רגע לפני הבחירות מי היא חברת התיירות המסקרנת שקיבלה כל כך הרבה תקשורת בכמה שעות בזכות קמפיין "לא טסים: בוחרים"
אם יש משהו שאצלנו בתמיר האס יחסי ציבור אוהבים לעשות זה לפרגן – לאחרונה זכתה אחת מחברות התיירות בישראל להמון יחסי ציבור חיוביים בזכות הקמפיין – "לא נופשים – בוחרים".
בעצם, ביקשה חברת התיירות מהציבור לוותר על חופש ביום הבחירות אם לא בחרו ויצאה "גיבורה" על ידי כך שוויתרה על חלקה בעוגה, עבור עתידו של הציבור הישראלי.
אני מתאר לעצמי את יועץ התקשורת הגאה בקמפיין יוצא עם ההודעה לעיתונות והעיתונאים כמשפשפים עיניים מבסוטים על האייטם החדש שיצא מראשו היצירתי של איש יחסי הציבור של החברה שאין ספק שמגיע לו לקבל מחמאה או שתיים
לצערי זה נקרא "יחסי ציבור יצירתיים", למה "לצערי" , כי לטעמי זו היא מהות ענף יחסי הציבור – וזה אמור להיות עוד מהלך סטנדרטי ומתבקש. מילא
אז, אתם תוהים מי היא חברת התעופה היצירתית? לא תאמינו אבל – אף אחת! נכון לעכשיו אין אף חברת נופש שחשבה על קמפיין שכזה שכמובן לא היה מונע מאף ישראלי לטוס לנופש בפועל אלא רק מושך אותם לאותה חברת נופש. נו מילא, אולי בפעם הבאה