צרו קשר 0545312376
הבלוג

יח”צ: כך קמפיין מימון המונים שלנו הגיע לעיניה של עדי סופר תאני מנכ”לית פייסבוק

קמפיין גיוס המונים מתוכנן היטב יודע להגיע לעיניים והאוזניים הנכונות. יחסי ציבור מדויקים ותשוקה הם חלק בלתי נפרד ממנו. כך הבאנו את ניצולת השואה - למשרדי פייסבוק ישראל

אין ספק, כשעובדים עם הנשמה דברים טובים – קורים. מזה חודשיים משרדנו נמצא בפעילות שיא במסגרת קמפיין גיוס ההמונים שאנחנו עושים לעמותת חסדי נעמי. עד היום גייסנו כמעט מיליון ש”ח והגענו לסוכניות תקשורת בינלאומיות כמו רויטרס ועוד. הקמפיין כיכב בכל כלי התקשורת בישראלים בהם ynet, ידיעות אחרונות, חדשות ועוד. רק הכתבה בynet לבד – הביאה תרומות של כמעט רבע מיליון ש”ח.

פייסבוק: רוצים להניע לפעולה? הסוד הוא סיפור אישי אותנטי

עמלנו קשה, תכננו את הפעילות, הכנו חומרים, יצרנו סרטונים – ויצאנו לדרך לעבודה מול העיתונאים. אחד השיאים היה שהקמפיין הפך לכל כך ויראלי עד שהגיע לעיניה של מנכ”לית פייסבוק עדי סופר נאני שהחליטה להרים תערוכת ציורים עם בכירי המשק עבור אחת המשתתפות בסרטון שעשינו – ז’ני, ציירת וניצולת שואה שמביעה את הכאב באמצעות הציור. בכיר המשק הגיעו לאירוע  – כל ציורים נמכרו וז’ני תוכל עכשיו לממן טיפול שיניים. לקראת יום השואה הבינלאומי וגם זה המקומי המשרד שלנו קורס מפעילות באופן קבוע – כל כלי התקשורת פונים אלינו באופן קבוע ולא בכדי – כבן לניצולי שואה, זה נושא שנמצא בלב שלנו

עמותות: יח”צ מדויק ותרומה לקהילה

אין ספק שמדובר ברגע מרגש. עד עכשיו קמפיין גיוס ההמונים שלנו הצליח להביא לתרומות באמצעותן נרכשו אלפי פריטי חימום שחולקו בין היתר עם שוטרי משטרת ישראל שכמו גופים רבים במשק שמחו לקחת חלק בקמפיין שהגיע לכל אוזן ועין וזה חברים ההבדל הדרמטי בין מי שרואים ביחסי ציבור מטרה – לבין מי שרואים ביחסי ציבור – כלי.

יחסי ציבור או יח”צ הם כלי, לא מטרה

המשרד שלנו רואים ביחסי ציבור ככלי למימוש המטרות של הלקוח. חשיפה יכולה להיות מטרה בפני עצמה אך לרוב היא כלי – כדי להשיג מטרה אחרת. כלי שצריך לכלול בתוכו תכנית תקשורת, אירועים אקטואלים, חשיבה אסטרטגית, ראיה קדימה, לקיחה בחשבון של כלים שיווקים נוספים – או לקיחה בחשבון שזה האמצעי היחידי שיש בידי הלקוח.

הפוסט הזה מוקדש לפישטה, הלא הוא יצחק האס. סבא שלי ז”ל שכתב על הקרון האחרון של הרכבת “מחלות מיוחדות” וכך הציל יהודים. הוא לא סיים שם – והמשיך לפרטיזנים

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד מאמרים

גם משרד היח”צ שלך יודע להגיע לראשי ממשלה?

יח"צ למשרדי יחצ

למה יחסי ציבור עדיפים לעסק שלך מפרסום רגיל?

שדה תעופה

חברת התעופה שיצאה בקמפיין “לא טסים לחול ביום הבחירות – ממלאים את חובתנו האזרחית”

תוכן

דווקא בקורונה: יחסי ציבור או פרסום? וגם: כך פספסו חברות השיווק הזדמנות פז

מנכ"לית פייסבוק

איך עושים יח”צ לסטארטאפ והאם זה עדיף משיווק דיגיטלי?

מנכ"לית פייסבוק

יח”צ: כך קמפיין מימון המונים שלנו הגיע לעיניה של עדי סופר תאני מנכ”לית פייסבוק

לוגו

איך מפרסמים קהילת פייסבוק בימי קורונה, ובכלל?

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

יח”צ על רגל אחת: עסק קטן? כך תכין תכנית יחסי ציבור ליום שאחרי הקורונה

יח"צ למשרדי יחצ

איך לגייס כסף לעמותה או לפרויקט חברתי? העצות של תמיר האס למימון המונים

ליידי גלובס

יחסי ציבור לעורכי דין: איך עורך דין יכול להגיע לטלוויזיה

ראש הממשלה החליפי: כך קוברים את התדמית של גנץ בקרב הבא מול נתניהו

ניצחון קלפים

לוקח משרד יח”צ אבל שירות הלקוחות שלך גרוע? אל תיקח אותי

יח"צ למשרדי יחצ

יחסי ציבור למשרדי יח”צ? כן, יש חיה כזו

יחסי ציבור לעמותה: איך לגייס תרומות לעמותות? /תמיר האס

להסביר

צילום: יח”צ – מה קורה כשהיח”צ לא עושה מספיק יח”צ?

עודד בן עמי

מי צריך יחסי ציבור?

משאית

למה לעזאזל אתה צריך יחסי ציבור לעסק שלך?

טיפים לפרסם העסק שלך

5 טיפים לפרסום חכם – הכל מתחיל בחשיבה!

יח"צ למשרדי יחצ

יועץ תקשורת ובירה קורונה: איך בוחרים משרד לייעוץ תקשורתי?

יחסי ציבור עלות

יחסי ציבור: 3 טיפים מנצחים לספר את הסיפור של העסק שלך. או במילים אחרות – איך שולה הפכה אותי למיליונר?