צרו קשר 0545312376
הבלוג

יחסי ציבור: 3 טיפים מנצחים לספר את הסיפור של העסק שלך. או במילים אחרות – איך שולה הפכה אותי למיליונר?

לכל עסק יש סיפור – הוקם בים יזע ודמעות, הוקם בגלל בעיה אישית שנתקלתם בה. הוקם בגלל איזה פליטת פה

במאמר הזה אסביר איך לעטוף את הסיפור שלכם, חשוב לציין שהסיפור אינו חשוב רק בשביל יחסי ציבור .  הוא חשוב עבור אתר האינטרנט שתבנו, הוא חשוב עבור המיתוג, הוא חשוב כשתספרו אותו למשקיע שפגשתם במעלית ומצאתם עצמכם מתרגשים כי לעולם לא חשבתם שתפגשו אותו במקרה.  כך תפעלו:

1.המלצה שלי עבור מי שאינו איש יחסי ציבור קחו עט ודף רגיל – לפני שתעלו אותו בצורה דיגיטלית – למה? זה יכריח אתכם לחשוב ולהתאמץ יותר, לחזור לשורשים נוסטלגיים. כמובן שאחר כך תעבירו אותו למחשב

2.חזרו אחורה לרגע הראשון שהחלטתם להקים עסק והלבישו על רגע זה את 5 הממים (מי, מה, מתי, מדוע, מקום) מתי היה הרגע הזה, באיזה מקום זה קרה, מי היה שם, מה קרה באותו רגע, מדוע עלה הרעיון. בגדול, תארו את סביבת הצורך: האם נתקלתם בבעיה אישית שרציתם לפתור? האם קלטתם בעיה של מישהו אחר ומצאתם רעיון פוטנציאלי איך לפתור?

לדוגמא: “אני כל הזמן מאבד את המפתחות שלי, יום אחד אני חוזר הביתה בערב רגע לפני דייט עם בחורת חלומותיי שולה לוי שלמדה איתי בתיכון – אבל- אני לא מוצא את המפתח. חוזר אחורה על צעדיי בריצה, חוזר לשמוליק מהמכולת כולי מזיע  – בסופו של דבר, המפתח היה בכיס ומרוב התרגשות לא שמתי לב – וכך נולד מיזם “טלפן אליו” – המצאתי צ’יפ קטן שמתקשר עם הטלפון , אפשר להדביק אותו על כל מוצר ואם איבדת אותו הטלפון מאתר אותו בזכות גיפיאס.  שולה בסוף התחתנה עם דויד – אבל בזכותה אני מיליונר. תודה שולה

חבר’ה, כרגע המצאתי את הסיפור הזה שבקלות אפשר היה להציע אותו לכתבי הטכנולוגיה, כתבי מגזין, אפילו כתבי זוגיות. בגלות אפשר למצב למתג ולשווק את סיפור העסק שלכם ואת המוצר בצורה חיננית ונעימ

מצאתם כמה שורות מנצחות, עטפו את אלו בעוד מידע משלים – הכפילו את כמות המילים. והנה חברים – יש לכם סיפור עסק לספר. בהצלחה. תמיר האס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד מאמרים
תמיר מתראיין על חסדי נעמי

יח”צ על רגל אחת: עסק קטן? כך תכין תכנית יחסי ציבור ליום שאחרי הקורונה

תוכן

דווקא בקורונה: יחסי ציבור או פרסום? וגם: כך פספסו חברות השיווק הזדמנות פז

ליידי גלובס

יחסי ציבור לעורכי דין: איך עורך דין יכול להגיע לטלוויזיה

יח"צ למשרדי יחצ

למה יחסי ציבור עדיפים לעסק שלך מפרסום רגיל?

טיפים לפרסם העסק שלך

5 טיפים לפרסום חכם – הכל מתחיל בחשיבה!

ניצחון קלפים

לוקח משרד יח”צ אבל שירות הלקוחות שלך גרוע? אל תיקח אותי

להסביר

צילום: יח”צ – מה קורה כשהיח”צ לא עושה מספיק יח”צ?

מנכ"לית פייסבוק

איך עושים יח”צ לסטארטאפ והאם זה עדיף משיווק דיגיטלי?

שדה תעופה

חברת התעופה שיצאה בקמפיין “לא טסים לחול ביום הבחירות – ממלאים את חובתנו האזרחית”

יח"צ למשרדי יחצ

יחסי ציבור למשרדי יח”צ? כן, יש חיה כזו

יחסי ציבור עלות

יחסי ציבור: 3 טיפים מנצחים לספר את הסיפור של העסק שלך. או במילים אחרות – איך שולה הפכה אותי למיליונר?

לוגו

איך מפרסמים קהילת פייסבוק בימי קורונה, ובכלל?

יח"צ למשרדי יחצ

איך לגייס כסף לעמותה או לפרויקט חברתי? העצות של תמיר האס למימון המונים

ראש הממשלה החליפי: כך קוברים את התדמית של גנץ בקרב הבא מול נתניהו

גם משרד היח”צ שלך יודע להגיע לראשי ממשלה?

עודד בן עמי

מי צריך יחסי ציבור?

מנכ"לית פייסבוק

יח”צ: כך קמפיין מימון המונים שלנו הגיע לעיניה של עדי סופר תאני מנכ”לית פייסבוק

משאית

למה לעזאזל אתה צריך יחסי ציבור לעסק שלך?

יחסי ציבור לעמותה: איך לגייס תרומות לעמותות? /תמיר האס

יח"צ למשרדי יחצ

יועץ תקשורת ובירה קורונה: איך בוחרים משרד לייעוץ תקשורתי?