לוגו תמיר האס יחסי ציבור, מימון המונים ואסטרטגיה צרו קשר 0545312376
מאמרי יחסי ציבור

טור על יחסי ציבור שאסור לך לפספס: כך הפכנו דיור מוגן משפחתי מנתניה להכי מפורסם בארץ ובעולם/ תמיר האס

לא תאמינו איך קמפיין היח"צ שלנו הפך לדבר הכי ויראלי בעולם

אמנם הטור הזה תופס לכל ארגון לכל עסק ולכל קהל היעד אך המונח “קל וחומר” הופך לרלוונטי פה שכן מדובר בשחקן מעולם הגיל השלישי. אם כן, אז למה קל וחומר? זה פשוט:

כשמדובר בשיווק לגיל השלישי אנחנו רגילים לשיטות פטרוניות . למעשה, אנחנו לא פעם עדים לאסטרטגיות שיווק עבור הגיל השלישי שבכלל פונות אך ורק לילדים שלהם. ואני אומר – הי! השתגעתם??

1.מי ירצה לקנות מכם כשאתם מדברים אליו בפטרונות?

2.מדובר במי שחסכו כל החיים – ועכשיו רוצים ליהנות!

איך הפכנו דיור מוגן ומשפחתי מנתניה לסיפור עולמי

לא במקרה דיור מוגן לב גנים הפך להיות הדיור המוגן המוכר בקרב העיתונאים וכשהם מחפשים מרואיינים חייכנים שמחים וזורמים – הם פונים אלינו. אנחנו באופן קבוע מייצרים אירועי מדיה מגניבים שלא ניתן להתעלם מהם

כך למשל אני יכול לדבר על מהלך הפניה לטינדר במסגרתו דרשנו מהתאגיד הענקי הזה להגדיל את הגדרות החיפוש עד גיל 99 כדי שגם אנשים מבוגרים יוכלו להשתמש באפליקציה-  וטינדר, שינו את האפליקציה.

כשאחת הדיירות אמרה ששכחה איך נראה חיוך השגנו מ50 סלבס כולל נשיא המדינה – תמונות  וקטעי וידאו של חיוכים ששלחו באופן אישי! תמיד – מעניין אצלנו

קמפיין יחסי הציבור שהפך את דיור מוגן לב גנים לדיור המוגן המפורסם בעולם

ועכשיו, לנושא בגללו הגעתם לטור. אם כן, לא במקרה פעילות יחסי הציבור שעשינו לדיור מוגן לב גנים זכתה לסיקור בינלאומי. אני מדבר אתכם על כלי תקשורת מאירלנד, ניגריה, רומניה, רוסיה, גרמניה, הולנד, הודו, סין, ארה”ב, אנגליה ועוד ועוד – כולם סיקרו את האירוע – מסיבת החיסונים.

נשמע מעניין צמד המילים “מסיבת חיסונים” הלא כך?

רק המונח הזה כבר מייצר עניין וזאת מעבר לעובדה שמדובר בדבר חדש. מה שיפה פה – זה שזה גם פשוט! במקום עוד יום של חיסונים – יום של חיסונים עם די’גיי מלווה במוסיקה וריקודים וקישוטי קיר – מה שנותן גושפנקא למילה “מסיבה”

עכשיו, תארו לכם שאתם עיתונאים שמקבלים הצעה לבוא לסקר “את מסיבת החיסונים הראשונה בעולם”.

יחצ לב

קמפיין היח”צ מהתקשורת העולמית – לתוך זו הישראלית

אם כן, אחרי שכולם הגיעו לסקר אותנו פה זה לא נגמר הרי קהל היעד שלנו נמצא בישראל.

מה שמשרדנו עשה זה דבר נורא פשוט – הוצאנו הודעה לעיתונות על “הדיור המוגן מנתניה שהפך לסיפור הכי מבוקש בתקשורת הבינלאומית”

ואז – לכלי התקשורת בישראל היתה זווית מגניבה לסקר – וכך היה.

 

יחסי ציבור בקורונה יכולים להפוך את הלימונים ללימונדה

יחסי ציבור פסיכים, יצירתיים – יכולים התקיים בכל קטגוריה – גם בגיל השלישי

פרסום, שיווק, תוכן שיווקי, טאבולה או אאוטבריין, שיווק במדיה חברתית, באנרים בynet , יחסי ציבור לסטארטאפים, יח”צ לגיל השלישי, יחסי ציבור לעורכי דין או יחסי ציבור לעמותות ועסקים קטנים – זה לא משנה מה הכלי שלכם או באיזו קטגוריה תפעלו  – אסור לכם לוותר על בחשיבה המשלבת הדיוק על חשבון היצירתיות והפוך.

אל תטעו זה לא תמיד בא ביחד וזה גם – לא חייב לבוא ביחד. אבל כן חשוב לטרוח לתהות על כך.

סיכום טור יחסי ציבור מטורפים: ההמלצה הכי חשובה – למצוא את הספק הנכון

עזבו אתכם ממילים מפוצצות כמו אסטרטגיה שיווקית, מיצוב מיתוג ושמיתוג – בעולם אין סופי של אפשרויות יש אין סוף רעיונות. אם אתם לא אנשים של רעיונות – פשוט תמצאו את מי שכן. בהצלחה!

כן כן, אני יודע. הכותרת של הפסקה הזו לא גילתה את האטום ואם למישהו היה כלי מיוחד להימור מדויק על הספק הנכון – לפני שבחר בו – הוא היה יכול למכור את הכלי הזה במיליונים.

בכל תחום יש טובים, בכל תחום יש הכי טובים. אבל זה לא מספיק. בא לנו שהספקים יהיו גם נחמדים למשל, ואמינים וכו וכו. זה תמיד הימור.

ואני אומר, תסמכו על האינטואיציות שלכם.

יחצ

טיפים לבחירת משרד יחסי ציבור מומלץ

אלו הטיפים הסופר כלליים שלי לבחירת ספק , אם הספק שלכם עונה על כל אלו זה כבר טוב

1.הוא יודע להסביר לכם מה החסרונות ומה היתרונות של התחום

2.הוא יודע לתת תשובות על השקעת משאבים מול תוצרים פוטנציאליים ומדבר לא רק על המשאבים הכספיים (זמן למשל, דבר שאי אפשר לייצר ולכן יקר יותר מכסף)

3.התרשמתם שהוא חרד לכספכם והשקעתכם כאילו והיו שלו

4.הוא יודע להציג עשרות אייטמים שעשה ואם צריך להסביר גם את החשיבה

5.אם ביקשתם המלצות הוא אינו מתחמק

6.הוא נעים (סופר חשוב) והצלחתם להתרשם מהשיחה שהוא אנושי ושירותי

7.הוא לא מבטיח הרים וגבהות בזמן שיחת ההיכרות בניסיון לקנות את ליבכם. מאידך, אם הוא כן מדבר על יעד שניתן להשיג – הוא יודע להסביר את רוח הדברים שממחישה את ההצהרה הזו

בתמונה האחרונה – אייטם ממהלך אחר, מסיבת סילבסטר:)

עוד מאמרים
טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

איך לגייס תרומות לעמותות או כספים לסטארטאפ: טיפים עבור מימון המונים

יחצ

יחסי ציבור: כך הרמנו את תערוכת הקורונה הראשונה בישראל

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

משליח של סופר לבעלים של לתאגיד קמעונאי: איך עושים יחסי ציבור ושיווק לקמעונאים וחברות איקומרס

חצ רחפנים יחצ

מהראש – לחדשות: איך הופך רעיון יח”צ פסיכי – לאייטם בחדשות

מסדרון

אחריות תאגידית בעולם של אנשי יחסי ציבור. מה קורה איתה? כמה עולה להשתמש בסמל של האולימפיאדה

פייסבוק עבור ניצולי השואה

מחפש יחסי ציבור לעסקים קטנים? מה שהגדולים מקבלים – גם אתה יכול

משרד יחסי ציבור תמיר האס

ראש הממשלה החליפי: כך קוברים את התדמית של גנץ בקרב הבא מול נתניהו

להסביר

יחסי ציבור vs תוכן שיווקי: מה ההבדל ואיך מגיעים לחדשות ולתכנית בוקר – בלי לשלם כסף

דני קושמרו

“אלוהים ישמור אנחנו בחדשות 12 – ולא בקטע חיובי!” המדריך המקוצר לניהול משברים ושיימינג באמצעות יחסי ציבור

תכנית טלוויזיה

איך בוחרים משרד יחסי ציבור? : טיפים לחיפוש משרד ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור

יחסי ציבור, יח”צ, ייעוץ תקשורתי: מה זה לעזאזל המקצוע הזה שרני רהב עוסק בו?

שיווק לעורכי דין

שיווק לעורכי דין: המדריך המלא לעו”ד המחפש להביא לקוחות חדשים למשרד

שדה תעופה

חברת התעופה שיצאה בקמפיין “לא טסים לחול ביום הבחירות – ממלאים את חובתנו האזרחית”

משרד יחסי ציבור תמיר האס - אמינות, אחריות יצירתיות - קלף מנצח

כלים ביחסי ציבור: כלכלת יח”צ – מה זה תפוקה שולית פוחתת בעבודת יחסי ציבור?

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

יחסי ציבור לרופאים: כך יבחרו יותר במרפאה שלכם. דברים שאתם חייבים לדעת בבחירת משרד שיווק ויח”צ בתחום הבריאות

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

קייסטאדי חובת קריאה: צריכים חשיפה לעסק אבל חוששים מתחום היח”צ

קייסטאדי: דוגמא לקמפיין יחסי ציבור שבנינו לחברת הסייבר אקיטה

דני קושמרו

המדריך הגדול ביותר ליחסי ציבור – עבור אנשי יחסי ציבור

טור על יחסי ציבור שאסור לך לפספס: כך הפכנו דיור מוגן משפחתי מנתניה להכי מפורסם בארץ ובעולם/ תמיר האס

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

כך ויתרתי על אלפי דולרים: האם משרד יחסי הציבור שפניתם אליו הציע את האפשרות שאתם לא באמת צריכים יח”צ?

יוסי יחצ

שיווק ויחסי ציבור בקורונה: כך פיצחנו את נוסחת יחסי הציבור עבור הלקוח בעת משבר הקורונה העולמי

יחצ דובאי

יחסי ציבור בדובאי לחברות סטארטאפ

פרסום נדלן

קבלן, רוצה יחסי ציבור לפרויקט נדל”ן? קבל 5 רעיונות שיגרמו לעיתונאים לסקר דווקא את הפרויקט שלך!

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

יחסי ציבור בתחום הבריאות: האסון הגדול שאנשי יחסי ציבור מייצרים לאנשים שחולים במחלות.

ערוץ 10

יחסי ציבור לעורכי דין: המתחרה שלך בטלוויזיה גלובס ובדה מרקר – ואתה לא? כנס לפה

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

יח”צ על רגל אחת: עסק קטן? כך תכין תכנית יחסי ציבור ליום שאחרי הקורונה

יחצ

מעולם לא היה כזה דבר: על קמפיין ניצולי השואה הכי משמעותי במדינת ישראל

תרומה דרך פוקימון

בלי ססמאות: מה זה יחסי ציבור יצירתיים באמת

“אמא, למה אבא דוקר אותך”: כך תטיסו את הארגון שלך קדימה.

עודד בן עמי

מי צריך יחסי ציבור?

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

למה יחסי ציבור עדיפים לעסק שלך מפרסום רגיל?

יחסי ציבור פורצי דרך: יחסי ציבור לחברות סייבר

משאית

למה לעזאזל אתה צריך יחסי ציבור לעסק שלך?

מנכ"לית פייסבוק

איך עושים יח”צ לסטארטאפ והאם זה עדיף משיווק דיגיטלי?

האם משרד היח”צ שבחרתי – אמין? כך תדעו. פוסט שאתם חייבים לקרוא כשאתם בוחרים משרד יחסי ציבור

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

מה זה יחסי ציבור ואיך עושים יחסי ציבור בעצמכם?

הקמפיין שהפך את נתניהו לרה”מ: בזכות עיתון הארץ

drill

קייסטאדי קמפיין ליח”צ טכנולוגי: החשיבה מאחורי מהלכי היח”צ ל drill

ישראל

מחפשים יחסי ציבור עם ביטוח תוצאות ? אתם חייבים לקרוא את הטור הזה.

בנקאות

יחסי ציבור למכוני סקרים ומחקר וחברות מידע: כמה אתם שווים לעיתונאים?

שיווק לעורכי דין

דווקא בקורונה: יחסי ציבור או פרסום? וגם: כך פספסו חברות השיווק הזדמנות פז

אורי אדלמן

יחסי ציבור לעמותות וגיוס כספים: כך הקמפיינים שלנו מגייסים מאות אלפי שקלים ברבעון לנזקקים/200 אייטמים ברבעון

דני קושמרו

עושים קמפיין בדיגיטל? כך תגרמו לתקשורת לרצות לסקר אותו

צרפת יחצ

לא רק יחסי ציבור: שגריר צרפת מגיע לביקור אצל לקוח משרדנו

מנכ"לית פייסבוק

יח”צ: כך קמפיין מימון המונים שלנו הגיע לעיניה של עדי סופר תאני מנכ”לית פייסבוק

דני קושמרו

5 סיבות לכך שגם עסקים קטנים ובינוניים צריכים יחסי ציבור

גלובס3

יחסי ציבור למשרדי פרסום ומשרדי מדיה דיגיטלית: כך נוכל לסייע לכם להביא עוד לקוחות

יחצ גיוס

מימון המונים: כך גייסנו שוב מיליון שקל לניצולי השואה בקמפיין גיוס המונים של חסדי נעמי!

דני קושמרו

גיוס כספים ויחסי ציבור לעמותות: הסרטון שהפקנו שבר את הרשת

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

יועץ תקשורת ובירה קורונה: איך בוחרים משרד לייעוץ תקשורתי?

ניצחון קלפים

לוקח משרד יח”צ אבל שירות הלקוחות שלך גרוע? אל תיקח אותי

תכנית טלוויזיה

יחסי ציבור לרואי חשבון – משרד רו”ח – במה אתה שונה מהמתחרים שלך?

סטארטאפ? איך לא בוחרים משרד יחסי ציבור לסטארטאפ שלך

5 עובדות על יחסי ציבור

יחסי ציבור לעסקים עמותות ועוד: דוגמאות לעשרות מהלכים שעשינו בתקשורת

רינה יחצ יחסי ציבור

מדריך: כל מה שרציתם לדעת על משרדי יחסי ציבור / יח”צ / ודוברות בישראל – בבלוג אחד

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

יחסי ציבור למשרדי יח”צ? כן, יש חיה כזו

יחסי ציבור עלות

יחסי ציבור: 3 טיפים מנצחים לספר את הסיפור של העסק שלך. או במילים אחרות – איך שולה הפכה אותי למיליונר?

חסדי נעמי

הכי טובים: יחסי ציבור לעמותות – כך אנחנו מגייסים תרומות של מיליוני שקלים

למה לעזאזל החדשות מסקרים את המתחרים שלך –ואותך, לא?

יחחצ טינדר

תקוע בשיווק? הפתרון – יח”צ. המדריך ליחסי ציבור יצירתיים – יח”צ לעסקים קטנים סטארטאפים עמותות ועוד!

דני קושמרו

איך מודדים תוצאות של פעילות יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי?

טינדר יחצנות

משרד יחסי הציבור של תמיר האס הביא את בשורת הניצחון מתאגיד טינדר העולמי!

יחסי ציבור לעורכי דין

יחסי ציבור לעורכי דין: איך עורך דין יכול להגיע לטלוויזיה

טיפים לפרסם העסק שלך

5 טיפים לפרסום חכם – הכל מתחיל בחשיבה!

מאסטר שף יחצ 2

יחסי ציבור בלתי רגילים: תחרות הבישול שתטיס את הסבתות לדובאי!

לוגו

איך מפרסמים קהילת פייסבוק בימי קורונה, ובכלל?

גם משרד היח”צ שלך יודע להגיע לראשי ממשלה?

לוגו

ניהול משברים בתקשורת: 3 מאפיינים ניהול משבר יחסי ציבור שאתם חייבים להכיר

להסביר

צילום: יח”צ – מה קורה כשהיח”צ לא עושה מספיק יח”צ?

מרגיש שאתה “עובד” עבור משרד יחסי הציבור שלך? הפוסט הזה בשבילך

יחחצ טינדר

יחסי ציבור לדיור מוגן: גם לפנסיונרים מגיע להשתמש בטינדר!

יחסי ציבור לעמותה: איך לגייס תרומות לעמותות? /תמיר האס

יחסי ציבור: תהיו חברתיים – זה האס שלכם! סקירת מהלכים שעשינו השבוע בטלוויזיה ובתקשורת

הטעויות הקריטיות ביותר שחברות עושות בעת בחירת משרד יחסי ציבור

האס שבחשיפה

מהלכי יח”צ – שיטות וכלי עבודה בפעילות יעילה של משרד יחסי ציבור