל”ן, מדיה חברתית, כתבות שיווקיות, תוכן שיווקי , קידום אתרים לחברות נדלן ועוד עוד.

יש מגוון כלים לקידום פרויקט הנדל”ן שלך, אף אחד מהם לא יעיל כמו יחסי ציבור. בהצלחה!

 

 

 

  • שחר דביר

    אני מבקשת לגייס כסף לפתיחת בית לחיילים בודדים אשמח אם תצרו קשר

  • ליזה שמעוני

    יחצנות לזמר פון 0537420013

  • hodaya

    Hodaya0098@gmail.com

  • דניאל

    גיוס

  • דן שרון

    שלום מתעניין בפרויקט מימון המונים לkits- חווית נגרות לילדים. https://kits4kids.co.il/ כנסו לאתר שלנו

  • מוטי

    אני מבקש לגייס כספים למען נכה צה"ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד מאמרים

סטארטאפ? איך לא בוחרים משרד יחסי ציבור לסטארטאפ שלך

יחסי ציבור לעסקים עמותות ועוד: דוגמאות לעשרות מהלכים שעשינו בתקשורת

יחצ גיוס

מימון המונים: כך גייסנו שוב פעם מיליון שקל לניצולי השואה בקמפיין גיוס המונים של חסדי נעמי!

לוגו

ניהול משברים תקשורתי: 3 מאפיינים בניהול משבר יחסי ציבור שאתם חייבים להכיר

יחסי ציבור לעמותה: איך לגייס תרומות לעמותות? /תמיר האס

תרומה דרך פוקימון

בלי ססמאות: מה זה יחסי ציבור יצירתיים באמת

ראש הממשלה החליפי: כך קוברים את התדמית של גנץ בקרב הבא מול נתניהו

תוכן

מחפש משרד יחסי ציבור לעורכי דין? כך לא יעבדו עליך. המידע שחייבים להכיר כשמחפשים פרסום או שיווק לעורכי דין

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

יח”צ על רגל אחת: עסק קטן? כך תכין תכנית יחסי ציבור ליום שאחרי הקורונה

5 עובדות על יחסי ציבור

קייסטאדי: דוגמא לקמפיין יחסי ציבור שבנינו לחברת הסייבר אקיטה

חסדי נעמי

הכי טובים: יחסי ציבור לעמותות – כך אנחנו מגייסים תרומות של מיליוני שקלים

יחסי ציבור עלות

יחסי ציבור: 3 טיפים מנצחים לספר את הסיפור של העסק שלך. או במילים אחרות – איך שולה הפכה אותי למיליונר?

יח"צ למשרדי יחצ

יחסי ציבור לרופאים: כך יבחרו יותר במרפאה שלכם. דברים שאתם חייבים לדעת בבחירת משרד שיווק ויח”צ בתחום הבריאות

אורי אדלמן

יחסי ציבור לעמותות וגיוס כספים: כך הקמפיינים שלנו מגייסים מאות אלפי שקלים ברבעון לנזקקים/200 אייטמים ברבעון

ערוץ 10

יחסי ציבור לעורכי דין: המתחרה שלך בטלוויזיה גלובס ובדה מרקר – ואתה לא? כנס לפה

דני קושמרו

5 סיבות לכך שגם עסקים קטנים ובינוניים צריכים יחסי ציבור

רינה יחצ יחסי ציבור

מדריך: כל מה שרציתם לדעת על משרדי יחסי ציבור/יח”צ/ ודוברות בישראל – בבלוג אחד

drill

קייסטאדי קמפיין ליח”צ טכנולוגי: החשיבה מאחורי מהלכי היח”צ ל drill

מנכ"לית פייסבוק

יח”צ: כך קמפיין מימון המונים שלנו הגיע לעיניה של עדי סופר תאני מנכ”לית פייסבוק

עודד בן עמי

מי צריך יחסי ציבור?

שדה תעופה

חברת התעופה שיצאה בקמפיין “לא טסים לחול ביום הבחירות – ממלאים את חובתנו האזרחית”

הקמפיין שהפך את נתניהו לרה”מ: בזכות עיתון הארץ

תכנית טלוויזיה

איך בוחרים משרד יחסי ציבור? : טיפים לחיפוש משרד ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור

יוסי יחצ

שיווק ויחסי ציבור בקורונה: כך פיצחנו את נוסחת יחסי הציבור עבור הלקוח בעת משבר הקורונה העולמי

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

קייסטאדי חובת קריאה: צריכים חשיפה לעסק אבל חוששים מתחום היח”צ

תוכן

דווקא בקורונה: יחסי ציבור או פרסום? וגם: כך פספסו חברות השיווק הזדמנות פז

יחחצ טינדר

יחסי ציבור לדיור המוגן: גם לפנסיונרים מגיע להשתמש בטינדר!

ניצחון קלפים

לוקח משרד יח”צ אבל שירות הלקוחות שלך גרוע? אל תיקח אותי

יח"צ למשרדי יחצ

יועץ תקשורת ובירה קורונה: איך בוחרים משרד לייעוץ תקשורתי?

גלובס3

יחסי ציבור למשרדי פרסום ומשרדי מדיה דיגיטלית: כך נוכל לסייע לכם להביא עוד לקוחות

פייסבוק עבור ניצולי השואה

מחפש יחסי ציבור לעסקים קטנים? מה שהגדולים מקבלים – גם אתה יכול

יח"צ למשרדי יחצ

איך לגייס כסף לעמותה או לפרויקט חברתי? העצות של תמיר האס למימון המונים

האם משרד היח”צ שבחרתי – אמין? כך תדעו. פוסט שאתם חייבים לקרוא כשאתם בוחרים משרד יחסי ציבור

פרסום נדלן

קבלן, רוצה יחסי ציבור לפרויקט נדל”ן? קבל 5 רעיונות שיגרמו לעיתונאים לסקר דווקא את הפרויקט שלך!

יחסי ציבור, יח”צ, ייעוץ תקשורתי: מה זה לעזאזל המקצוע הזה שרני רהב עוסק בו?

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

כך ויתרתי על אלפי דולרים: האם משרד יחסי הציבור שפניתם אליו הציע את האפשרות שאתם לא באמת צריכים יח”צ?

מנכ"לית פייסבוק

איך עושים יח”צ לסטארטאפ והאם זה עדיף משיווק דיגיטלי?

מותג האס

כלים ביחסי ציבור: כלכלת יח”צ – מה זה תפוקה שולית פוחתת בעבודת יחסי ציבור?

דני קושמרו

איך מודדים תוצאות של פעילות יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי?

יחצ

יחסי ציבור: כך הרמנו את תערוכת הקורונה הראשונה בישראל

משאית

למה לעזאזל אתה צריך יחסי ציבור לעסק שלך?

יחסי ציבור: תהיו חברתיים – זה האס שלכם! סקירת מהלכים שעשינו השבוע בטלוויזיה ובתקשורת

יחחצ טינדר

תקוע בשיווק? הפתרון – יח”צ. המדריך ליחסי ציבור יצירתיים – יח”צ לעסקים קטנים סטארטאפים עמותות ועוד!

ליידי גלובס

יחסי ציבור לעורכי דין: איך עורך דין יכול להגיע לטלוויזיה

לוגו

איך מפרסמים קהילת פייסבוק בימי קורונה, ובכלל?

דני קושמרו

גיוס כספים ויחסי ציבור לעמותות: הסרטון שהפקנו שבר את הרשת

יח"צ למשרדי יחצ

למה יחסי ציבור עדיפים לעסק שלך מפרסום רגיל?

חצ רחפנים יחצ

מהראש – לחדשות: איך הופך רעיון יח”צ פסיכי – לאייטם בחדשות

האס שבחשיפה

מהלכי יח”צ – שיטות וכלי עבודה בפעילות יעילה של משרד יחסי ציבור

בנקאות

יחסי ציבור למכוני סקרים ומחקר וחברות מידע: כמה אתם שווים לעיתונאים?

להסביר

צילום: יח”צ – מה קורה כשהיח”צ לא עושה מספיק יח”צ?

טינדר

יחסי ציבור מפגרים: שיווק יצירתי. פסיכי זה פה

דני קושמרו

עושים קמפיין בדיגיטל? כך תגרמו לתקשורת לרצות לסקר אותו.

טינדר יחצנות

משרד יחסי הציבור של תמיר האס הביא את בשורת הניצחון מתאגיד טינדר העולמי!

להסביר

יחסי ציבור vs תוכן שיווקי: מה ההבדל ואיך מגיעים לחדשות ולתכנית בוקר – בלי לשלם כסף

טיפים לפרסם העסק שלך

5 טיפים לפרסום חכם – הכל מתחיל בחשיבה!

יחצ דובאי

יחסי ציבור בדובאי לחברות סטארטאפ

גם משרד היח”צ שלך יודע להגיע לראשי ממשלה?

יח"צ למשרדי יחצ

יחסי ציבור למשרדי יח”צ? כן, יש חיה כזו