צרו קשר 0545312376
הבלוג

יחסי ציבור vs תוכן שיווקי: מה ההבדל ואיך מגיעים לחדשות ולתכנית בוקר – בלי לשלם כסף

לא זה לא חלום, וכן - גם העסק שלך יכול להגיע לחדשות או לתכנית בוקר

בעולם השיווק יש לנו מגוון מונחים דומים מדי שיוצרים בילבול. הבעיה היא שבסופו של דבר מי שלא בקיא בהם עשוי לרכוש שירות שאינו זקוק לו.

פרסום, רכישת מדיה, כתבה פרסומית, כתבה שיווקית, תוכן שיווקי, כתבה ממומנת

ובכלל כל הופעה בתקשורת שמבקשים עבור תשלום – שעובר ישירות לכלי התקשורת, זה לא יחסי ציבור.

פרסום זה  – לא יחסי ציבור 

אז מה זה כן? פרסום על שלל צורותיו.

ברגע שעובר כסף בין הארגון או העסק לכלי התקשורת – זו פרסומת.

בין אם מדובר בבאנר או כתבה עם לינק שבכלי התקשורת הגדולים עולה בין 12 ל22 אלף שח (סכום ששקול לכמה חודשי עבודת יחסי ציבור שמביאים עם הספק הנכון מספר אייטמים)

יחסי ציבור – מה זה כן?

יחסי ציבור “כתבה יחצנית”, יחצנות, יח”צ, יחצ, ייעוץ תקשורתי, יועץ אסטרטגי – כל אלו יוזמים כתבות בכלי התקשורת.

בין אם ברדיו או בחדשות 12 או בynet וידיעות אחרונות וכל כלי תקשורת חדשותי – אנחנו בעצם מעבירים מידע או מייצרים סיפורים עבור העיתונאים.

לעיתונאים אין זמן , והם נעזרים בנו. וכך – כולם מרוויחים:

  1. הלקוח זוכה לחשיפה חיובית מאוזנת
  2. הכתב מקבל מידע בלעדי
  3. ואיש יחסי הציבור מתפרנס מהלקוח באמצעות ריטיינר

מי צריך יחסי ציבור?

במילה אחת – כולם. כל מי שמבין שחשיפה חיובית אמיתית ולא פרסומית יכולה לבנות את המותג שלו ולהביא לקוחות.

איך לא בוחרים איש יחסי ציבור ויועץ תקשורת?

מי שאומר לכם מראש – ” כן אני יכול להכניס אתכם לכל מקום”

מי שאומר לכם מראש “כן אני אכניס אתכם ל.. (כלי תקשורת ספציפי שהוא זורק)

מי שאומר לכם בפגישה “כן וואלה הכתב הזה ואני כמו אחים” – קשרים זה חשוב, כישורים זה הבסיס. כתבים מעריכים מי שנותן להם סיפורים טובים. לא מי “שמבקש טובה”. יתרה מכך – אתם לא רוצים שהיועץ שלכם יהיה “חייב טובה” בשמכם,  – לאף אחד.

זכרו – העבודה שלנו אינה מקרית, אך היא כן דורשת תכנון וחשיבה מוקדמת לפני תחילת הפעילות. ניתוח שיווקי ועוד.

איך בוחרים איש יחסי ציבור?

המלצות על עבות יחסי הציבור שלו מלקוחות

בדיקת האייטמים שסגר באמצעות האתר שלו

בחינה אודות חשיבה מקצועית מבחינת יחסי ציבור

התרשמות שהוא שקוף ולא מוכר חלומות ומספר לכם מיוזמתו על התחום גם דברים שלכאורה “לרעתו”

חפשו נוכחותו בגוגל, מהלכים שעשה, יצירתיות שיווקית, היכרות עם עוד תחומים מלבד יחסי ציבור

כמה עולה ריטיינר למשרד יחסי ציבור

תמחור שירותי יח”צ נע בין אלפי שקלים לאלפי דולרים בחודש תלוי בגודל הארגון או העסק , מטרת פעילות יחסי הציבור, כ

מות העבודה – ובעיקר באיכות הספק התוצאות שהוא יודע להוכיח ושנות הניסיון.

בחלק גדול מהמשרדים מי שמטפל בלקוחות הם תקציבאים עם שנתיים ניסיון ולכן במשרדים הגדולים תמצאו שירות זול יותר להבדיל משירותי משרד יח”צ בוטיק

מה אמורים לקבל בתמורה לריטיינר עבור משרד יחסי ציבור

אם אתם רוצים לקדם את המותג שלכם – אתם זקוקים לחשיפה. כל מהלך מכירתי יעיל יותר כשיש כבר בסיס חשיפתי לפניו ולצידו.

יחסי ציבור מייצרים חשיפה תקשורתית בין אם בתכניות הבוקר ובין אם בחדשות. אנחנו עובדים מול כל הכתבים והעורכים

כאמור, אנחנו אנשי היחצ לא משלמים כסף לאף הופעה תקשורתית של הלקוחות שלנו – ומשרד טוב מייצר אייטמים באופן קבוע.

זה לא מזל, זה לא “קשרים” , זה – כישורים. וזה משהו סטנדרטי שאני עושה מדי יום.

ולא, אין מדובר בהופעה פה ושם. מדובר בהופעות בתקשורת קבועות, כמה פעמים בחודש.

בתמונה מטה,  – דוגמא לאייטם שיזמנו. בהצלחה!

יחצ רינה

כתבה שעשינו לדיור מוגן לב גנים

 

 

  • ליזה שמעוני

    יחצנות לזמר פון 0537420013

  • hodaya

    Hodaya0098@gmail.com

  • דניאל

    גיוס

  • דן שרון

    שלום מתעניין בפרויקט מימון המונים לkits- חווית נגרות לילדים. https://kits4kids.co.il/ כנסו לאתר שלנו

  • מוטי

    אני מבקש לגייס כספים למען נכה צה"ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד מאמרים
יח"צ למשרדי יחצ

יחסי ציבור למשרדי יח”צ? כן, יש חיה כזו

חסדי נעמי

הכי טובים: יחסי ציבור לעמותות – כך אנחנו מגייסים תרומות של מיליוני שקלים

בנקאות

יחסי ציבור למכוני סקרים ומחקר וחברות מידע: כמה אתם שווים לעיתונאים?

תוכן

דווקא בקורונה: יחסי ציבור או פרסום? וגם: כך פספסו חברות השיווק הזדמנות פז

יוסי יחצ

שיווק ויחסי ציבור בקורונה: כך פיצחנו את נוסחת יחסי הציבור עבור הלקוח בעת משבר הקורונה העולמי

drill

קייסטאדי קמפיין ליח”צ טכנולוגי: החשיבה מאחורי מהלכי היח”צ ל drill

יחחצ טינדר

יחסי ציבור לדיור המוגן: גם לפנסיונרים מגיע להשתמש בטינדר!

דני קושמרו

גיוס כספים ויחסי ציבור לעמותות: הסרטון שהפקנו שבר את הרשת

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

כך ויתרתי על אלפי דולרים: האם משרד יחסי הציבור שפניתם אליו הציע את האפשרות שאתם לא באמת צריכים יח”צ?

הקמפיין שהפך את נתניהו לרה”מ: בזכות עיתון הארץ

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

קייסטאדי חובת קריאה: צריכים חשיפה לעסק אבל חוששים מתחום היח”צ

יחצ דובאי

יחסי ציבור בדובאי לחברות סטארטאפ

יח"צ למשרדי יחצ

איך לגייס כסף לעמותה או לפרויקט חברתי? העצות של תמיר האס למימון המונים

תרומה דרך פוקימון

בלי ססמאות: מה זה יחסי ציבור יצירתיים באמת

שדה תעופה

חברת התעופה שיצאה בקמפיין “לא טסים לחול ביום הבחירות – ממלאים את חובתנו האזרחית”

לוגו

ניהול משברים תקשורתי: 3 מאפיינים בניהול משבר יחסי ציבור שאתם חייבים להכיר

להסביר

צילום: יח”צ – מה קורה כשהיח”צ לא עושה מספיק יח”צ?

ערוץ 10

יחסי ציבור לעורכי דין: המתחרה שלך בטלוויזיה גלובס ובדה מרקר – ואתה לא? כנס לפה

ראש הממשלה החליפי: כך קוברים את התדמית של גנץ בקרב הבא מול נתניהו

יחסי ציבור עלות

יחסי ציבור: 3 טיפים מנצחים לספר את הסיפור של העסק שלך. או במילים אחרות – איך שולה הפכה אותי למיליונר?

עודד בן עמי

מי צריך יחסי ציבור?

מותג האס

כלים ביחסי ציבור: כלכלת יח”צ – מה זה תפוקה שולית פוחתת בעבודת יחסי ציבור?

אורי אדלמן

יחסי ציבור לעמותות וגיוס כספים: כך הקמפיינים שלנו מגייסים מאות אלפי שקלים ברבעון לנזקקים/200 אייטמים ברבעון

יחסי ציבור, יח”צ, ייעוץ תקשורתי: מה זה לעזאזל המקצוע הזה שרני רהב עוסק בו?

משאית

למה לעזאזל אתה צריך יחסי ציבור לעסק שלך?

טיפים לפרסם העסק שלך

5 טיפים לפרסום חכם – הכל מתחיל בחשיבה!

יח"צ למשרדי יחצ

יחסי ציבור לרופאים: כך יבחרו יותר במרפאה שלכם. דברים שאתם חייבים לדעת בבחירת משרד שיווק ויח”צ בתחום הבריאות

פייסבוק עבור ניצולי השואה

מחפש יחסי ציבור לעסקים קטנים? מה שהגדולים מקבלים – גם אתה יכול

דני קושמרו

איך מודדים תוצאות של פעילות יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי?

מנכ"לית פייסבוק

יח”צ: כך קמפיין מימון המונים שלנו הגיע לעיניה של עדי סופר תאני מנכ”לית פייסבוק

טינדר

יחסי ציבור מפגרים: שיווק יצירתי. פסיכי זה פה

חצ רחפנים יחצ

מהראש – לחדשות: איך הופך רעיון יח”צ פסיכי – לאייטם בחדשות

האס שבחשיפה

מהלכי יח”צ – מה הן כלי העבודה ושיטות בפעילות יעילה של משרד יחסי ציבור

רינה יחצ יחסי ציבור

מדריך: כל מה שרציתם לדעת על משרדי יחסי ציבור/יח”צ/ ודוברות בישראל – בבלוג אחד

סטארטאפ? איך לא בוחרים משרד יחסי ציבור לסטארטאפ שלך

ניצחון קלפים

לוקח משרד יח”צ אבל שירות הלקוחות שלך גרוע? אל תיקח אותי

ליידי גלובס

יחסי ציבור לעורכי דין: איך עורך דין יכול להגיע לטלוויזיה

דני קושמרו

5 סיבות לכך שגם עסקים קטנים ובינוניים צריכים יחסי ציבור

יח"צ למשרדי יחצ

יועץ תקשורת ובירה קורונה: איך בוחרים משרד לייעוץ תקשורתי?

לוגו

איך מפרסמים קהילת פייסבוק בימי קורונה, ובכלל?

יחסי ציבור לעמותה: איך לגייס תרומות לעמותות? /תמיר האס

גם משרד היח”צ שלך יודע להגיע לראשי ממשלה?

קייסטאדי: דוגמא לקמפיין יחסי ציבור שבנינו לחברת הסייבר אקיטה

תוכן

מחפש משרד יחסי ציבור לעורכי דין? כך לא יעבדו עליך. המידע שחייבים להכיר כשמחפשים פרסום או שיווק לעורכי דין

האם משרד היח”צ שבחרתי – אמין? כך תדעו. פוסט שאתם חייבים לקרוא כשאתם בוחרים משרד יחסי ציבור

יחצ

יחסי ציבור: כך הרמנו את תערוכת הקורונה הראשונה בישראל

יחצ גיוס

מימון המונים: כך גייסנו שוב פעם מיליון שקל לניצולי השואה בקמפיין גיוס המונים של חסדי נעמי!

תכנית טלוויזיה

איך בוחרים משרד יחסי ציבור? : טיפים לחיפוש משרד ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

יח”צ על רגל אחת: עסק קטן? כך תכין תכנית יחסי ציבור ליום שאחרי הקורונה

פרסום נדלן

קבלן, רוצה יחסי ציבור לפרויקט נדל”ן? קבל 5 רעיונות שיגרמו לעיתונאים לסקר דווקא את הפרויקט שלך!

להסביר

יחסי ציבור vs תוכן שיווקי: מה ההבדל ואיך מגיעים לחדשות ולתכנית בוקר – בלי לשלם כסף

מנכ"לית פייסבוק

איך עושים יח”צ לסטארטאפ והאם זה עדיף משיווק דיגיטלי?

גלובס3

יחסי ציבור למשרדי פרסום ומשרדי מדיה דיגיטלית: כך נוכל לסייע לכם להביא עוד לקוחות

יח"צ למשרדי יחצ

למה יחסי ציבור עדיפים לעסק שלך מפרסום רגיל?

טינדר יחצנות

משרד יחסי הציבור של תמיר האס הביא את בשורת הניצחון מתאגיד טינדר העולמי!