צרו קשר 0545312376
הבלוג

יח”צ על רגל אחת: עסק קטן? כך תכין תכנית יחסי ציבור ליום שאחרי הקורונה

רבים מכם מנסים לשרוד את התקופה אך אם כבר נוצר לכם בור של זמן - השקיעו אותו בחשיבה על שיקום הפעילות ביום שאחרי

אם גם אתה מוצא עצמך שבוז מהמצב הנוכחי זה כמובן לא מפליא אך זו העת לשנס מותניים ולהתחיל לחשוב ולנוע. אני לא מתכוון לספורט אע”פ שזה גם זה נהדר האמן לי ידידי או האמיני לי ידידתי – הרעיונות הטובים ביותר מגיעים בעת ספורט. ובכל זאת, כשאני אומר “לנוע” אני מתכוון להתחיל ולחשוב על אסטרטגיית היציאה. קורונה – היום שאחרי.

לעשות לעצמך יח”צ זה לא אפקטיבי כמו איש מקצוע אך בהינתן זמן פנוי שווה ניסיון

עסקים רבים פועלים כרגע כדי לשרוד אך אין ספק שזה הזמן לתכנן פעילות שיווקית קדימה ובתוך כך כמובן גם את פעילות היח”צ. אז כאמור, אמנם כרגע אנחנו עסוקים בהישרדות אך אם גם ההישרדות שלך מסתכמת ב – להקפיא את הפעילות ולקוות לטוב, אזי שיש לך המון זמן פנוי לתכנן את הפעילות שלאחר מכן. ריכזתי לך כמה טיפים קטנים שאם תשתמש בהם בצורה נכונה תוכל לייצר לעצמך כמה אייטמים ביום שאחרי הקורונה

3 טיפים להכנת תשתית עבודת היח”צ ליום שאחרי הקורונה

הכן תכנית תקשורתית: עוד חודש יחלו כבר בתקשורת לדבר על “היום שאחרי”, לאט לאט השיח יהיה שכיח יותר. “היום שאחרי במגזר העסקי”, “במגזר החברתי” ועוד ועוד. תכנית היום שאחרי שלך צריכה לדבר על המהלכים החדשים שמתוכננים ועל שיתופי הפעולה

 הכן חומרים: מומלץ כבר עכשיו להכין חומרי יחסי ציבור בכדי שביום שאחרי – תהיה ראשון. תהיה בפוזיציה בה אתה מייצר ויוזם תקשורת עם סליק חומרים מוכן, ולא בכזו שאתה צריך להכין חומרים עבור התקשורת – תפעיל את התקשורת, במקום להיות מופעל. בטקסטים דאג לשלב את המכות שספגת עד כה ואת הדרכים שאתה מתכוון לצאת מהמשבר. יש לשלב נתונים אודות המכה שספגת ובמקביל גם זווית אישית

 איך להשיג את הכתבים?: נורא פשוט, עבור על הכתבים השונים שראית שכתבו אייטמים על העסקים הקטנים – וחפש אותם בפייסבוק. כתבים אוהבים לקבל פניות אישיות, דרך נוספת יכולה להיות באמצעות המייל שרבים מהם משאירים בתחתית הכתבות

סיכום עבודת היח”צ העצמאי בעת הקורונה

אם כן חברים תמיד מומלץ לקחת איש מקצוע בין אם מדובר בפרסום, שיווק, מדיה חברתית, קידום ממומן, קידום אורגני, או כל פעילות שיווקית שאתם יכולים לחשוב עליה. יחד עם זאת בהינתן זמן פנוי שווה להתחיל להפעיל את גלגלי המוח עבור היום שאחרי הקורונה ובכל הקשור ליחסי ציבור – היום הזה יחל ב30 ימים הקרובים. התקשורת תחל לדבר על שיקום ההריסות ואתם כבעלי עסק יכולים להיות מוכנים מראש עם חומרים וליהנות מחשיפה ולו מועטה. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד מאמרים
יח"צ למשרדי יחצ

למה יחסי ציבור עדיפים לעסק שלך מפרסום רגיל?

יחסי ציבור עלות

יחסי ציבור: 3 טיפים מנצחים לספר את הסיפור של העסק שלך. או במילים אחרות – איך שולה הפכה אותי למיליונר?

יח"צ למשרדי יחצ

איך לגייס כסף לעמותה או לפרויקט חברתי? העצות של תמיר האס למימון המונים

להסביר

צילום: יח”צ – מה קורה כשהיח”צ לא עושה מספיק יח”צ?

ליידי גלובס

יחסי ציבור לעורכי דין: איך עורך דין יכול להגיע לטלוויזיה

יח"צ למשרדי יחצ

יחסי ציבור למשרדי יח”צ? כן, יש חיה כזו

גם משרד היח”צ שלך יודע להגיע לראשי ממשלה?

שדה תעופה

חברת התעופה שיצאה בקמפיין “לא טסים לחול ביום הבחירות – ממלאים את חובתנו האזרחית”

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

יח”צ על רגל אחת: עסק קטן? כך תכין תכנית יחסי ציבור ליום שאחרי הקורונה

יחסי ציבור לעמותה: איך לגייס תרומות לעמותות? /תמיר האס

משאית

למה לעזאזל אתה צריך יחסי ציבור לעסק שלך?

תוכן

דווקא בקורונה: יחסי ציבור או פרסום? וגם: כך פספסו חברות השיווק הזדמנות פז

טיפים לפרסם העסק שלך

5 טיפים לפרסום חכם – הכל מתחיל בחשיבה!

מנכ"לית פייסבוק

איך עושים יח”צ לסטארטאפ והאם זה עדיף משיווק דיגיטלי?

לוגו

איך מפרסמים קהילת פייסבוק בימי קורונה, ובכלל?

ניצחון קלפים

לוקח משרד יח”צ אבל שירות הלקוחות שלך גרוע? אל תיקח אותי

עודד בן עמי

מי צריך יחסי ציבור?

ראש הממשלה החליפי: כך קוברים את התדמית של גנץ בקרב הבא מול נתניהו

מנכ"לית פייסבוק

יח”צ: כך קמפיין מימון המונים שלנו הגיע לעיניה של עדי סופר תאני מנכ”לית פייסבוק

יח"צ למשרדי יחצ

יועץ תקשורת ובירה קורונה: איך בוחרים משרד לייעוץ תקשורתי?