לוגו תמיר האס יחסי ציבור, מימון המונים ואסטרטגיה צרו קשר 0545312376
מאמרי יחסי ציבור

הטעויות הקריטיות ביותר שחברות עושות בעת בחירת משרד יחסי ציבור

בחירה לא נכונה במשרד יחסי ציבור גורמת לכם להפסיד כסף.

אהלן, נעים מאוד. תמיר האס זה השם, יחסי ציבור זה המקצוע – ואני עומד לספר לכם  על 3 טעויות שלקוחות נוהגים לעשות בבחירת משרד יחסי ציבור – כלומר, כשהם שוגים בבחירת הספק – וכמובן, על מה להקפיד.

שימו לב, אם גם אתם מחפשים משרד יח"צ ולא רוצים למצוא עצמכם מביטים במסך המחשב על כתבות של מתחרים ירוקים מקנאה– המידע הזה יחסוך לכם המון כסף.

הרי שמשרד יחסי ציבור נשכר כדי לסייע למערך השיווק והמכירות ובחירה שגויה אינה ממקסמת את ההשקעה – כלומר, גורמת לכם להפסיד כסף.

1. לא מקפידים על בחינת הכישורים של הספק:

הגעתם לפגישה או דיברתם בטלפון עם ספק יחסי ציבור וראיתם שתיים שלוש כתבות מרשימות? – לא מספיק! יש לבקש מגוון דוגמאות לכל מיני מהלכים רחבים וכתבות שהמשרד יזם.

בחינת מגוון של מהלכים תאפשר לכם: (1) לוודא שלספק יש כמות של תוצרים איכותיים להציג (2) כמות כזו תאפשר לכם להבין את אופי החשיבה שלו בכך שתשאלו אותו אודות החשיבה מאחורי, ואיך הן נרקמו?

למה זה חשוב? כי אתם לא רוצים משרד יחסי ציבור שפועל כמו רובוט, מפיץ הודעות לעיתונות ופעם בכמה זמן יוצאת לו כתבה במקרה .

אתם כן מחפשים: שיטה, דרך. חשיבה. וכשלמישהו יש המון תוצרים איכותיים – כנראה הוא יודע מה לעשות.

2. בחרתם משרד שאין לו ניסיון עם לקוחות בינוניים:

לטפל במותגים גדולים זה נהדר אבל הרבה פעמים זה גם קל, לאור גודלם. כלומר, עצם גודל המותג (איקאה למשל) מקל את הפעילות. משרד יחסי ציבור איכותי נבחן על פי יכולתו לייצר יש מאין – ולעשות דברים גדולים – גם עבור לקוחות קטנים – שדורשים יותר מאמץ חשיבתי.

מהלכי גרילה יח"צ, כמו בארגון גרילה. מהלכים ממוקדים – עם אימפקט גדול.

אז אתם מסתנוורים ממותגים גדולים שהספק שאתם יושבים מולו מטפל בהם – זו טעות משמעותית

הפתרון: שאלו את הספק על מהלכים שיצר עבור לקוחות קטנים או בינוניים – חפשו את החשיבה! ואם מצאתם אותה – קחו אותו!

3. אתם מחפשים "התמחות" שלא באמת קיימת:

נתקלתי פעם בבקשה למשרד ש "עובד"" עם "תכניות בוקר". חברים, משרד יחסי ציבור צריך לדעת לעשות את עבודתו בכל פלטפורמה.

תכניות בוקר, עיתונות כלכלית, חדשות, עיתונות מודפסת ועוד.

כך למשל בזמנו טיפלתי ביזם בן 18 . לפני שנת הלימודים כתבתי טור בשמו שהכנסתי ל  ynet "אני בן 18, ומיליונר". הכנסתי אותו בטיימינג כזה שידעתי שהתחקירנים בחדשות ותכניות הבוקר מחפשים חומרים.

ואיפה הם מחפשים? ניחשתם נכון – באינטרנט. הטור הזה הביא עוד 7 אייטמים בחדשות ובתכניות בוקר.

סיכום טור יח"צ: כיצד בוחרים משרד יחסי ציבור מוביל?

זכרו, אתם לא אמורים לעבוד 24/7 עבור משרד היח"צ שלכם כי צריך לספק לו חומרים.

המטרה היא שתוך כדי תנועה הפעילות "תגלגל את עצמה" כדי שלא תמצאו עצמכם שבועות א בלי חשיפה – כי אין לכם חומרים להציע לתקשורת.

וכדי שזה יקרה אתם צריכים מישהו שבמינימום מאמצי זמן ומשאבי אנוש – ידע לייצר יחסי ציבור למותג שלכם וייצר לכם – ניצחונות!

דוגמאות למהלכים שלנו: עבור חסדי נעמי, קמפיין הרחפנים שמביאים תלושי מזון לנזקקים  ויצר תהודה רבה –  גייסנו מיליון שח לעמותה

קמפיין עבור דיור מוגן לב גנים בו פנינו לטינדר ודרשנו שיעלו את רף הגילאים באפליקציה גם עבור מבוגרים – הצלחנו! טינדר העלו את הגיל באפליקציה!

כתבה שיזמנו עבור הסטארטאפ אקיטה שמאז מציגים את הכתבה בכל פגישת משקיעים!

 

בנוסף לכל הכתבות שהצגנו קיימים עוד אלפי אייטמים ומהלכים אחרים שעשינו לחברות וארגונים ב13 השנים האחרונות – בהם ועד עובדי הפניקס, ועד עובדי אלבר, ההסתדרות הרפואית, קבוצת יפעת, קבוצת שטיר, קופי בין ועוד. בהצלחה!

יחצ כללי

עוד מאמרים
לוגו

ניהול משברים בתקשורת: 3 מאפיינים ניהול משבר יחסי ציבור שאתם חייבים להכיר

שיווק לעורכי דין

דווקא בקורונה: יחסי ציבור או פרסום? וגם: כך פספסו חברות השיווק הזדמנות פז

פרסום נדלן

קבלן, רוצה יחסי ציבור לפרויקט נדל"ן? קבל 5 רעיונות שיגרמו לעיתונאים לסקר דווקא את הפרויקט שלך!

תמיר האס נבחר לשופט בצוות הבין לאומי של GWA – הישראלי היחיד בצוות השופטים של IPRA, האיגוד העולמי ליחסי ציבור, שיתכנס באירופה לבחירת מנצחי 2024

יחצ

יחסי ציבור: כך הרמנו את תערוכת הקורונה הראשונה בישראל

מאסטר שף יחצ 2

יחסי ציבור בלתי רגילים: תחרות הבישול שתטיס את הסבתות לדובאי!

יחסי ציבור לעמותה: איך לגייס תרומות לעמותות? /תמיר האס

האס שבחשיפה

מהלכי יח"צ – שיטות וכלי עבודה בפעילות יעילה של משרד יחסי ציבור

גלובס3

יחסי ציבור למשרדי פרסום ומשרדי מדיה דיגיטלית: כך נוכל לסייע לכם להביא עוד לקוחות

להסביר

צילום: יח"צ – מה קורה כשהיח"צ לא עושה מספיק יח"צ?

דני קושמרו

המדריך הגדול ביותר ליחסי ציבור – עבור אנשי יחסי ציבור

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

כך ויתרתי על אלפי דולרים: האם משרד יחסי הציבור שפניתם אליו הציע את האפשרות שאתם לא באמת צריכים יח"צ?

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

איך לגייס תרומות לעמותות או כספים לסטארטאפ: טיפים עבור מימון המונים

חצ רחפנים יחצ

מהראש – לחדשות: איך הופך רעיון יח"צ פסיכי – לאייטם בחדשות

יום השואה הבין לאומי: יחסי ציבור vs פרופגנדה. לאנשי יחסי ציבור יש את היכולת להפוך את העולם למקום טוב יותר

דני קושמרו

עושים קמפיין בדיגיטל? כך תגרמו לתקשורת לרצות לסקר אותו

פייסבוק עבור ניצולי השואה

מחפש יחסי ציבור לעסקים קטנים? מה שהגדולים מקבלים – גם אתה יכול

יחצ דובאי

יחסי ציבור בדובאי לחברות סטארטאפ

חסדי נעמי

הכי טובים: יחסי ציבור לעמותות – כך אנחנו מגייסים תרומות של מיליוני שקלים

בנקאות

יחסי ציבור למכוני סקרים ומחקר וחברות מידע: כמה אתם שווים לעיתונאים?

צרפת יחצ

לא רק יחסי ציבור: שגריר צרפת מגיע לביקור אצל לקוח משרדנו

הטעויות הקריטיות ביותר שחברות עושות בעת בחירת משרד יחסי ציבור

דני קושמרו

גיוס כספים ויחסי ציבור לעמותות: הסרטון שהפקנו שבר את הרשת

מנכ"לית פייסבוק

איך עושים יח"צ לסטארטאפ והאם זה עדיף משיווק דיגיטלי?

מרסל

6 כללים לאסטרטגיית יחסי ציבור יצירתית

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

מה זה יחסי ציבור ואיך עושים יחסי ציבור בעצמכם?

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

יחסי ציבור למשרדי יח"צ? כן, יש חיה כזו

ניצחון קלפים

לוקח משרד יח"צ אבל שירות הלקוחות שלך גרוע? אל תיקח אותי

יחסי ציבור, יח"צ, ייעוץ תקשורתי: מה זה לעזאזל המקצוע הזה שרני רהב עוסק בו?

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

משליח של סופר לבעלים של לתאגיד קמעונאי: איך עושים יחסי ציבור ושיווק לקמעונאים וחברות איקומרס

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

למה יחסי ציבור עדיפים לעסק שלך מפרסום רגיל?

יחסי ציבור לעורכי דין

יחסי ציבור לעורכי דין: איך עורך דין יכול להגיע לטלוויזיה

יחסי ציבור עלות

יחסי ציבור: 3 טיפים מנצחים לספר את הסיפור של העסק שלך. או במילים אחרות – איך שולה הפכה אותי למיליונר?

משרד יחסי ציבור תמיר האס - אמינות, אחריות יצירתיות - קלף מנצח

כלים ביחסי ציבור: כלכלת יח"צ – מה זה תפוקה שולית פוחתת בעבודת יחסי ציבור?

הוואטסאפ של טובה: חסדי נעמי וצהל פיתחו chatgpt של זכרונות שואה מבוסס בינה מלאכותית

להסביר

יחסי ציבור vs תוכן שיווקי: מה ההבדל ואיך מגיעים לחדשות ולתכנית בוקר – בלי לשלם כסף

מסדרון

אחריות תאגידית בעולם של אנשי יחסי ציבור. מה קורה איתה? כמה עולה להשתמש בסמל של האולימפיאדה

רינה יחצ יחסי ציבור

מדריך: כל מה שרציתם לדעת על משרדי יחסי ציבור / יח"צ / ודוברות בישראל – בבלוג אחד

גם משרד היח"צ שלך יודע להגיע לראשי ממשלה?

תכנית טלוויזיה

יחסי ציבור לרואי חשבון – משרד רו"ח – במה אתה שונה מהמתחרים שלך?

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

יחסי ציבור לרופאים: כך יבחרו יותר במרפאה שלכם. דברים שאתם חייבים לדעת בבחירת משרד שיווק ויח"צ בתחום הבריאות

שדה תעופה

חברת התעופה שיצאה בקמפיין "לא טסים לחול ביום הבחירות – ממלאים את חובתנו האזרחית"

משאית

למה לעזאזל אתה צריך יחסי ציבור לעסק שלך?

איך עושים השקת יחסי ציבור לרבע מיליארד ש"ח של חדשנות טכנולוגית?

טיפים לפרסם העסק שלך

5 טיפים לפרסום חכם – הכל מתחיל בחשיבה!

דני קושמרו

"אלוהים ישמור אנחנו בחדשות 12 – ולא בקטע חיובי!" המדריך המקוצר לניהול משברים ושיימינג באמצעות יחסי ציבור

יחסי ציבור לעסקים עמותות ועוד: דוגמאות לעשרות מהלכים שעשינו בתקשורת

שיווק לעורכי דין

שיווק לעורכי דין: המדריך המלא לעו"ד המחפש להביא לקוחות חדשים למשרד

יחחצ טינדר

יחסי ציבור לדיור מוגן: גם לפנסיונרים מגיע להשתמש בטינדר!

טינדר יחצנות

משרד יחסי הציבור של תמיר האס הביא את בשורת הניצחון מתאגיד טינדר העולמי!

יחצ גיוס

מימון המונים: כך גייסנו שוב מיליון שקל לניצולי השואה בקמפיין גיוס המונים של חסדי נעמי!

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

יח"צ על רגל אחת: עסק קטן? כך תכין תכנית יחסי ציבור ליום שאחרי הקורונה

מנכ"לית פייסבוק

יח"צ: כך קמפיין מימון המונים שלנו הגיע לעיניה של עדי סופר תאני מנכ"לית פייסבוק

the difference between propaganda and PR

יחסי ציבור: תהיו חברתיים – זה האס שלכם! סקירת מהלכים שעשינו השבוע בטלוויזיה ובתקשורת

"אמא, למה אבא דוקר אותך": כך תטיסו את הארגון שלך קדימה.

לוגו

איך מפרסמים קהילת פייסבוק בימי קורונה, ובכלל?

לעשות היסטוריה: כך זכינו באוסקר של עולם יחסי הציבור הבין לאומי

יחסי ציבור פורצי דרך: יחסי ציבור לחברות סייבר

תכנית טלוויזיה

איך בוחרים משרד יחסי ציבור? : טיפים לחיפוש משרד ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

קייסטאדי חובת קריאה: צריכים חשיפה לעסק אבל חוששים מתחום היח"צ

למה לעזאזל החדשות מסקרים את המתחרים שלך –ואותך, לא?

יחצ

מעולם לא היה כזה דבר: על קמפיין ניצולי השואה הכי משמעותי במדינת ישראל

דני קושמרו

איך מודדים תוצאות של פעילות יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי?

יחחצ טינדר

תקוע בשיווק? הפתרון – יח"צ. המדריך ליחסי ציבור יצירתיים – יח"צ לעסקים קטנים סטארטאפים עמותות ועוד!

אורי אדלמן

יחסי ציבור לעמותות וגיוס כספים: כך הקמפיינים שלנו מגייסים מאות אלפי שקלים ברבעון לנזקקים/200 אייטמים ברבעון

חסדי נעמי בסיבאס

גולת הכותרת: העיתון הגרמני החשוב באירופה סיקר את הקמפיין הישראלי לקראת יום השואה הבין לאומי

ערוץ 10

יחסי ציבור לעורכי דין: המתחרה שלך בטלוויזיה גלובס ובדה מרקר – ואתה לא? כנס לפה

תרומה דרך פוקימון

בלי ססמאות: מה זה יחסי ציבור יצירתיים באמת

טור על יחסי ציבור שאסור לך לפספס: כך הפכנו דיור מוגן משפחתי מנתניה להכי מפורסם בארץ ובעולם/ תמיר האס

5 עובדות על יחסי ציבור

ישראל

מחפשים יחסי ציבור עם ביטוח תוצאות ? אתם חייבים לקרוא את הטור הזה.

משרד יחסי ציבור תמיר האס

ראש הממשלה החליפי: כך קוברים את התדמית של גנץ בקרב הבא מול נתניהו

סטארטאפ? איך לא בוחרים משרד יחסי ציבור לסטארטאפ שלך

פוטין - צילום מסך מאתר 13

מה הקשר בין היטלר לקריפטו ועמותות החסד?

קייסטאדי: דוגמא לקמפיין יחסי ציבור שבנינו לחברת הסייבר אקיטה

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

יועץ תקשורת ובירה קורונה: איך בוחרים משרד לייעוץ תקשורתי?

קמפיין השואה: כך עשינו היסטוריה עם עדן בן זקן על אדמת פולין.

יוסי יחצ

שיווק ויחסי ציבור בקורונה: כך פיצחנו את נוסחת יחסי הציבור עבור הלקוח בעת משבר הקורונה העולמי

הקמפיין שהפך את נתניהו לרה"מ: בזכות עיתון הארץ

האם משרד היח"צ שבחרתי – אמין? כך תדעו. פוסט שאתם חייבים לקרוא כשאתם בוחרים משרד יחסי ציבור

מרגיש שאתה "עובד" עבור משרד יחסי הציבור שלך? הפוסט הזה בשבילך

drill

קייסטאדי קמפיין ליח"צ טכנולוגי: החשיבה מאחורי מהלכי היח"צ ל drill

עודד בן עמי

מי צריך יחסי ציבור?

דני קושמרו

5 סיבות לכך שגם עסקים קטנים ובינוניים צריכים יחסי ציבור

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

יחסי ציבור בתחום הבריאות: האסון הגדול שאנשי יחסי ציבור מייצרים לאנשים שחולים במחלות.