צרו קשר 0545312376
הבלוג

יחסי ציבור לעמותה: איך לגייס תרומות לעמותות? /תמיר האס

איך עושים קמפיין לעמותה? איזה משרד יחצ צריך לבחור לעמותה?

ראשית, נקדים ונאמר: השימוש ביח”צ כדי לשווק את מטרות העמותה הינו קריטי, אם אתם רוצים להיתפס כרציניים. להבדיל מפרסום קלאסי ביחסי ציבור אנחנו יוזמים סיקור תקשורתי ובכך מייצרים מערכת יחסים במגוון מגרשים בהם המגרש הציבורי, העסקי, והפוליטי. כך תקדמו את האינטרסים שלכם במגרש התקשורתי:

טיפים לשיווק תקשורתי

ראשית אנו מפצירים בכם הכינו תכנית תקשורתית – לפני תחילת הפעילות. בכך תוכלו ליזום מהלכים תקשורתיים ולא רק להגיב לכאלו. תכנית התקשורת צריכה להתייחס ללוח השנה ואירועים אקטואלים. התכנית צריכה להישען על סיפורים אישיים אודות קהל היעד לו אתם מסייעים (נזקקים, חיות, חולים, ועוד) ובמקביל להשתלב ביעדי העמותה

לאחר שיש ברשותכם תכנית תקשורתית הכינו מראש את הטקסטים שתרצו לשלוח לעיתונאים (זה נקרא הודעה לעיתונות). תתחילו לתכנן למי אתם רוצים להגיע, לאיזה עיתונאים ואיזה גורמים תקשורתיים. זאת כמובן אם אין ברשותכם משרד יחסי ציבור ואתם עושים את הכל לבד – תוכלו להגיע לכתבים הללו דרך פייסבוק לאחר שנחשפתם אליהם בתקשורת כאשר במסגרת הפניה שלכם זה הרגע שתשתלחו להם גם את ההודעה לעיתונות ששלחתם. אם יש לכם נתונים אודות התחום שלכם (שלא פורסמו) זה גם יכול לייצר עניין בקרב העיתונאים

משרד יחסי ציבור או יח”צ עצמי

ידוע לנו שעמותות רבות סובלות מאתגר תקציבי אך יחד עם זאת בהיבט של כלל המשאבים (זמן, מימון) ודאי שעדיף לכם לקחת משרד יחסי ציבור מקצועי ובעיקר אם אחת המטרות המרכזיות הינה גיוס כספים. כיום עולם הגיוס עבר לדיגיטל והקטגוריה של גיוס או מימון המונים מחייבת שימוש ביחסי ציבור וחשיפה תקשורתית. הקפידו על בחירת משרד יחסי ציבור שמתמחה בתחום הגיוס המונים. משרד יחסי הציבור שתבחרו הוא האס שבחפיסה שלכם והוא גם האס שבחשיפה עבורכם – הוא שותף אסטרטגי ויש לבחור אותו בקפידה

אם בכל זאת אתם משווקים בעצמכם ולא באמצעות משרד יח”צ

כאמור, מעבר לטיפים שנתנו אם הרמתם קמפיין גיוס המונים, ראשית: בחרו בפלטפורמת גיוסים חברתית שמזדהה עם המסר שלכם. פלטפורמת גיוס ההמונים שתבחרו צריכה להיות כזו שכבר הצליחה לגייס מימון רב לעמותות גדולות וגם שכתבים כבר מכירים אותה וסיקרו אותה. מומלץ להצטייד בסרטון טוב . ואם הצלחתם כבר לייצר לעצמכם כתבה – חשוב מאוד שתבקשו מהכתב לינק לעמוד הקמפיין שלכם. כתבה עם לינק לעומת כתבה בלי לינק טומנת בתוכה הבדל של מאות אחוזים מבחינת גיוס הכספים. רוצים עוד מידע על עבודת יחסי ציבור מעולה לעמותות? הביטו באתר שלנו על הפעילות לחסדי נעמי

בהצלחה! תמיר האס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד מאמרים
תמיר מתראיין על חסדי נעמי

יח”צ על רגל אחת: עסק קטן? כך תכין תכנית יחסי ציבור ליום שאחרי הקורונה

יחסי ציבור עלות

יחסי ציבור: 3 טיפים מנצחים לספר את הסיפור של העסק שלך. או במילים אחרות – איך שולה הפכה אותי למיליונר?

גם משרד היח”צ שלך יודע להגיע לראשי ממשלה?

עודד בן עמי

מי צריך יחסי ציבור?

משאית

למה לעזאזל אתה צריך יחסי ציבור לעסק שלך?

יח"צ למשרדי יחצ

למה יחסי ציבור עדיפים לעסק שלך מפרסום רגיל?

ניצחון קלפים

לוקח משרד יח”צ אבל שירות הלקוחות שלך גרוע? אל תיקח אותי

יח"צ למשרדי יחצ

יחסי ציבור למשרדי יח”צ? כן, יש חיה כזו

יח"צ למשרדי יחצ

איך לגייס כסף לעמותה או לפרויקט חברתי? העצות של תמיר האס למימון המונים

תוכן

דווקא בקורונה: יחסי ציבור או פרסום? וגם: כך פספסו חברות השיווק הזדמנות פז

להסביר

צילום: יח”צ – מה קורה כשהיח”צ לא עושה מספיק יח”צ?

ראש הממשלה החליפי: כך קוברים את התדמית של גנץ בקרב הבא מול נתניהו

ליידי גלובס

יחסי ציבור לעורכי דין: איך עורך דין יכול להגיע לטלוויזיה

מנכ"לית פייסבוק

יח”צ: כך קמפיין מימון המונים שלנו הגיע לעיניה של עדי סופר תאני מנכ”לית פייסבוק

יח"צ למשרדי יחצ

יועץ תקשורת ובירה קורונה: איך בוחרים משרד לייעוץ תקשורתי?

יחסי ציבור לעמותה: איך לגייס תרומות לעמותות? /תמיר האס

טיפים לפרסם העסק שלך

5 טיפים לפרסום חכם – הכל מתחיל בחשיבה!

לוגו

איך מפרסמים קהילת פייסבוק בימי קורונה, ובכלל?

שדה תעופה

חברת התעופה שיצאה בקמפיין “לא טסים לחול ביום הבחירות – ממלאים את חובתנו האזרחית”

מנכ"לית פייסבוק

איך עושים יח”צ לסטארטאפ והאם זה עדיף משיווק דיגיטלי?