צרו קשר 0545312376
הבלוג

יחסי ציבור למשרדי יח”צ? כן, יש חיה כזו

זה אולי ישמע מוזר אך המשרד שלי נותן שירותי יחסי ציבור - למשרדי יחסי ציבור שנתקעים ללא רעיונות.

תחום יחסי הציבור הוא  נהדר. הוא מאפשר לי כאיש מקצוע לייצר תוצאות ללקוחות, להגדיל להם את ההכנסות ולסייע בפעילות השיווקית בסכום נמוך יחסית, ביחס לכלים האחרים שנמצאים בארגז הכלים השיווקי. אם לקחתם משרד יחסי ציבור אז צריך לציין שהפעילות עצמה ואיכות התוצרים תלויים במספר קריטיריונים בהם גם יכולת ההתחדשות של הספק שלכם.

קריטריון נוסף הוא החזרתיות, כלומר, מספר היוזמות שהתקשורתיות שאנחנו מייצרים עבור הלקוחות. הרי שמאחר ולא עובר כסף בינינו לעיתונאים אזי שלא כל ניסיון יתפוס ובעצם ככל שמשרד היח”צ ששכרתם מייצר יותר יוזמות תקשורתיות כך אמורה היצירתיות – להוות קריטריון מאתגר יותר, שכן צריך להמציא את הגלגל מחדש.

יצירתיות ביחסי ציבור לעומת אנליטיות

כל איש מקצוע עם היתרונות שלו וכמו בכל תחום מה לעשות יש כאלו שלא יצירתיים – מספיק. זה לא אומר שאין להם יתרונות אחרים אך זה כן אומר שעלול להגיע רגע שהם כבר לא יודעים כל כך מה להציע ללקוח. וכך החל להתפתח לו במשרד שלי – שירותי יחסי ציבור למשרדי יחסי ציבור.  במקרה בו הם נתקעים, הם פונים אלי ובעצם הופכים עצמם לביצועיסטים.  כלומר, אני כותב להם תכניות תקשורת, מסביר מה הם דרכי הביצוע היעילים ביותר – ומפה הם ממשיכים עם התכנית.

צריך לומר , זה בסדר גמור. שכן אם בסופו של דבר הספק שלכם מייצר לכם תוצאות, מה זה מעניין מי עומד מאחוריהן, שכן סביר שאם אתה מרוצה למשרד יש יתרונות נוספים. כמו בכל תחום יש משרדים יותר אנליטיים, ויש כאלו שהם יותר יצירתיים. המצב האידיאלי הוא אמנם שילוב של שני אלו אך לא תמיד זה כך.

איך תדעו אם ספק יחסי הציבור שבחרתם יצירתי?

זה פשוט. לפני שסוגרים חוזה אתם אמורים לקבל תכנית תקשורת – בתכנית זו אתם אמורים לקבל רעיונות והצעות למהלכים שמותאמים ספציפית עבור המותג שלכם. אתם יכולים מעט להקשות על הספק ולהציג לו יעד ממוקד יותר, ובכך לבחון את הפתרונות שהוא מציע.

גם אתה משרד יח”צ שמעוניין להשתמש בשירותי? כך זה עובד:

חשוב להבין. את שירותי יחסי הציבור למשרדי יחסי ציבור אני נותן רק למשרדי יחסי ציבור שהלקוחות שלהם – אינם נמצאים בקטגוריה של הלקוחות שלי. קרי, לא מתחרים בהם. בנוסף, השירות אנונימי כמובן והדבר כתוב בחוזה כמובן. במסגרת השירות תוכלו לקבל רעיונות יחצ ממוקדים, קמפיינים שלמים, הסברי ביצוע. הדרכה אישית ועוד. בהצלחה!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד מאמרים
ניצחון קלפים

לוקח משרד יח”צ אבל שירות הלקוחות שלך גרוע? אל תיקח אותי

ליידי גלובס

יחסי ציבור לעורכי דין: איך עורך דין יכול להגיע לטלוויזיה

עודד בן עמי

מי צריך יחסי ציבור?

ראש הממשלה החליפי: כך קוברים את התדמית של גנץ בקרב הבא מול נתניהו

יח"צ למשרדי יחצ

יועץ תקשורת ובירה קורונה: איך בוחרים משרד לייעוץ תקשורתי?

מנכ"לית פייסבוק

איך עושים יח”צ לסטארטאפ והאם זה עדיף משיווק דיגיטלי?

לוגו

איך מפרסמים קהילת פייסבוק בימי קורונה, ובכלל?

גם משרד היח”צ שלך יודע להגיע לראשי ממשלה?

יחסי ציבור לעמותה: איך לגייס תרומות לעמותות? /תמיר האס

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

יח”צ על רגל אחת: עסק קטן? כך תכין תכנית יחסי ציבור ליום שאחרי הקורונה

מנכ"לית פייסבוק

יח”צ: כך קמפיין מימון המונים שלנו הגיע לעיניה של עדי סופר תאני מנכ”לית פייסבוק

יח"צ למשרדי יחצ

איך לגייס כסף לעמותה או לפרויקט חברתי? העצות של תמיר האס למימון המונים

להסביר

צילום: יח”צ – מה קורה כשהיח”צ לא עושה מספיק יח”צ?

משאית

למה לעזאזל אתה צריך יחסי ציבור לעסק שלך?

תוכן

דווקא בקורונה: יחסי ציבור או פרסום? וגם: כך פספסו חברות השיווק הזדמנות פז

יח"צ למשרדי יחצ

למה יחסי ציבור עדיפים לעסק שלך מפרסום רגיל?

טיפים לפרסם העסק שלך

5 טיפים לפרסום חכם – הכל מתחיל בחשיבה!

שדה תעופה

חברת התעופה שיצאה בקמפיין “לא טסים לחול ביום הבחירות – ממלאים את חובתנו האזרחית”

יחסי ציבור עלות

יחסי ציבור: 3 טיפים מנצחים לספר את הסיפור של העסק שלך. או במילים אחרות – איך שולה הפכה אותי למיליונר?

יח"צ למשרדי יחצ

יחסי ציבור למשרדי יח”צ? כן, יש חיה כזו