צרו קשר 0545312376
הבלוג

יחסי ציבור לעורכי דין: איך עורך דין יכול להגיע לטלוויזיה

המגבלות על פרסום עורכי דין מאתגרות את הפעילות השיווקית ולכן תחום יחסי הציבור הוא אחד הכלים החשובים ביותר לכל עורך דין

תחום יחסי הציבור הוא אחד התחומים החמים ביותר עבור קידום עורכי דין ואיסוף לקוחות פוטנציאליים. אך לא רק עבור מטרה זו התחום משמעותי, בל נשכח שגם שופטים הם בני אדם, ויחסי ציבור או כתבות והופעות בתקשורת – משפיעות על קבלת החלטות בבית משפט, עובדה שנאמרה לא פעם על ידי שופטים בעצמם וגם נבדקה מחקרית.

שיווק עורכי דין? יחסי ציבור

בכל מקרה, מה שבטוח זה שמעבר לדומיננטיות השיווקית שהתחום מציע, לאור המציאות בה יש מגבלות פרסומיות על עורכי דין, אין ספק שיחסי ציבור הוא מהכלים המשמעותיים ביותר לבניית מוניטין תקשורתי, ולאיסוף לקוחות חדשים.  למה? זה נורא פשוט – כשלקוח פוטנציאלי רואה באתר שלך שסיקרו אותך – הוא מבין שאתה משמעותי, ובכך הוא מרגיש ביטחון לעבוד איתך. תאר או תארי לעצמך את עצמך כשאתם נכנסים לאתר של משרד רואי חשבון או רופא ורואים שכתבו עליו כתבות בגלובס, דה מרקר, ראיינו אותו בחדשות, בynet ועוד. אני כמובן לא מדבר על הקשקושים האלו שאפשר לרכוש בכסף וכל בר דעת וכל מנכ”ל מבין שזה קשקוש – אני מדבר על כתבות עיתונאיות, כאלו שאנשים כמוני מייצרים מול קולגות שלהם העיתונאים – כי כך התחום בנוי, מיחסי גומלין בין אנשי יח”צ לעיתונאים

איך זה שעדיין יש משרדי עורכי דין שלא יודעים מה זה יחסי ציבור?

אני תמיד מתפלא מחדש שעורכי דין לא מכירים את התחום הזה שנקרא “יחסי ציבור”. כשהם רואים את הקולגות שלהם מתראיינים לא פעם אני שומע שהם חושבים שמדובר “בקשרים”, או ב”טובה”, או בתשלום ששולם לכתב או לכלי התקשורת או תכנית זו או אחרת.  – חברים, לא זו המציאות. ל97% מהקולגות שלכם שראיתם אותם בטלוויזיה, שקראתם אותם בדה מרקר, ynet או כל כלי קשורת – יש או היה פעם משרד יחסי ציבור. מישהו כמוני שגרם להם להיכנס לתקשורת.

יחסי ציבור לעורכי דין: איך מגיעים לתקשורת

תתפלאו לדעת כמה דברים יכולים לעניין את התקשורת, המון. סביר להניח שיש לכם מלא סיפורים טובים שאתם אפילו לא יודעים עליהם: (1) אנחנו מציעים לעיתונאים מקרים שמתנהלים בבית המשפט בזמן אמת (2) אנחנו מציעים לעיתונאים מקרים שזכו להחלטות תקדימיות (3) אנחנו מציעים לעיתונאים מקרים שזכו להחלטות מפתיעות שאינן הוגנות בעליל (4) לא פעם עורכי דין מגישים בגצ גם אם הסיכויים לדעתם נגדם – ולו בשל היכולת לייצר תקשורת. כל אלו ועוד. כך למשל כשאתם רואים מאמר דעה של קולגה שלכם בynet או בגלובס, סביר להניח שמשרד היח”צ שלו הציע לו לכתוב מאמר בנושא או אפילו כתב בשמו ולאחר מכן אישר מולו את הכתוב, ואז פנה לעורך ערוץ הדעות שמחפש חומרים- הציע את המאמר, והצליח. 

למה יועץ תקשורת לעורכי דין זה כלי חשוב

עורכי דין רבים אינם יודעים איך לשווק את עצמם או לקדם את עצמם. הם מוציאים כספים מיותרים על תוכן שיווקי שלא באמת עוזר להם חוץ מלעשות נעים בבטן לחצי רגע או משקיעים משאבים רבים בסרטונים שאינם מביאים תוצאות. עורכי דין רבים משקיעים בפרסום קריאייטיבי משהו בהתאם למגבלות שמייצר כל מיני לייקים ותגובות בפייסבוק שגם זה נעים בבטן – אבל השאלה, איך זה מקדם אתכם מקצועית אל תטעו, במציאות בה תקציב השיווק של משרד עורכי הדין הוא אין סופי אז לגמרי אפשר לגוון אך זו לא המציאות של רובנו ואז עולה השאלה – איזה כלי שיווקי יביא הכי הרבה לקוחות למשרד עורכי הדין שלך

משרד יחסי ציבור לעורכי דין: מה הוא יכול לעשות עבורך?

בקיצור מה שאני רוצה לומר לך – זה אפשרי גם עבורך. סביר להניח שגם אתה יכול להופיע בתקשורת 3 , 4 פעמים בחודש לפחות – ואתה לא יודע את זה. אסכם בכך ואומר שחשוב לציין שאנחנו לא משלמים לכתבים, אנחנו והם בעצם סוחרים במידע. לפעמים גם כותבים בעצמנו את הידיעה ואם היא כתובה בצורה שאינה שיווקית מדי – היא גם נכנסת קופייסט. אז, בפעם הבאה שתתהה איך לקדם את עצמך – נסה את התחום המדהים הזה שנקרא “יח”צ”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד מאמרים
רינה יחצ יחסי ציבור

מדריך: כל מה שרציתם לדעת על משרדי יחסי ציבור/יח”צ/ ודוברות בישראל – בבלוג אחד

תכנית טלוויזיה

איך בוחרים משרד יחסי ציבור? : טיפים לחיפוש משרד ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור

ניצחון קלפים

לוקח משרד יח”צ אבל שירות הלקוחות שלך גרוע? אל תיקח אותי

עודד בן עמי

מי צריך יחסי ציבור?

גיוס כספים ויחסי ציבור לעמותות: הסרטון שהפקנו שבר את הרשת

חצ רחפנים יחצ

מהראש – לחדשות: איך הופך רעיון יח”צ פסיכי – לאייטם בחדשות

יחסי ציבור, יח”צ, ייעוץ תקשורתי: מה זה לעזאזל המקצוע הזה שרני רהב עוסק בו?

טינדר

יחסי ציבור מפגרים: שיווק יצירתי. פסיכי זה פה

ראש הממשלה החליפי: כך קוברים את התדמית של גנץ בקרב הבא מול נתניהו

משאית

למה לעזאזל אתה צריך יחסי ציבור לעסק שלך?

גלובס3

יחסי ציבור למשרדי פרסום ומשרדי מדיה דיגיטלית: כך נוכל לסייע לכם להביא עוד לקוחות

לוגו

ניהול משברים תקשורתי: 3 מאפיינים בניהול משבר יחסי ציבור שאתם חייבים להכיר

שדה תעופה

חברת התעופה שיצאה בקמפיין “לא טסים לחול ביום הבחירות – ממלאים את חובתנו האזרחית”

להסביר

צילום: יח”צ – מה קורה כשהיח”צ לא עושה מספיק יח”צ?

סטארטאפ? איך לא בוחרים משרד יחסי ציבור לסטארטאפ שלך

יחסי ציבור לעמותה: איך לגייס תרומות לעמותות? /תמיר האס

מנכ"לית פייסבוק

יח”צ: כך קמפיין מימון המונים שלנו הגיע לעיניה של עדי סופר תאני מנכ”לית פייסבוק

טיפים לפרסם העסק שלך

5 טיפים לפרסום חכם – הכל מתחיל בחשיבה!

טינדר יחצנות

משרד יחסי הציבור של תמיר האס הביא את בשורת הניצחון מתאגיד טינדר העולמי!

יחסי ציבור עלות

יחסי ציבור: 3 טיפים מנצחים לספר את הסיפור של העסק שלך. או במילים אחרות – איך שולה הפכה אותי למיליונר?

יחחצ טינדר

יחסי ציבור לדיור המוגן: גם לפנסיונרים מגיע להשתמש בטינדר!

יח"צ למשרדי יחצ

איך לגייס כסף לעמותה או לפרויקט חברתי? העצות של תמיר האס למימון המונים

יח"צ למשרדי יחצ

יועץ תקשורת ובירה קורונה: איך בוחרים משרד לייעוץ תקשורתי?

בנקאות

יחסי ציבור למכוני סקרים ומחקר וחברות מידע: כמה אתם שווים לעיתונאים?

יח"צ למשרדי יחצ

יחסי ציבור למשרדי יח”צ? כן, יש חיה כזו

יח"צ למשרדי יחצ

למה יחסי ציבור עדיפים לעסק שלך מפרסום רגיל?

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

יח”צ על רגל אחת: עסק קטן? כך תכין תכנית יחסי ציבור ליום שאחרי הקורונה

תוכן

דווקא בקורונה: יחסי ציבור או פרסום? וגם: כך פספסו חברות השיווק הזדמנות פז

לוגו

איך מפרסמים קהילת פייסבוק בימי קורונה, ובכלל?

מנכ"לית פייסבוק

איך עושים יח”צ לסטארטאפ והאם זה עדיף משיווק דיגיטלי?

פייסבוק עבור ניצולי השואה

מחפש יחסי ציבור לעסקים קטנים? מה שהגדולים מקבלים – גם אתה יכול

ליידי גלובס

יחסי ציבור לעורכי דין: איך עורך דין יכול להגיע לטלוויזיה

גם משרד היח”צ שלך יודע להגיע לראשי ממשלה?

אורי אדלמן

יחסי ציבור לעמותות וגיוס כספים: כך הקמפיינים שלנו מגייסים מאות אלפי שקלים ברבעון לנזקקים/200 אייטמים ברבעון