לוגו תמיר האס יחסי ציבור, מימון המונים ואסטרטגיה צרו קשר 0545312376
מאמרי יחסי ציבור

קבלן, רוצה יחסי ציבור לפרויקט נדל”ן? קבל 5 רעיונות שיגרמו לעיתונאים לסקר דווקא את הפרויקט שלך!

יח"צ לנדלן: הדברים שצריך לדעת בבחירת יחסי ציבור לחברות נדל"ן

ישראלים אוהבים להתמקח ככל האפשר. מבחינת הקבלנים וחברות הנדל”ן כל התמקחות יכולה להתבטא בעשרות ומאות אלפי שקלים.

חיזוק הדעה החיובית כלפי הפרויקט או מי שמנהל אותו, יכול להיות יקר ערך והוא מתבצע על ידי יחסי ציבור מעולים.

יחסי ציבור לנדל”ן – איך יח”צ מדויק יעזור לכם לחסוך המון כסף?

אחת השאלות חשובות היא האם היח”צ שלכם מבין את המוצר שלכם. הרי בעוד שהאינטרס של משרד  היח”צ זה שתהיו לקוחות שלו לאורך זמן – ככל שלוקח לכם יותר זמן למכור את הפרויקט כך אתם מוציאים יותר כסף על משרד השיווק, פרסום ועוד.

לכן – חשוב להבין שהיח”צ אמור להיות כלי, ולא מטרה.

כלומר: זה לא משנה מה גודל הכתבה שקיבלתם, מה שמשנה זה מה שהיא תעשה עבורכם.

יחסי ציבור לקבלנים: הסוד הוא באיש המקצוע

המטרה של יחסי הציבור היא לעורר עניין בתקשורת בנוגע לחברה או לפרויקט מסוים שלה.

לכן, תמיד נחפש את הזווית המעניינת ביותר לדבר עליה, כזו שתעניין את הקהל הרחב וגם את התקשורת.

למשל, פרויקט של בניין שמונה קומות שמתקיים בשרון יהיה פחות מעניין מבניית הבניין הכי גבוה בבאר שבע. אנשים ובהם גם העיתונאים, יהיו הרבה יותר סקרנים לשמוע על הבניין הכי גבוה (וכמובן שעליו להיות גבוה במיוחד לשם כך).

פרויקט סטנדרטי בשרון יכול להישמע משעמם מבחינה תקשורתית, אך מבחינת הקבלן או החברה, ככל שהוא יימכר מהר יותר כך הרווחיות תהיה גבוהה יותר.

יחסי ציבור לנדל”ן וקבלנים :ליצור עניין ולהעלות את שווי הפרויקט

יש  לחשוב על משהו שעוד לא נעשה ולכן לאיש יחסי הציבור יש ערך כבר בהתחלה שכן הרי גם כך הקבלן עומד לעצב את הפרויקט בדרך כלשהי – אז למה לא לקחת איש יחסי ציבור שייתן זוויות עיצוב – שיכולות גם לייצר סיפור טוב לפרויקט ובכך לכתבים?

למעשה – אם לא תעשו זאת – זה פשוט כסף מבוזבז.

ולכן העצה שלי היא תמיד לערב את איש היחצ עוד לפני שהפרויקט נבנה – כשהוא על הנייר.

מה ההבדל בין פרסום של פרויקט נדל”ן ליחסי ציבור עבור פרויקט נדלן?

פרסום נדלן

את הכתבה שאתם רואים מעלה- *אני יזמתי*. סיפקתי לאורי כתב גלובס את כל הנתונים שכן המשרד טיפל בקבוצת יעת. מכך תוכלו להסיק אודות הבנתי בקטגוריה.

הכותרת אמנם דרמטית אך ניתן להסיק מהכתבה תובנה מאוד ספציפית- קבלנים לא תמיד מבינים את הערך של היח”צ ולכן משקיעים בפרסום קלאסי.

פרסום קלאסי (רכישת מדיה) זה כלי עתיק שכולם מכירים, ו”מוכר”. אנשים מעדיפים ללכת על המכור בכל מסלול בחייהם.

אבל שימו לב, אם השקעתם מאות אלפים בפרסום פרויקט נדלן בעוד שיכלתם לקחת עשרות אלפים – ולייצר “סיפור” לפרויקט – הפסדתם.

זה ההבדל בין פרסום ליחסי ציבור, יח”צ יכול לייצר לכם סיפור אותנטי, יצירתי, מרגש – כזה שנותן ערך וחיות לפרויקט. בעוד שבפרסום יש לכם הזדמנות אחת להעביר מסר. וככל שתקנו עוד שטח מדיה – תוכלו לייצר עוד מסרים. יקר יותר, יעיל פחות.

כמובן, שתמיד מומלץ לשלב בין כלים אם ניתן וביחס לרווחיות.

מוציא ים כסף על פרסום בעוד שבטלוויזיה ובגלובס מסקרים את המתחרה שלך בחינם? ההבדל הוא ביחסי ציבור

בתמונה מטה אתם רואים חלק מכתבה כפולה שיזמתי בכלכליסט – הסיפור שהצעתי היה אודות הפיתוח של טבריה עבור קהל היעד של הצליינים.

כלומר, לפעמים אפשר לייצר רעיון טוב לסיקור עם אלמנט יצירתי ולפעמים הסיפור יכול להיות הרבה יותר טכני ועסקי

 

יחסי ציבור לפרויקטים בנדלן

יחצ טבריה

הפרויקט הזה הוא פרויקט של דיור מוגן

יחצ נדלן

לפרויקט הזה חיברנו מגוון סיפורים, אחד מהם היה למשל שדיירי הדיו המוגן דורשים מטינדר שישנו את הגדרות החיפוש באפליקציה גם עבור הגיל השלישי – וכך קיבלנו כתבה בערוץ 12 ואף רשמנו ניצחון על טינדר שהסכימו. קיבלנו עשרות אייטמים

טינדר יחצנות

 5 רעיונות לדוגמא שיגרמו לכתבים לסקר את הפרויקט שלך – מיוזמתם, ובחינם

הרעיונות הבאים כללים משהו אך ימחישו לך מה ההבדל בין להתחיל בבניה של פרויקט מדהים – ולקוות לטוב, ובכך להסתכן בהוצאה גדולה יותר של פרסום ושיווק.

לעומת פרויקט נדל”ן שלוקח משרד יחסי ציבור עוד בהתחלה ומערב אותו בלוגיסטיקה – כלונמר, לוקח שיקולי יח”צ עוד בתחילת הפרויקט ולא רק במהלכו.

1. עיצוב ברוח הפאנג-שווי

2. גינת ירק על גג הבניין.

3. חניון עם גרפיטי שנעשה באמצעות עמותה שמסייעת לילדים נטושים והקבלן החליט לבקש מהילדים “לצייר” עתיד אופטימי על קירות החניון ובתוך כך תרם לעמותה

4.פרויקט נדלן שבפנים יש חלל עבודה משותף לדיירים

5. פרויקט נדלן לקהל יעד מחו”ל למי שרוצים לעשות עליה, ושדואג גם לחיפוש עבודה עבו הדיירים

סיכום טיפים בנושא יחסי ציבור בתחום הנדל”ן

צריך לומר: לא תמיד ניתן לחבר בין החשיפה למכירות אך כידוע כל דב שצריך להימכר, צריך להיחשף קודם לכןץ

והשאלה היא איך תייצרו כמה שיותר חשיפה, כמה שיותר חשיפה מדויקת, בכמה שפחות כסף.

פרסום נדל”ן, שיווק נדל”ן, מדיה חברתית, כתבות שיווקיות, תוכן שיווקי , קידום אתרים לחברות נדלן ועוד עוד.

יש מגוון כלים לקידום פרויקט הנדל”ן שלך, אף אחד מהם לא יעיל כמו יחסי ציבור. בהצלחה!

 

 

 

עוד מאמרים
טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

איך לגייס תרומות לעמותות או כספים לסטארטאפ: טיפים עבור מימון המונים

שיווק לעורכי דין

דווקא בקורונה: יחסי ציבור או פרסום? וגם: כך פספסו חברות השיווק הזדמנות פז

תכנית טלוויזיה

איך בוחרים משרד יחסי ציבור? : טיפים לחיפוש משרד ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור

שדה תעופה

חברת התעופה שיצאה בקמפיין “לא טסים לחול ביום הבחירות – ממלאים את חובתנו האזרחית”

קייסטאדי: דוגמא לקמפיין יחסי ציבור שבנינו לחברת הסייבר אקיטה

ערוץ 10

יחסי ציבור לעורכי דין: המתחרה שלך בטלוויזיה גלובס ובדה מרקר – ואתה לא? כנס לפה

הטעויות הקריטיות ביותר שחברות עושות בעת בחירת משרד יחסי ציבור

יחסי ציבור לעמותה: איך לגייס תרומות לעמותות? /תמיר האס

משרד יחסי ציבור תמיר האס

ראש הממשלה החליפי: כך קוברים את התדמית של גנץ בקרב הבא מול נתניהו

טור על יחסי ציבור שאסור לך לפספס: כך הפכנו דיור מוגן משפחתי מנתניה להכי מפורסם בארץ ובעולם/ תמיר האס

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

יחסי ציבור למשרדי יח”צ? כן, יש חיה כזו

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

כך ויתרתי על אלפי דולרים: האם משרד יחסי הציבור שפניתם אליו הציע את האפשרות שאתם לא באמת צריכים יח”צ?

האס שבחשיפה

מהלכי יח”צ – שיטות וכלי עבודה בפעילות יעילה של משרד יחסי ציבור

לוגו

ניהול משברים בתקשורת: 3 מאפיינים ניהול משבר יחסי ציבור שאתם חייבים להכיר

דני קושמרו

“אלוהים ישמור אנחנו בחדשות 12 – ולא בקטע חיובי!” המדריך המקוצר לניהול משברים ושיימינג באמצעות יחסי ציבור

גלובס3

יחסי ציבור למשרדי פרסום ומשרדי מדיה דיגיטלית: כך נוכל לסייע לכם להביא עוד לקוחות

תרומה דרך פוקימון

בלי ססמאות: מה זה יחסי ציבור יצירתיים באמת

יוסי יחצ

שיווק ויחסי ציבור בקורונה: כך פיצחנו את נוסחת יחסי הציבור עבור הלקוח בעת משבר הקורונה העולמי

“אמא, למה אבא דוקר אותך”: כך תטיסו את הארגון שלך קדימה.

יחצ דובאי

יחסי ציבור בדובאי לחברות סטארטאפ

מסדרון

אחריות תאגידית בעולם של אנשי יחסי ציבור. מה קורה איתה? כמה עולה להשתמש בסמל של האולימפיאדה

לוגו

איך מפרסמים קהילת פייסבוק בימי קורונה, ובכלל?

תכנית טלוויזיה

יחסי ציבור לרואי חשבון – משרד רו”ח – במה אתה שונה מהמתחרים שלך?

יחסי ציבור לעסקים עמותות ועוד: דוגמאות לעשרות מהלכים שעשינו בתקשורת

עודד בן עמי

מי צריך יחסי ציבור?

דני קושמרו

עושים קמפיין בדיגיטל? כך תגרמו לתקשורת לרצות לסקר אותו

דני קושמרו

5 סיבות לכך שגם עסקים קטנים ובינוניים צריכים יחסי ציבור

יחסי ציבור, יח”צ, ייעוץ תקשורתי: מה זה לעזאזל המקצוע הזה שרני רהב עוסק בו?

דני קושמרו

איך מודדים תוצאות של פעילות יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי?

יחסי ציבור: תהיו חברתיים – זה האס שלכם! סקירת מהלכים שעשינו השבוע בטלוויזיה ובתקשורת

סטארטאפ? איך לא בוחרים משרד יחסי ציבור לסטארטאפ שלך

חצ רחפנים יחצ

מהראש – לחדשות: איך הופך רעיון יח”צ פסיכי – לאייטם בחדשות

מנכ"לית פייסבוק

יח”צ: כך קמפיין מימון המונים שלנו הגיע לעיניה של עדי סופר תאני מנכ”לית פייסבוק

גם משרד היח”צ שלך יודע להגיע לראשי ממשלה?

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

יחסי ציבור לרופאים: כך יבחרו יותר במרפאה שלכם. דברים שאתם חייבים לדעת בבחירת משרד שיווק ויח”צ בתחום הבריאות

חסדי נעמי

הכי טובים: יחסי ציבור לעמותות – כך אנחנו מגייסים תרומות של מיליוני שקלים

יחסי ציבור עלות

יחסי ציבור: 3 טיפים מנצחים לספר את הסיפור של העסק שלך. או במילים אחרות – איך שולה הפכה אותי למיליונר?

להסביר

יחסי ציבור vs תוכן שיווקי: מה ההבדל ואיך מגיעים לחדשות ולתכנית בוקר – בלי לשלם כסף

טיפים לפרסם העסק שלך

5 טיפים לפרסום חכם – הכל מתחיל בחשיבה!

פרסום נדלן

קבלן, רוצה יחסי ציבור לפרויקט נדל”ן? קבל 5 רעיונות שיגרמו לעיתונאים לסקר דווקא את הפרויקט שלך!

יחחצ טינדר

יחסי ציבור לדיור מוגן: גם לפנסיונרים מגיע להשתמש בטינדר!

יחצ

יחסי ציבור: כך הרמנו את תערוכת הקורונה הראשונה בישראל

להסביר

צילום: יח”צ – מה קורה כשהיח”צ לא עושה מספיק יח”צ?

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

יחסי ציבור בתחום הבריאות: האסון הגדול שאנשי יחסי ציבור מייצרים לאנשים שחולים במחלות.

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

מה זה יחסי ציבור ואיך עושים יחסי ציבור בעצמכם?

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

משליח של סופר לבעלים של לתאגיד קמעונאי: איך עושים יחסי ציבור ושיווק לקמעונאים וחברות איקומרס

יחצ

מעולם לא היה כזה דבר: על קמפיין ניצולי השואה הכי משמעותי במדינת ישראל

יחסי ציבור לעורכי דין

יחסי ציבור לעורכי דין: איך עורך דין יכול להגיע לטלוויזיה

מאסטר שף יחצ 2

יחסי ציבור בלתי רגילים: תחרות הבישול שתטיס את הסבתות לדובאי!

יחסי ציבור פורצי דרך: יחסי ציבור לחברות סייבר

רינה יחצ יחסי ציבור

מדריך: כל מה שרציתם לדעת על משרדי יחסי ציבור / יח”צ / ודוברות בישראל – בבלוג אחד

אורי אדלמן

יחסי ציבור לעמותות וגיוס כספים: כך הקמפיינים שלנו מגייסים מאות אלפי שקלים ברבעון לנזקקים/200 אייטמים ברבעון

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

יח”צ על רגל אחת: עסק קטן? כך תכין תכנית יחסי ציבור ליום שאחרי הקורונה

drill

קייסטאדי קמפיין ליח”צ טכנולוגי: החשיבה מאחורי מהלכי היח”צ ל drill

שיווק לעורכי דין

שיווק לעורכי דין: המדריך המלא לעו”ד המחפש להביא לקוחות חדשים למשרד

משאית

למה לעזאזל אתה צריך יחסי ציבור לעסק שלך?

האם משרד היח”צ שבחרתי – אמין? כך תדעו. פוסט שאתם חייבים לקרוא כשאתם בוחרים משרד יחסי ציבור

למה לעזאזל החדשות מסקרים את המתחרים שלך –ואותך, לא?

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

למה יחסי ציבור עדיפים לעסק שלך מפרסום רגיל?

ישראל

מחפשים יחסי ציבור עם ביטוח תוצאות ? אתם חייבים לקרוא את הטור הזה.

יחחצ טינדר

תקוע בשיווק? הפתרון – יח”צ. המדריך ליחסי ציבור יצירתיים – יח”צ לעסקים קטנים סטארטאפים עמותות ועוד!

ניצחון קלפים

לוקח משרד יח”צ אבל שירות הלקוחות שלך גרוע? אל תיקח אותי

דני קושמרו

המדריך הגדול ביותר ליחסי ציבור – עבור אנשי יחסי ציבור

דני קושמרו

גיוס כספים ויחסי ציבור לעמותות: הסרטון שהפקנו שבר את הרשת

צרפת יחצ

לא רק יחסי ציבור: שגריר צרפת מגיע לביקור אצל לקוח משרדנו

טינדר יחצנות

משרד יחסי הציבור של תמיר האס הביא את בשורת הניצחון מתאגיד טינדר העולמי!

בנקאות

יחסי ציבור למכוני סקרים ומחקר וחברות מידע: כמה אתם שווים לעיתונאים?

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

יועץ תקשורת ובירה קורונה: איך בוחרים משרד לייעוץ תקשורתי?

מרגיש שאתה “עובד” עבור משרד יחסי הציבור שלך? הפוסט הזה בשבילך

פייסבוק עבור ניצולי השואה

מחפש יחסי ציבור לעסקים קטנים? מה שהגדולים מקבלים – גם אתה יכול

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

קייסטאדי חובת קריאה: צריכים חשיפה לעסק אבל חוששים מתחום היח”צ

מנכ"לית פייסבוק

איך עושים יח”צ לסטארטאפ והאם זה עדיף משיווק דיגיטלי?

5 עובדות על יחסי ציבור

יחצ גיוס

מימון המונים: כך גייסנו שוב מיליון שקל לניצולי השואה בקמפיין גיוס המונים של חסדי נעמי!

הקמפיין שהפך את נתניהו לרה”מ: בזכות עיתון הארץ

משרד יחסי ציבור תמיר האס - אמינות, אחריות יצירתיות - קלף מנצח

כלים ביחסי ציבור: כלכלת יח”צ – מה זה תפוקה שולית פוחתת בעבודת יחסי ציבור?