צרו קשר 0545312376
הבלוג

צילום: יח”צ – מה קורה כשהיח”צ לא עושה מספיק יח”צ?

כמה טיפים חשובים עבור לקוחות יחסי ציבור, כך תדעו אם משרד יחסי הציבור שלכם עושה מאמץ מקסימלי

אם יש משהו שמוציא אותי מדעתי זה לראות “חצי עבודה” תפקידנו כאנשי יחסי ציבור זה לא רק להביא מקסימום תוצאות אלא לעשות מקסימום מאמץ בכדי להביא לידי ביטוי – מקסימום פוטנציאלי

כלומר, אם השגת תוצר מסוים השאלה היא לא כמה חשיפה יצרת אלא האם יצרת את כמות החשיפה שמלכתחילה – היית יכול לייצר, עבור הלקוח.

דברים שצריך לשים לב אליהם בבחירת משרד יח”צ על פי תמיר האס

טיפ

ים: איך מפקחים על משרד יח”צ?

הרבה דברים יש לומר על סוגיה זו ולמען ההגינות יש לציין ולהדגיש שלא הכל תלוי בנו – אך, בכל מה שקשור להיבטים טכניים – יש ויש. תפקידו של איש יחסי הציבור זה להביא לידי מיצוי את הפוטנציאל החשיפתי של הלקוח – הנה כמה טיפים עבורכם איך לוודא שזה קורה ובעצם להבין כמה מתאמצים עבורכם

טיפ ראשון לעבודה עם משרד יחסי ציבור:

בהצעת המחיר שאתם מקבלים אתם אמורים לצפות למגוון רעיונות שיסבירו לכם – מה עומדים לעשות עבורכם.

דוגמא רעה: “הלקוח ישולב במגוון המדיות”. ברצינות? מה זה אומר? איך אתה עומד לעשות את זה?

דוגמא טובה: רעיונות למהלכים, הסבר לאיזה כתבים מתאים הסיפור ומדוע, הסבר למי עומדים לפנות ראשונים. בחלק מהמשרדים מבקשים תשלום סימלי עבור תכנית התקשורת – שווה לכם – כך תוכלו להחליט האם הספק מתאים לכם, האם הרעיונות טובים מספיק. במיוחד אם אתם מחפשים יחסי ציבור לעסק קטן

טיפ שני לפיקוח על ספק היח”צ שלכם

האם הספק מתקשר עמכם? התחום שלנו , יחסי הציבור, הוא קצת לא מובן לאנשים ודווקא בתחום כזה חשוב לתקשר עם הלקוח להסביר לו מה עומד לקרות ואיך – שאין מדובר בקסמים, שלא יהיה באוויר. המון לקוחות מליני םעל כך שאומים לכם “נביא אתכם לתקשורת” ולא מסבירים להם איך. בכך, הם לא יודעים אם נעשה עבורם מאמץ שלא צלח למשל, או אפילו האם מאמץ שכזה נעשה – או לא נעשה

טיפ שלישי לפיקוח על איש יחסי הציבור שלכם

“תמונה:יחצ”: לא, לא, לא, לאאא!! אם כבר יש לכם זכויות על תמונה ויש כתבה הקפידו לבדוק שמשרד יחסי הציבור שלכם לא כותב לעיתונאי בקרדיט לתמונה “קרדיט:יחצ: – הקרדיט צריך להיות שם העסק שלכם – למה? כי – למה לא?? עוד הזדמנות לדחוף את שם המותג אז למה לבזבז אותה. משרד יחצ שמקפיד על כך זה משרד שמסתמן כי יודע לעבוד.

בהצלחה! תמיר האס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד מאמרים
ליידי גלובס

יחסי ציבור לעורכי דין: איך עורך דין יכול להגיע לטלוויזיה

מנכ"לית פייסבוק

איך עושים יח”צ לסטארטאפ והאם זה עדיף משיווק דיגיטלי?

מנכ"לית פייסבוק

יח”צ: כך קמפיין מימון המונים שלנו הגיע לעיניה של עדי סופר תאני מנכ”לית פייסבוק

יחסי ציבור עלות

יחסי ציבור: 3 טיפים מנצחים לספר את הסיפור של העסק שלך. או במילים אחרות – איך שולה הפכה אותי למיליונר?

משאית

למה לעזאזל אתה צריך יחסי ציבור לעסק שלך?

להסביר

צילום: יח”צ – מה קורה כשהיח”צ לא עושה מספיק יח”צ?

יח"צ למשרדי יחצ

יועץ תקשורת ובירה קורונה: איך בוחרים משרד לייעוץ תקשורתי?

יחסי ציבור לעמותה: איך לגייס תרומות לעמותות? /תמיר האס

תוכן

דווקא בקורונה: יחסי ציבור או פרסום? וגם: כך פספסו חברות השיווק הזדמנות פז

לוגו

איך מפרסמים קהילת פייסבוק בימי קורונה, ובכלל?

ניצחון קלפים

לוקח משרד יח”צ אבל שירות הלקוחות שלך גרוע? אל תיקח אותי

שדה תעופה

חברת התעופה שיצאה בקמפיין “לא טסים לחול ביום הבחירות – ממלאים את חובתנו האזרחית”

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

יח”צ על רגל אחת: עסק קטן? כך תכין תכנית יחסי ציבור ליום שאחרי הקורונה

ראש הממשלה החליפי: כך קוברים את התדמית של גנץ בקרב הבא מול נתניהו

עודד בן עמי

מי צריך יחסי ציבור?

יח"צ למשרדי יחצ

איך לגייס כסף לעמותה או לפרויקט חברתי? העצות של תמיר האס למימון המונים

טיפים לפרסם העסק שלך

5 טיפים לפרסום חכם – הכל מתחיל בחשיבה!

גם משרד היח”צ שלך יודע להגיע לראשי ממשלה?

יח"צ למשרדי יחצ

למה יחסי ציבור עדיפים לעסק שלך מפרסום רגיל?

יח"צ למשרדי יחצ

יחסי ציבור למשרדי יח”צ? כן, יש חיה כזו