צרו קשר 0545312376
הבלוג

מחפש משרד יחסי ציבור לעורכי דין? כך לא יעבדו עליך. המידע שחייבים להכיר כשמחפשים פרסום או שיווק לעורכי דין

זה כנראה המאמר הכי חשוב שתקרא אם אתה עו"ד שמחפש שיווק

אני אתחיל מסוף המאמר וסביר שרק בסוף תבינו את המשפט הזה – הסנדלר אינו יחף.

בשנת 2018 מספר עורכי הדין בישראל עמד על מעל 80 אלף אנשי מקצוע, כלומר, 1 מכל 128 איש הוא עורך דין. מספרים אלו ממשיכים לעלות ומגבירים את התחרותיות בענף ואם אתם קוראים שורות אלו ותופסים את הראש לנוכח המספרים,  הגיע הזמן לתהות – איך אתם מביאים יותר לקוחות למשרד? כן חברים, הגיע הזמן לעשות משהו בנידון ולהשקיע בחשיפה תקשורתית ויח”צ לעו”ד ולמשרד. 

עורכי דין בישראל זקוקים ליחסי ציבור – נקודה. לא עוד כתבה פרסומית ממומנת ולא רכישת הופעה בטלוויזיה בתמורה לתשלום אסטרונומי.

אני אומר זאת שוב וזה נורא חשוב – אם את או אתה עורכי דין אז לא משנה מה תעשו אבל – אל תשלמו כסף על תוכן שיווקי בכלי תקשורת  – ובטוח לא בפינות בטלוויזיה.

מדובר פשוט בביזיון ואין משפט טוב יותר מ – לזרוק כסף לפח – בשביל לתאר זאת. גם אם לא תעשו יחסי ציבור עבור משרד עורכי הדין שלכם או גם אם כן תעשו יחסי ציבור אבל לא איתי – העיקר אל תשלמו עבור תוכן שיווקי לעורכי דין. בבקשה מכם.

שיווק ופרסום לעורכי דין: איך עושים את זה?

כן, ידוע לי. אתם עורכי דין. אולי אפילו מבינים קצת בשיווק כמו כל אחד או יותר אבל הי – אתם לא אנשי שיווק. וכן, אני מבין לליבכם, אתם בבעיה. אתם רואים מאמרים כמו שלי רגע לפני שאתם נכונים לעשות את הצעד הזה ולהשקיע בשיווק של משרד עורכי הדין שלכם – והנה, הכותרת המפחידה שלי מפתיעה צצה. חכו, נשמו – מהטקסט הזה אתם תצאו עם ידע ששווה לכם כסף. כסף שיכנס, כסף שיחסך.

הרי איך לעזאזל תדעו מה הכלי הנכון עבורכם? חבל לכם על הכסף ולא פחות חשוב חבל על הזמן, אז מה אתם צריכים? מדיה חברתית? קידום אורגני למשרד עורכי הדין שלכם? פרסום בגוגל? “איך מחליטים?!” אתם שואלים עצמכם “ואיך מחליטים מי הספק הנכון ?! “הרי כולם מבטיחים הרים וגבהות.

שיווק עורכי דין – במה להשקיע את הכסף

השאלה האמיתית היא לא מה השקל שהשקעתם בשיווק יעשה עבורכם אלה מה הוא יעשה עבורכם ביחס לחלופה השיווקית, רק כך ניתן להבין מה יעיל יותר. ויתרה מזאת, כמה עלתה לכם ההשקעה השיווקית? כמה כסף? כמה זמן? משאבי אנוש? ועוד ת

והנה, עד שכבר הסכמתם עם עצמכם לעשות את הצעד השיווקי הזה, אני אתי. עם הכותרת המפחידה שלי. אז, אני אקל עליכם ואומר שאם לא תוכלו להכיל את כל המידע במאמר הקרוב זה בסדר – דבר אחד אני מבקש שלא תעשו ואומר זאת שוב – אל – תקנו – תוכן – שיווקי – וודאי – לא בטלוויזיה! אתם יותר ממוזמנים להרים אלי טלפון וגם ארחיב בנושא זה , גם אם אין לכם כוונה לעשות יח”צ, זה בסדר גמור.

שיווק במדיה חברתית לעורכי דין

למעשה, מדיה חברתית, קידום ממומן בגוגל לעורכי דין, קידום אורגני לעורכי דין  – כולם עדיפים. העיקר לא תוכן שיווקי בכלי תקשורת ולא פינות תוכן שיווקי או פינות תוכן בתכניות טלוויזיה שמציעות לכם חשיפה עבור אלפי דולרים.

שכן העוסקים בעריכת דין צריכים ליצור בידול ולעקוף את המתחרים בחשיפה תקשורתית אותנטית  בכלי תקשורת שונים כשאלו יאפשרו לכם להציג את עצמכם ואת הייחודיות שלכם. ועל כך נדבר פה.

יחסי ציבור וחשיפה לעורכי דין: אמת דיברתי

כללי האתיקה של עורכי הדין קובעים כי הם מחויבים לפרסם בכבוד וללא זלזול במקצוע או בקולגות למקצוע.

בנוסף לכל אלה, יש להקפיד על “אמת דיברתי” וכשאנחנו מעוניינים להופיע בתקשורת אנחנו מספרים לאנשים הרלוונטיים רק דברים אמיתיים ותמיד נמצא את הנושא המעניין והזווית המסקרנת בתוך האמת.

יחסי ציבור לעורכי דין יכולים להיות כלי עוצמתי דווקא בשל הכללים להם הם כפופים. ההופעה בתקשורת עונה על כללי הפרסום והיא מאפשרת לקהל להתחבר אל עורך הדין, להבין את האג’נדה שלו ולראות בו כאוטוריטה בתחומו.

אנחנו לעולם לא משקרים לעיתונאים – לעולם.

פרסום עורכי דין בכלי התקשורת באמצעות יח”צ: לגרום לעיתונאים להתעניין בנו

אחת המשימות העיקריות של יחסי ציבור היא לגרום לתקשורת להתעניין בעורך הדין. כתבתי כי ישנם עשרות אלפי בעלי מקצוע ועתה נשאלת השאלה מה אנחנו יכולים לעשות כדי להיות מעניינים. זכרו כי הכלל החשוב ביח”צ זה שגם אם יש לכם משהו “ממש חשוב” להציג בתקשורת אז השאלה היא איך הופכים את החשוב – למעניין.

למה? כי ככה מוכרים עיתון או זמן אוויר ואנחנו צריכים להתאים את עצמנו לצרכים של כלי התקשורת. יתרה מכך, אל תשכחו שהחשיפה אמורה לשרת אתכם.

כלומר, חשיפה תקשורתית היא אינה מטרה בפני עצמה אלא כלי שאמור לסייע בין היתר בהזרמת לקוחות חדשים!

מיתוג משרדי עורכי דין: לעשות את זה נכון

כולנו מונעים מהרגש. כשאנחנו שומעים סיפור עצוב, אנחנו רוצים שיהיה לו סוף שמח וכשנעשה למישהו עוול, אנחנו רוצים שהוא יתוקן. יחסי ציבור לעורכי דין יכולים להתבצע מתוך כיוון של אמפתיה תוך העלאת נושא שנוגע באנשים (ובכלל זה עיתונאים). תוך שילוב נתונים ועובדות כמובן שמחזקות את הסיפור.

פרסום משרד עורכי דין: איך לעשות זאת? לעצבן ולעורר הזדהות

ישנו טווח רחב של רגשות וכשאנחנו חושבים על יח”צ לעורכי דין אנחנו צריכים להסתכל על כל הצדדים האפשריים. אנשים מתעצבנים ומזדהים עם מצבים לא הוגנים ועורך דין שמחליט להעלות על סדר היום נושא שרלוונטי לקהל רחב, יוכל להגיע אתו לתקשורת.

למשל, המדינה קבעה כי הקורונה לא תחשב בתור כוח עליון והדבר מוביל להשלכות כלכליות רבות שנופלות על האזרחים. החלטה של עורך דין אחד להילחם במצב ולהציג את חוסר ההוגנות יכולה לקבל הד תקשורתי ולהפעיל רגשות של הזדהות או אפילו לגרום לאנשים להתעצבן על המצב – וכך להגיע אליכם.

“מהלכי רעש”: שיווק שמביא עוד לקוחות לעורכי הדין

במקרה כזה ההופעה בתקשורת יכולה להוביל גם לפניה של לקוחות שיראו בעורך הדין מומחה בתחום זה.

כלומר שימו לב – אם אתם בעניין של לבנות עצמכם ויודעים להפריד בין שיווק למכירות אז לא פעם אפשר לעשות מהלכים מטורפים גם אם התוצאה לא בהכרח תביא לשינוי אבל אם יש לנו טיעון לגיטימי להיאחז בו שיכול לגרום לעיתונאים לנהור אחריו אז אפשר לעשות קמפיינים פשוט בשביל הרעש, לאו דווקא בשבי שינוי בפועל – והרעש התקשורתי הזה מביא לא פעם לקוחות – והמון.

אני יכול לומר לכם שהשיטה הזו בהכרח עובדת  ובהכרח אנשי מקצוע שאתם קוראים עליהם בעיתון שידועים כ”פירמה” מוצלחת ,אוחזים בהיסיטוריה שיווקית ארוכה של מהלכי רעש” שלא יצרו שינוי – אבל הביאו את הלקוחות. וכך הם בנו את עצמם.

שיווק לעורכי דין: דברו על תיק יוצא דופן

לנו זה נשמע ברור שאם יש לנו תיק יוצא דופן התקשורת תתעניין בו, אך בלי שנעשה מאמץ וללא יוזמה זה לא בהכרח יקרה, או שכן – או שלא. וכמה זה מעצבן זה כשהקולגה שלכם נמצא בטלוויזיה עם תיק פחות מרתק משלכם אה?

אם כן, שירותי יחסי ציבור מביאים את הנושא לידיעת הגורמים הרלוונטיים, כאלו שלא תמיד היו מגיעים אליו בעצמם וללא התערבות מצדנו.

בחירת משרד יח”צ לעורכי דין: ממה אתם צריכים להיזהר

אם יש משהו שמעצבן אותי בתחום שלי זה קולגות קשקשנים שמוכרים קשקושים.

אל תטעו יחסי ציבור זה תחום מדהים וזה התחום הכי משתלם הכי זול במונחי השקעה מול תוצאה פוטנציאלית וזה התחום עם הפוטנציאל הכי טוב לסיוע בבניית מותג עורכי דין.

הרי, איזו עוד דרך קיימת לאנשי מקצוע להופיע פעם בשבוע בחדשות פעם בשבוע בדה מרקר או גלובס ופעם בשבוע ב ynet ולקבל פולואפ בחדשות, ואלו רק דוגמאות נקודתיות. הרי עוד לא דיברתי על תכנון מהלכים אסטרטגיים שמרימים מדינה שלמה על הרגליים ומייצרים חשיפה מטורפת – אז כן, יחצ זה התחום הכי טוב שיש עבור שיווק עורכי דין.

אך בל נשכח – כתבים לא עובדים אצלנו אנשי היחסי ציבור ולכן הפעילות שלנו דורשת תכנון.

אנחנו לא יכולים לדעת מראש באיזה כלי תקשורת בהכרח תהיה החשיפה, אנחנו לא תמיד יודעים מתי היא בדיוק תהיה או איך היא תראה בדיוק – וזה היופי בתחום – לכן החשיפה שלכם היא אותנטית ולכן מדובר בחדשות אמיתיות ולא בתוכן שיווקי.

ומסיבה זו – מי ש “מבטיח” לכם מראש חשיפה בכלי תקשורת ספציפי– הוא כנראה משקר. או שאינו איש יח”צ אמין או שהוא מוכר לכם תוכן שיווקי ועוטף זאת ביח”צ.

דוגמאות למהלכי יחצ לעורכי דין, איך עושים את זה

בעצם, עבודת משרד יחסי הציבור עובר עורך הדין מבוססת על תכנון אסטרטגי של מהלכים קדימה על בסיס היכרות עם התקשורת תוך שימוש בסיפורי המשרד או ייזום סיפורים שכאלו והצעתם לעיתונאים.

לפעמים אנחנו רק מציעים את הסיפורים לכתבים, לפעמים אנחנו עושים תחקיר לפני (מומלץ) ומביאים אותם לכתבים כבר מבושלים יותר כי להרבה מהם אין מספיק זמן לבצע תחקיר וכמובן יש לנסות להתאים את המהלכים לאינטרסים נוספים של הלקוח כמו תזמון (ככל הניתן) ועוד.

איש יחסי ציבור צריך להשתלב בפעילויות שיווקיות נוספות של משרד עורכי הדין

כלומר, איש יחסי ציבור טוב ידע איך להשתמש במהלכים שלו ולבצע התאמות למדיה חברתית, קידום אורגני ועוד. כדי שהמהלכים שלו יוכלו לשרת אתכם במספר זירות שיווקיות ובכך יהיה יעיל יותר עבורכם.

חברות שיווק לעורכי דין: להשפיע על שופטים ולגרום להנהלה להתקפל

מהלכי היח”צ שלנו יכולים להשפיע על שופטים לפני משפט, להביא עוד לקוחות, להשפיע על הנתבעים במסגרת משא ומתן  ואפילו לייצר חיבורים עם גורמי ממשל.

דוגמא: כך יחסי ציבור לעורכי דין מכניסים כסף למשרד עורכי הדין

כך למשל אני יכול לספר שנשכרתי בעבר על ידי משרד עורכי דין שניהל משא ומתן מול חברה אחרת אודות התאגדות העובדים, ההנהלה כמובן עשתה הכל כדי לטרפד זאת ו “פתאום” במשך חודשיים הם חטפו מדי שבוע כתבה בתקשורת. פעם אחד על הטרדות מיניות בחברה פעם אחרת על ציוד מקולקל ועוד.

כל הכתבות הללו היו כמובן אמיתיות אודות דברים שבאמת קרו פשוט אף אחד מעולם לא חשב להוציא אותם החוצה, בסוף נחתם הסכם. נשכרתי על ידי משרד עורכי הדין – הפעלתי לחץ תקשורתי – ניצחתי איתם את המהלך המשפטי – הכנסתי להם כסף.

יחסי ציבור לעורכי דין בתחום הנדל”ן

דוגמא אחרת יכולה להיות עם עורך דין שמטפל בנכסים של לקוחות ובמסגרת הפעילות יש למשל כל מיני דרכים ללקוחות לחסוך המון כסף במיסים – אבל הם פשוט לא יודעים זאת. אז באמצעות לקוחות קיימים אוספים את הסיפורים ומקדמים כתבה בתקשורת.

יחסי ציבור לעורכי דין: כתבות יחסי ציבור עולות ראשונות בגוגל

לסיכום, אם אתם עורכי דין או יש לכם משרד עורכי דין ואתם מביטים לצדדים ורואים את המתחרים שלכם אוספים לקוחות ומתגברים על מגבלות הפרסום לעורכי דין , ומצליחים היטב בפעילות השיווקית לעורכי דין שהן עושים לעצמם. בין אם על ידי חשיפה אורגנית וקידום אורגני לעורכי דין ובין אם באמצעות פרסום ממומן לעורכי דין או שיווק במדיה חברתית – אם אתם מביטים במתחרים הללו ולא מבינים איך הם עושים זאת ומצליחים היטב, אז דברו איתי.

היכולות של המשרד שלי יוצאות דופן. וכן, הפסקה האחרונה בהחלט נכתבה מתוך שיקולים של קידום אורגני בגוגל:)

איך בוחרים משרד יחסי ציבור לעורכי דין?

זכרו: אם אתם עורכי דין ורוצים להופיע בתקשורת כמו הקולגות שלכם – אתם יכולים.  – זו סה”כ שאלה של תקציב ובחירה מדויקת של משרד היח”צ שזה כבר תלוי בכם.

כשאתם בוחרים איש יחסי ציבור הדבר חשוב זה האמון שאתם נותנים בו והקבלות שהוא בא איתם. בדרך כלל החשש המרכזי בתחום שלי זה “חוסר הידיעה”. כלומר, בהתחלה אתם לא יודעים מה נעשה עבורכם, עובר זמן עד שמכינים חומרים ומגיעים לתקשורת ואף מתכננים את האסטרטגיה ובתקופה זו יש מצב שלא פעם הלקוח חושש כי מבחינתו הערך לכספו מתבטא  – החל מהרגע שהוא בתקשורת.

אמינות – הדבר הכי חשוב בבחירת משרד יח”צ ולא רק לעורכי דין 

ולכן כאמור אני שוב חוזר בחרו רק בספק שהחלטתם שהוא אמין, כי יחסי ציבור זה לא זבנג וגמרנו וחשוב שתהיה נכונים לשתף פעולה ולאפשר לספק שלכם לעבוד. תבחרו מישהו שהוא קלף מנצח לדעתכם

אגב, זוכרים שהתחלתי עם המשפט “הסנדלר אינו יחף?” משרד יחסי הציבור שלי הוא מהמסוקרים בישראל. רוב זמני מוקדש עבור לקוחות ולא עבור עצמי וטפו טפו אני מרוצה ולא פחות בשביל להזרים לקוחות באופן ישיר , יצרתי גם למשרד שלי המון יחסי ציבור ולו בשביל שאוכל לכתוב במלוא האותנטיות את המשפט “הסנדלר אינו יחף” ולהוכיח את הנקודה  שלי.

אם כן, תוכלו לראות באתר שלי את עמוד “משרדנו בתקשורת” שממחיש כמה הסנדלר אינו יחף. כל אייטם שתראו הוא כמובן פעילות טהורה של יחסי ציבור ולא נקנה בכסף ולעשות יחסי ציבור למשרדי יחסי ציבור נחשב לכאורה “קשה”, בעוד שעשיתי זאת בקלות.

דני קושמרו

עורך דין שמייצג עורכי דין ומשרד יחסי ציבור שאליו פונים משרד היח”צ

למעשה, מבין הלקוחות שלי גם משרדי יחסי ציבור בעצמם שנתקעים בלי רעיונות  עבור לקוחותיהם (ללקוחות כאלו אני נותן שירותי אנונימי כמובן ובכל זאת תמצאו באתר שלי את דבריה של מיה הירש לשעבר ממשרדו של רני רהב).

בכל מקרה, כאמור, הנקודה היא שאם עד היום לא הייתם בתקשורת וזה נראה לכם כמו משהו “דמיוני” בין אם בגלל שהיה לכם ניסיון פחות חיובי בעבר עם יחסי ציבור ובין אם מאחר שעד היום לא ממש ידעתם שעבודת העיתונאים אינה מבוססת על מציאת סיפורים עצמאית, אלא על מערכת היחסים עם ענף היח”צ (עולם העיתונות בלי עולם היח”צ יקרוס. ריבוי כלי תקשורת יכול להתקיים רק כשיש אנשי יחסי ציבור שמזרימים מידע לכתבים ובכך מקדמים גם את המטרות של הלקוחות שלהם,  – אנחנו חוסכים להם זמן – ונפגשים איתם באמצע, ומעולם לא עובר כסף בין איש יח”צ לכתב. התמורה של הכתב מתבטאת במידע ובחיסכון הזמן) אז אני מקווה שהצלחתי לייצר לכם ערך מוסף בטקסט שקראתם.

רוצים לראות דוגמאות של לקוחות בתקשורת? לחצו פה, מומלץ לגלול עד סוף העמוד מטה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד מאמרים
יח"צ למשרדי יחצ

יחסי ציבור לרופאים: כך יבחרו יותר במרפאה שלכם. דברים שאתם חייבים לדעת בבחירת משרד שיווק ויח”צ בתחום הבריאות

לוגו

ניהול משברים תקשורתי: 3 מאפיינים בניהול משבר יחסי ציבור שאתם חייבים להכיר

לוגו

איך מפרסמים קהילת פייסבוק בימי קורונה, ובכלל?

טיפים לפרסם העסק שלך

5 טיפים לפרסום חכם – הכל מתחיל בחשיבה!

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

יח”צ על רגל אחת: עסק קטן? כך תכין תכנית יחסי ציבור ליום שאחרי הקורונה

טינדר

יחסי ציבור מפגרים: שיווק יצירתי. פסיכי זה פה

תכנית טלוויזיה

איך בוחרים משרד יחסי ציבור? : טיפים לחיפוש משרד ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור

יח"צ למשרדי יחצ

למה יחסי ציבור עדיפים לעסק שלך מפרסום רגיל?

פייסבוק עבור ניצולי השואה

מחפש יחסי ציבור לעסקים קטנים? מה שהגדולים מקבלים – גם אתה יכול

יחחצ טינדר

יחסי ציבור לדיור המוגן: גם לפנסיונרים מגיע להשתמש בטינדר!

טינדר יחצנות

משרד יחסי הציבור של תמיר האס הביא את בשורת הניצחון מתאגיד טינדר העולמי!

בנקאות

יחסי ציבור למכוני סקרים ומחקר וחברות מידע: כמה אתם שווים לעיתונאים?

תרומה דרך פוקימון

בלי ססמאות: מה זה יחסי ציבור יצירתיים באמת

אורי אדלמן

יחסי ציבור לעמותות וגיוס כספים: כך הקמפיינים שלנו מגייסים מאות אלפי שקלים ברבעון לנזקקים/200 אייטמים ברבעון

ניצחון קלפים

לוקח משרד יח”צ אבל שירות הלקוחות שלך גרוע? אל תיקח אותי

יוסי יחצ

שיווק ויחסי ציבור בקורונה: כך פיצחנו את נוסחת יחסי הציבור עבור הלקוח בעת משבר הקורונה העולמי

תוכן

מחפש משרד יחסי ציבור לעורכי דין? כך לא יעבדו עליך. המידע שחייבים להכיר כשמחפשים פרסום או שיווק לעורכי דין

סטארטאפ? איך לא בוחרים משרד יחסי ציבור לסטארטאפ שלך

להסביר

צילום: יח”צ – מה קורה כשהיח”צ לא עושה מספיק יח”צ?

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

קייסטאדי חובת קריאה: צריכים חשיפה לעסק אבל חוששים מתחום היח”צ

האם משרד היח”צ שבחרתי – אמין? כך תדעו. פוסט שאתם חייבים לקרוא כשאתם בוחרים משרד יחסי ציבור

גלובס3

יחסי ציבור למשרדי פרסום ומשרדי מדיה דיגיטלית: כך נוכל לסייע לכם להביא עוד לקוחות

ראש הממשלה החליפי: כך קוברים את התדמית של גנץ בקרב הבא מול נתניהו

שדה תעופה

חברת התעופה שיצאה בקמפיין “לא טסים לחול ביום הבחירות – ממלאים את חובתנו האזרחית”

יח"צ למשרדי יחצ

איך לגייס כסף לעמותה או לפרויקט חברתי? העצות של תמיר האס למימון המונים

תוכן

דווקא בקורונה: יחסי ציבור או פרסום? וגם: כך פספסו חברות השיווק הזדמנות פז

יח"צ למשרדי יחצ

יחסי ציבור למשרדי יח”צ? כן, יש חיה כזו

חצ רחפנים יחצ

מהראש – לחדשות: איך הופך רעיון יח”צ פסיכי – לאייטם בחדשות

דני קושמרו

גיוס כספים ויחסי ציבור לעמותות: הסרטון שהפקנו שבר את הרשת

משאית

למה לעזאזל אתה צריך יחסי ציבור לעסק שלך?

רינה יחצ יחסי ציבור

מדריך: כל מה שרציתם לדעת על משרדי יחסי ציבור/יח”צ/ ודוברות בישראל – בבלוג אחד

מותג האס

כלים ביחסי ציבור: כלכלת יח”צ – מה זה תפוקה שולית פוחתת בעבודת יחסי ציבור?

עודד בן עמי

מי צריך יחסי ציבור?

יחסי ציבור, יח”צ, ייעוץ תקשורתי: מה זה לעזאזל המקצוע הזה שרני רהב עוסק בו?

יח"צ למשרדי יחצ

יועץ תקשורת ובירה קורונה: איך בוחרים משרד לייעוץ תקשורתי?

קייסטאדי: דוגמא לקמפיין יחסי ציבור שבנינו לחברת הסייבר אקיטה

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

כך ויתרתי על אלפי דולרים: האם משרד יחסי הציבור שפניתם אליו הציע את האפשרות שאתם לא באמת צריכים יח”צ?

מנכ"לית פייסבוק

איך עושים יח”צ לסטארטאפ והאם זה עדיף משיווק דיגיטלי?

מנכ"לית פייסבוק

יח”צ: כך קמפיין מימון המונים שלנו הגיע לעיניה של עדי סופר תאני מנכ”לית פייסבוק

יחסי ציבור לעמותה: איך לגייס תרומות לעמותות? /תמיר האס

גם משרד היח”צ שלך יודע להגיע לראשי ממשלה?

drill

קייסטאדי קמפיין ליח”צ טכנולוגי: החשיבה מאחורי מהלכי היח”צ ל drill

יחסי ציבור עלות

יחסי ציבור: 3 טיפים מנצחים לספר את הסיפור של העסק שלך. או במילים אחרות – איך שולה הפכה אותי למיליונר?

ליידי גלובס

יחסי ציבור לעורכי דין: איך עורך דין יכול להגיע לטלוויזיה

דני קושמרו

איך מודדים תוצאות של פעילות יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי?

האס שבחשיפה

מהלכי יח”צ – מה הן כלי העבודה ושיטות בפעילות יעילה של משרד יחסי ציבור