צרו קשר 0545312376
הבלוג

איך לגייס כסף לעמותה או לפרויקט חברתי? העצות של תמיר האס למימון המונים

כך גייסתי יותר מ - 5 מיליון ש"ח במימון המונים. אלו הדברים שיש להקפיד עליהם בקמפיין גיוס המונים

אם יש לכם עמותה חדשה ואתם זקוקים לכסף, אם יש לכם עמותה ותיקה ואתם מתקשים לגייס תרומות או שאנשי השיווק הנוכחיים שלכם עושים אחלה עבודה תדמיתית  – אך לא מצליחים לייצר הכנסות. או, אם יש לכם פשוט חלום חברתי עבורו אתם זקוקים למשאבים כספיים, אני מצרף לכם את הכללים הכי חשובים שיש להקפיד עליהם

אתחיל ואומר שאם יצא לכם לראות קמפיינים לגיוס המונים שגייסו סכומים מדהימים בין אם מדובר במאה אלף ₪ או מיליון ₪ ותהיתם האם זה שכיח, סטנדרטי, נפוץ? אז התשובה היא – כן! אנחנו מגייסים ללקוחות שלנו באופן קבוע והשנה גייסתי יותר מ5 מיליון שקלים בקמפיינים שונים. גם – אתם-יכולים! אולי לא תוכלו לעשות זאת כמו המקצוענים אבל מה שתצליחו זו ברכה!

טיפים ל יחסי ציבור ומימון או קמפיין גיוס המונים!

אם אין לכם את האפשרות להצטייד במשרד יחסי ציבור מקצועי שמתמחה בגיוס המונים חברתי ומביא עמו המלצות אז הפניה לתקשורת תצטרך להיות עליכם. הכינו תכנית שיווק ויחסי ציבור בה תתכננו לאיזה עיתונאים תרצו לפנות, הכינו חומרים שמתמקדים בסיפור האישי של קמפיין גיוס ההמונים, מצאו את הכתב דרך פייסבוק והציעו לו לכתוב על הסיפור. אם הוא אמר “כן”! כל הכבוד הצליח לכם! דאגו לבקש לינק לעמוד הקמפיין מהכתבה או הפניה אם זה מהטלוויזיה. סופר חשוב שתקפידו על בקשה זו!

סרטון וידאו לקמפיין גיוס המונים

קריטי! לייצר סרטון טוב של כמה דקות. בסרטון, לא אתם במרכז אלא הסיפור האנושי שמייצג את הסיבה לשמה הרמתם את הקמפיין. למשל אם מדובר בקמפיין גיוס המונים עבור גיוס כספים לעמותה שנלחמת במחלות קשות כמו סרטן לא עלינו אז ההמלצה היא לקחת סיפור אישי של אחד הנתמכים בעמותה. חשוב להיות שקופים ומרגשים, שאנשים יבינו למה הם תורמים

הפלטפורמה הנכונה עבור גיוס המונים

סוגיה דרמטית במיוחד אם אתם מכוונים לקמפיין חברתי ומטרת הגיוסים שלכם היא לקהילה. בדקו כמה עמלה לוקחת הפלטפורמה ויתרה מכך יש פלטפורמות בודדות שלא לוקחות עמלה גם אם גייסתם סכום מסוים אך יצא גיוס די קטן של 10 או עשרים אלף. בחרו בפלטפורמה לגיוס המונים שסוקרה בתקשורת, שהצליחה כבר לגייס כספים. חשוב שאופי הפלטפורמה תייצג את אופי הקמפיין. חשוב שנציג הפלטפורמה יהיה אדם נעים ואם הקמפיין שלכם הינו חברתי ודאי שיהיה איש חסד. החיבור עם נציג הפלטפורמה הוא חשוב לזרימת הפעילות בקמפיין

איך בוחרים ספק לקמפיין גיוס המונים

עדיף לבחור בספק שיודע לייצר לכם את כל החבילה : סרטון וידאו, פרסום ממומן, יחסי ציבור, ועבודה מול הפלטפורמה כולל כל הלוגיסטיקה. בדקו אודות הצלחות קודמות של הספק גם מבחינה יכולת לייצר חשיפה תקשורתית, גם מבחינת קשרים, וגם האם עבד עם לקוחות ידועים. כמובן, כמה כסף הצליח לגייס? האם זה לעמותות? האם זה לניצולי שואה? חלק מהספקים עובדים עבור תשלום חד פעמי חלק יהיו מוכנים להקל עליכם ולקחת על עצמם את כל ההוצאות כאשר התשלום הוא מהקמפיין עצמו זה נורא תלוי בסוג העבודה. קמפיין גיוס המונים טוב עשוי להגיע ל מעל 100 שעות עבודה . לגיטימי ביותר לשאול את הספק הפוטנציאלי מה הוא פלוס מינוס עומד לעשות, מה נדרש ממנו וכמובן גם מה הרקע המקצועי שלו? מה הן יכולותיו האם הן ספציפיות לתחום אחד או רחבות בכמה תחומים ובכך הוא יכול לייצר אופטימיזציה לתוצאות הקמפיין? האם הוא איש שיווק? קידום ממומן? מומחה באמצעות קידום של סרטונים? איש יחסי ציבור? מומחה בכתבות שיווקיות? האם הוא קמפיינר ובכך בעצם מבין במגוון תחומים? האם לצד ההבנה במגוון התחומים יש לספק גם מומחיות בתחום ספציפי שרלוונטי לקמפיין? כך או כך בסופו של דבר זה פחות משנה והכי חשוב זה שהוא יוכל להוכיח את יכולותיו ושכבר גייס בעבר כספים, וכמובן שיהיה נאמן, מומלץ, ושידע להציג קבלות והוכחות להצלחות מהעבר. הספק צריך להיות ה אס שלכם. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד מאמרים

סטארטאפ? איך לא בוחרים משרד יחסי ציבור לסטארטאפ שלך

מנכ"לית פייסבוק

יח”צ: כך קמפיין מימון המונים שלנו הגיע לעיניה של עדי סופר תאני מנכ”לית פייסבוק

יח"צ למשרדי יחצ

למה יחסי ציבור עדיפים לעסק שלך מפרסום רגיל?

שדה תעופה

חברת התעופה שיצאה בקמפיין “לא טסים לחול ביום הבחירות – ממלאים את חובתנו האזרחית”

תכנית טלוויזיה

איך בוחרים משרד יחסי ציבור? : טיפים לחיפוש משרד ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור

יחסי ציבור לעמותה: איך לגייס תרומות לעמותות? /תמיר האס

פייסבוק עבור ניצולי השואה

מחפש יחסי ציבור לעסקים קטנים? מה שהגדולים מקבלים – גם אתה יכול

ניצחון קלפים

לוקח משרד יח”צ אבל שירות הלקוחות שלך גרוע? אל תיקח אותי

גיוס כספים ויחסי ציבור לעמותות: הסרטון שהפקנו שבר את הרשת

גם משרד היח”צ שלך יודע להגיע לראשי ממשלה?

רינה יחצ יחסי ציבור

מדריך: כל מה שרציתם לדעת על משרדי יחסי ציבור/יח”צ/ ודוברות בישראל – בבלוג אחד

יחסי ציבור, יח”צ, ייעוץ תקשורתי: מה זה לעזאזל המקצוע הזה שרני רהב עוסק בו?

טיפים לפרסם העסק שלך

5 טיפים לפרסום חכם – הכל מתחיל בחשיבה!

יחחצ טינדר

יחסי ציבור לדיור המוגן: גם לפנסיונרים מגיע להשתמש בטינדר!

עודד בן עמי

מי צריך יחסי ציבור?

להסביר

צילום: יח”צ – מה קורה כשהיח”צ לא עושה מספיק יח”צ?

ראש הממשלה החליפי: כך קוברים את התדמית של גנץ בקרב הבא מול נתניהו

יח"צ למשרדי יחצ

יחסי ציבור למשרדי יח”צ? כן, יש חיה כזו

יחסי ציבור עלות

יחסי ציבור: 3 טיפים מנצחים לספר את הסיפור של העסק שלך. או במילים אחרות – איך שולה הפכה אותי למיליונר?

יח"צ למשרדי יחצ

איך לגייס כסף לעמותה או לפרויקט חברתי? העצות של תמיר האס למימון המונים

יח"צ למשרדי יחצ

יועץ תקשורת ובירה קורונה: איך בוחרים משרד לייעוץ תקשורתי?

לוגו

ניהול משברים תקשורתי: 3 מאפיינים בניהול משבר יחסי ציבור שאתם חייבים להכיר

בנקאות

יחסי ציבור למכוני סקרים ומחקר וחברות מידע: כמה אתם שווים לעיתונאים?

טינדר יחצנות

משרד יחסי הציבור של תמיר האס הביא את בשורת הניצחון מתאגיד טינדר העולמי!

מנכ"לית פייסבוק

איך עושים יח”צ לסטארטאפ והאם זה עדיף משיווק דיגיטלי?

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

יח”צ על רגל אחת: עסק קטן? כך תכין תכנית יחסי ציבור ליום שאחרי הקורונה

גלובס3

יחסי ציבור למשרדי פרסום ומשרדי מדיה דיגיטלית: כך נוכל לסייע לכם להביא עוד לקוחות

חצ רחפנים יחצ

מהראש – לחדשות: איך הופך רעיון יח”צ פסיכי – לאייטם בחדשות

ליידי גלובס

יחסי ציבור לעורכי דין: איך עורך דין יכול להגיע לטלוויזיה

לוגו

איך מפרסמים קהילת פייסבוק בימי קורונה, ובכלל?

טינדר

יחסי ציבור מפגרים: שיווק יצירתי. פסיכי זה פה

אורי אדלמן

יחסי ציבור לעמותות וגיוס כספים: כך הקמפיינים שלנו מגייסים מאות אלפי שקלים ברבעון לנזקקים/200 אייטמים ברבעון

משאית

למה לעזאזל אתה צריך יחסי ציבור לעסק שלך?

תוכן

דווקא בקורונה: יחסי ציבור או פרסום? וגם: כך פספסו חברות השיווק הזדמנות פז