צרו קשר 0545312376
הבלוג

למה יחסי ציבור עדיפים לעסק שלך מפרסום רגיל?

אין ספק שכל תקציב צריך להיות מותאם למטרת הפעילות ומכך גם תיגזר ההחלטה אודות סוג עבודת השיווק אך יחד עם זאת בהכללה גסה ובשיקולים של עלות תועלת עולם יחסי הציבור מספק את התוצר הכי יעיל והכי זול שניתו למצוא

אין ספק שכל תקציב צריך להיות מותאם למטרת הפעילות ומכך גם תיגזר ההחלטה אודות סוג עבודת השיווק אך יחד עם זאת בהכללה גסה ובשיקולים של עלות תועלת עולם יחסי הציבור מספק את התוצר הכי יעיל והכי זול שניתו למצוא. בין אם אתם סטארטאפ בין אם אתם עסק קטן או בינוני. הטיעונים יכולים להיות מגוונים אך קבלו מדגם מייצג שיסביר לכם את עמדתי – מדוע התחום שבחרתי לעסוק בו לפני 15 שנה הוא כנראה הראוי ביותר ביחס לאופציות הקיימות

רבות התדיינו אודות היתרונות של עולם יחסי הציבור מול עולם הפרסום. כמובן שהקולגות מהתחום המשיק מצדדים בעולם הפרסום והקולגות מעולם היחצ מצדדים בשלהם. מאמר זה חלילה לא מבטל את קיומם של הכלים הפרסומיים ובכל זאת אנחנו מבקשים להציג סימן שאלה מהותי ביותר – סוגיה זו חשובה במיוחד כשאין מדובר בתאגידים שם סוגיית התקציב מאתגרת יותר אך השאלה היא מה קורה כשמדובר בסטארטאפ צעיר או עמותה או עסק קטן בינוני

עמותה סטארטאפ או עסק קטן, איזה סוג של שיווק עדיף? אז ככה, המשותף בין אלו למעלה זה נושא התקציב. עסק קטן שמתחיל דרכו או עמותה שמתקיימת מתרומות כמו עמותת חסדי נעמי בה אנחנו מטפלים או סטארטאפ צעיר עם המון שאיפות שמייסדיו צריכים לחשב כל שקל שיוצא או לתת דין וחשבון למשקיעים – עבור כל אלו השאלה הקריטית היא לא כמה יעיל השקל שהם שמים על על פרסום יחסי ציבור או שיווק אלא האם השקל הזה השיג את התוצאה המקסימלית שיכול היה להשיג בתחום אחר?

פרסום בגוגל? פייסבוק? פרסום בעיתון? או יחסי ציבור?

צריך לומר, כאמור כשאתם משקיעים תקציב עבור שיווק צריך לחשוב על המטרה ואי אפשר לטעון שתחום ספציפי הוא זה שייצר לכם את ההכנסה שאתם מעוניינים בה בתוצר מהשקעה שיווקית שכן כל מקרה לגופו אך אין ספק שתחום יחסי הציבור הוא היעיל מכל התחומים הקיימים שכן היכולת לייצר כתבות בכלי התקשורת שנשארות ברשת עד עולם וגם מייצרות תנועה ובמקביל מסייעות לטווח הארוך מבחינה תדמיתי או מבחינה של יצירת אמון – היכולת הזו יקרה מפז.

איפה להשקיע את תקציב השיווק?

זו חברים, הדוגמא מעלה היא רק דוגמא אחת הרי שאנחנו מכניסים את הלקוחות שלנו לכתבות ענק בחדשות בעיתונים הכלכליים בחדשות , ברדיו, בכלי התקשורת הדיגיטליים – וקיומה של כתבה אמיתית עולה על כל מהלך של רכישת מדיה . אז רגע לפני שאתם מחליטים אודות האפיק השיווקי בו תשקיעו את תקצציב השיווק השקיעו רע בשביל לתהות על האפיקים הקיימים: קידום מכירות, שיווק קלאסי, פרסום, רכישת מדיה בדיגיטל ופרסום דיגיטלי, יחסי ציבור ואסטרטגיה – המון אפשרויות, המון אפשרויות טובות, אך השאלה היא – איזה אפשרות שיווקית – היא הכי טובה. השאלה היא לא מה הרווחתם – אלא מה הייתם יכולים להרוויח אם הייתם בוחרים באופציה אחרת? בהצלחה! תמיר האסס

  • ליזה שמעוני

    יחצנות לזמר פון 0537420013

  • hodaya

    Hodaya0098@gmail.com

  • דניאל

    גיוס

  • דן שרון

    שלום מתעניין בפרויקט מימון המונים לkits- חווית נגרות לילדים. https://kits4kids.co.il/ כנסו לאתר שלנו

  • מוטי

    אני מבקש לגייס כספים למען נכה צה"ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד מאמרים

סטארטאפ? איך לא בוחרים משרד יחסי ציבור לסטארטאפ שלך

טינדר

יחסי ציבור מפגרים: שיווק יצירתי. פסיכי זה פה

רינה יחצ יחסי ציבור

מדריך: כל מה שרציתם לדעת על משרדי יחסי ציבור/יח”צ/ ודוברות בישראל – בבלוג אחד

יח"צ למשרדי יחצ

יחסי ציבור למשרדי יח”צ? כן, יש חיה כזו

להסביר

צילום: יח”צ – מה קורה כשהיח”צ לא עושה מספיק יח”צ?

גלובס3

יחסי ציבור למשרדי פרסום ומשרדי מדיה דיגיטלית: כך נוכל לסייע לכם להביא עוד לקוחות

יח"צ למשרדי יחצ

יועץ תקשורת ובירה קורונה: איך בוחרים משרד לייעוץ תקשורתי?

לוגו

ניהול משברים תקשורתי: 3 מאפיינים בניהול משבר יחסי ציבור שאתם חייבים להכיר

יח"צ למשרדי יחצ

למה יחסי ציבור עדיפים לעסק שלך מפרסום רגיל?

אורי אדלמן

יחסי ציבור לעמותות וגיוס כספים: כך הקמפיינים שלנו מגייסים מאות אלפי שקלים ברבעון לנזקקים/200 אייטמים ברבעון

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

קייסטאדי חובת קריאה: צריכים חשיפה לעסק אבל חוששים מתחום היח”צ

יחצ גיוס

מימון המונים: כך גייסנו שוב פעם מיליון שקל לניצולי השואה בקמפיין גיוס המונים של חסדי נעמי!

גם משרד היח”צ שלך יודע להגיע לראשי ממשלה?

טיפים לפרסם העסק שלך

5 טיפים לפרסום חכם – הכל מתחיל בחשיבה!

קייסטאדי: דוגמא לקמפיין יחסי ציבור שבנינו לחברת הסייבר אקיטה

דני קושמרו

איך מודדים תוצאות של פעילות יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי?

פייסבוק עבור ניצולי השואה

מחפש יחסי ציבור לעסקים קטנים? מה שהגדולים מקבלים – גם אתה יכול

תרומה דרך פוקימון

בלי ססמאות: מה זה יחסי ציבור יצירתיים באמת

להסביר

יחסי ציבור vs תוכן שיווקי: מה ההבדל ואיך מגיעים לחדשות ולתכנית בוקר – בלי לשלם כסף

מותג האס

כלים ביחסי ציבור: כלכלת יח”צ – מה זה תפוקה שולית פוחתת בעבודת יחסי ציבור?

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

יח”צ על רגל אחת: עסק קטן? כך תכין תכנית יחסי ציבור ליום שאחרי הקורונה

ליידי גלובס

יחסי ציבור לעורכי דין: איך עורך דין יכול להגיע לטלוויזיה

בנקאות

יחסי ציבור למכוני סקרים ומחקר וחברות מידע: כמה אתם שווים לעיתונאים?

יחצ דובאי

יחסי ציבור בדובאי לחברות סטארטאפ

דני קושמרו

5 סיבות לכך שגם עסקים קטנים ובינוניים צריכים יחסי ציבור

משאית

למה לעזאזל אתה צריך יחסי ציבור לעסק שלך?

ערוץ 10

יחסי ציבור לעורכי דין: המתחרה שלך בטלוויזיה גלובס ובדה מרקר – ואתה לא? כנס לפה

יוסי יחצ

שיווק ויחסי ציבור בקורונה: כך פיצחנו את נוסחת יחסי הציבור עבור הלקוח בעת משבר הקורונה העולמי

יחסי ציבור, יח”צ, ייעוץ תקשורתי: מה זה לעזאזל המקצוע הזה שרני רהב עוסק בו?

שדה תעופה

חברת התעופה שיצאה בקמפיין “לא טסים לחול ביום הבחירות – ממלאים את חובתנו האזרחית”

פרסום נדלן

קבלן, רוצה יחסי ציבור לפרויקט נדל”ן? קבל 5 רעיונות שיגרמו לעיתונאים לסקר דווקא את הפרויקט שלך!

ראש הממשלה החליפי: כך קוברים את התדמית של גנץ בקרב הבא מול נתניהו

האס שבחשיפה

מהלכי יח”צ – מה הן כלי העבודה ושיטות בפעילות יעילה של משרד יחסי ציבור

לוגו

איך מפרסמים קהילת פייסבוק בימי קורונה, ובכלל?

מנכ"לית פייסבוק

איך עושים יח”צ לסטארטאפ והאם זה עדיף משיווק דיגיטלי?

תוכן

מחפש משרד יחסי ציבור לעורכי דין? כך לא יעבדו עליך. המידע שחייבים להכיר כשמחפשים פרסום או שיווק לעורכי דין

יחחצ טינדר

יחסי ציבור לדיור המוגן: גם לפנסיונרים מגיע להשתמש בטינדר!

עודד בן עמי

מי צריך יחסי ציבור?

חסדי נעמי

הכי טובים: יחסי ציבור לעמותות – כך אנחנו מגייסים תרומות של מיליוני שקלים

תוכן

דווקא בקורונה: יחסי ציבור או פרסום? וגם: כך פספסו חברות השיווק הזדמנות פז

יח"צ למשרדי יחצ

יחסי ציבור לרופאים: כך יבחרו יותר במרפאה שלכם. דברים שאתם חייבים לדעת בבחירת משרד שיווק ויח”צ בתחום הבריאות

מנכ"לית פייסבוק

יח”צ: כך קמפיין מימון המונים שלנו הגיע לעיניה של עדי סופר תאני מנכ”לית פייסבוק

האם משרד היח”צ שבחרתי – אמין? כך תדעו. פוסט שאתם חייבים לקרוא כשאתם בוחרים משרד יחסי ציבור

חצ רחפנים יחצ

מהראש – לחדשות: איך הופך רעיון יח”צ פסיכי – לאייטם בחדשות

יחסי ציבור עלות

יחסי ציבור: 3 טיפים מנצחים לספר את הסיפור של העסק שלך. או במילים אחרות – איך שולה הפכה אותי למיליונר?

drill

קייסטאדי קמפיין ליח”צ טכנולוגי: החשיבה מאחורי מהלכי היח”צ ל drill

ניצחון קלפים

לוקח משרד יח”צ אבל שירות הלקוחות שלך גרוע? אל תיקח אותי

יח"צ למשרדי יחצ

איך לגייס כסף לעמותה או לפרויקט חברתי? העצות של תמיר האס למימון המונים

הקמפיין שהפך את נתניהו לרה”מ: בזכות עיתון הארץ

דני קושמרו

גיוס כספים ויחסי ציבור לעמותות: הסרטון שהפקנו שבר את הרשת

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

כך ויתרתי על אלפי דולרים: האם משרד יחסי הציבור שפניתם אליו הציע את האפשרות שאתם לא באמת צריכים יח”צ?

יחצ

יחסי ציבור: כך הרמנו את תערוכת הקורונה הראשונה בישראל

יחסי ציבור לעמותה: איך לגייס תרומות לעמותות? /תמיר האס

תכנית טלוויזיה

איך בוחרים משרד יחסי ציבור? : טיפים לחיפוש משרד ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור

טינדר יחצנות

משרד יחסי הציבור של תמיר האס הביא את בשורת הניצחון מתאגיד טינדר העולמי!