צרו קשר 0545312376
הבלוג

דווקא בקורונה: יחסי ציבור או פרסום? וגם: כך פספסו חברות השיווק הזדמנות פז

המותגים בלחץ ובעוד כולם מדברים על המשבר הנוכחי הדבר הנכון הוא לחשוב על היום שאחרי.

כאוס כלכלי, פיטורי עובדים, הפסדי ענק במשק. לחץ, סטרס, עצבים. המדינה בטירוף ואף אחד לא יודע מה עומד לקרות. עולה השאלה מה יעלה בגורלו של תקציב השיווק והפרסום? האם בעת משבר הקורונה יש להפסיק לרכוש מדיה? האם יש לחשוב מחדש על מאמצי השיווק והמכירות בעידן שגם כך אנשים יוצאים החוצה פחות? התשובה המדויקת – תלוי. הרי בכל משבר יש הזדמנויות והמציאות אינה צבועה בשחור ולבן.

קריסת חברות התיירות ופריחת מוצרי הלמידה מרחוק

כך למשל בעוד שעסקי התיירות קורסים יש עסקים אחרים שיכולים לפרוח – מוצרי תוכן מהבית שמהווים תחליף למפגשים פרונטליים למשל. וכפי שאתם כבר יכולים להניח – נייר טואלט למשל. ובכל זאת, אם  כן הייתי צריך להציע פסיקה חד משמעית הייתי אומר – זה הזמן לצמצם בתקציבי רכישת המדיה.

פרסום או יח”צ? התשובה – יח”צ, דווקא עכשיו

קורונה – היום שאחרי: ובכל זאת, מי שיצמצם ברכישת מדיה צריך לזכור שהעובדה שהוא מנסה לעבור את המשבר – אינה מספיקה. במקביל – יש כבר לחשוב על היום שאחרי – אם לא משקיעים בגיוס לקוחות יש להשקיע – בשימור לקוחות.  מבחינה שיווקית אין ספק שיצירת תוכן חי, כזה שמניע את קהל היעד להגיב ולהתייחס או תוכן שמייצר ערך – זה האפיק שצריך לזכרות למרב המאמצים כרגע. ולכן מודעות , באנרים, שילוט חוצות – כל מה שטומן בתוכו “הקאה” חד כיוונית של מסרים קצרים ומדויקים – פחות משמעותי כרגע. בעת זו יש להשקיע יותר מאמץ על תוכן חם, באיכות, בהעמקת מערכת היחסים. כדי שהלקוחות שלכם לא ישכחו אתכם ביום שאחרי.

חברות השיווק פספסו הזדמנות ליחסי ציבור טובים

לאור כל אלו דווקא בתקופה זו אני שם לב לפריחה נקודתית בתחום יחסי הציבור, ואיני מופתע. כולם חרדים שהלקוחות יעלמו להם, כולם רוצים לתקשר איתם – כולם רוצים להיות בשיח אודות הקורונה ולקחת חלק בחשיפה התקשורתית. מי שלא עשה זאת היטב אלו הם רשתות השיווק וחברות הפארם – אלו העלו את המחירים של מוצרי הגיינה דווקא בתקופה שהציבור זקוק לחיבוק החם שלהם   – וחטפו אימפקט תקשורתי שלילי. חייב להודות שזה פשוט מטופש שאף יועץ תקשורת לא אמר ללקוח שלו – “בוא נוציא הודעה לתקשורת שאנחנו מורידים את המחירים של מוצרי הגיינה כמחווה לציבור בעת החירום”. בעיקר מוזר שמלך ה”עוף בשקל” רמי לוי, לא עשה זאת.

שווה לזכור שבכל משבר יש הזדמנות ובעוד שהמשק כולו מבכה על המצב הנוכחי – כבר מעכשיו יש להתכונן לתקופה שאחרי הקורונה

  • ליזה שמעוני

    יחצנות לזמר פון 0537420013

  • hodaya

    Hodaya0098@gmail.com

  • דניאל

    גיוס

  • דן שרון

    שלום מתעניין בפרויקט מימון המונים לkits- חווית נגרות לילדים. https://kits4kids.co.il/ כנסו לאתר שלנו

  • מוטי

    אני מבקש לגייס כספים למען נכה צה"ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד מאמרים
אורי אדלמן

יחסי ציבור לעמותות וגיוס כספים: כך הקמפיינים שלנו מגייסים מאות אלפי שקלים ברבעון לנזקקים/200 אייטמים ברבעון

רינה יחצ יחסי ציבור

מדריך: כל מה שרציתם לדעת על משרדי יחסי ציבור/יח”צ/ ודוברות בישראל – בבלוג אחד

ראש הממשלה החליפי: כך קוברים את התדמית של גנץ בקרב הבא מול נתניהו

פרסום נדלן

קבלן, רוצה יחסי ציבור לפרויקט נדל”ן? קבל 5 רעיונות שיגרמו לעיתונאים לסקר דווקא את הפרויקט שלך!

גם משרד היח”צ שלך יודע להגיע לראשי ממשלה?

סטארטאפ? איך לא בוחרים משרד יחסי ציבור לסטארטאפ שלך

גלובס3

יחסי ציבור למשרדי פרסום ומשרדי מדיה דיגיטלית: כך נוכל לסייע לכם להביא עוד לקוחות

יח"צ למשרדי יחצ

יועץ תקשורת ובירה קורונה: איך בוחרים משרד לייעוץ תקשורתי?

מותג האס

כלים ביחסי ציבור: כלכלת יח”צ – מה זה תפוקה שולית פוחתת בעבודת יחסי ציבור?

תוכן

דווקא בקורונה: יחסי ציבור או פרסום? וגם: כך פספסו חברות השיווק הזדמנות פז

drill

קייסטאדי קמפיין ליח”צ טכנולוגי: החשיבה מאחורי מהלכי היח”צ ל drill

חסדי נעמי

הכי טובים: יחסי ציבור לעמותות – כך אנחנו מגייסים תרומות של מיליוני שקלים

להסביר

צילום: יח”צ – מה קורה כשהיח”צ לא עושה מספיק יח”צ?

קייסטאדי: דוגמא לקמפיין יחסי ציבור שבנינו לחברת הסייבר אקיטה

בנקאות

יחסי ציבור למכוני סקרים ומחקר וחברות מידע: כמה אתם שווים לעיתונאים?

האס שבחשיפה

מהלכי יח”צ – מה הן כלי העבודה ושיטות בפעילות יעילה של משרד יחסי ציבור

ניצחון קלפים

לוקח משרד יח”צ אבל שירות הלקוחות שלך גרוע? אל תיקח אותי

דני קושמרו

איך מודדים תוצאות של פעילות יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי?

פייסבוק עבור ניצולי השואה

מחפש יחסי ציבור לעסקים קטנים? מה שהגדולים מקבלים – גם אתה יכול

יחצ גיוס

מימון המונים: כך גייסנו שוב פעם מיליון שקל לניצולי השואה בקמפיין גיוס המונים של חסדי נעמי!

דני קושמרו

גיוס כספים ויחסי ציבור לעמותות: הסרטון שהפקנו שבר את הרשת

יחצ

יחסי ציבור: כך הרמנו את תערוכת הקורונה הראשונה בישראל

יח"צ למשרדי יחצ

יחסי ציבור לרופאים: כך יבחרו יותר במרפאה שלכם. דברים שאתם חייבים לדעת בבחירת משרד שיווק ויח”צ בתחום הבריאות

יוסי יחצ

שיווק ויחסי ציבור בקורונה: כך פיצחנו את נוסחת יחסי הציבור עבור הלקוח בעת משבר הקורונה העולמי

לוגו

ניהול משברים תקשורתי: 3 מאפיינים בניהול משבר יחסי ציבור שאתם חייבים להכיר

משאית

למה לעזאזל אתה צריך יחסי ציבור לעסק שלך?

להסביר

יחסי ציבור vs תוכן שיווקי: מה ההבדל ואיך מגיעים לחדשות ולתכנית בוקר – בלי לשלם כסף

תוכן

מחפש משרד יחסי ציבור לעורכי דין? כך לא יעבדו עליך. המידע שחייבים להכיר כשמחפשים פרסום או שיווק לעורכי דין

ערוץ 10

יחסי ציבור לעורכי דין: המתחרה שלך בטלוויזיה גלובס ובדה מרקר – ואתה לא? כנס לפה

יחצ דובאי

יחסי ציבור בדובאי לחברות סטארטאפ

עודד בן עמי

מי צריך יחסי ציבור?

לוגו

איך מפרסמים קהילת פייסבוק בימי קורונה, ובכלל?

יח"צ למשרדי יחצ

איך לגייס כסף לעמותה או לפרויקט חברתי? העצות של תמיר האס למימון המונים

יחסי ציבור לעמותה: איך לגייס תרומות לעמותות? /תמיר האס

תרומה דרך פוקימון

בלי ססמאות: מה זה יחסי ציבור יצירתיים באמת

חצ רחפנים יחצ

מהראש – לחדשות: איך הופך רעיון יח”צ פסיכי – לאייטם בחדשות

יח"צ למשרדי יחצ

למה יחסי ציבור עדיפים לעסק שלך מפרסום רגיל?

טינדר

יחסי ציבור מפגרים: שיווק יצירתי. פסיכי זה פה

שדה תעופה

חברת התעופה שיצאה בקמפיין “לא טסים לחול ביום הבחירות – ממלאים את חובתנו האזרחית”

יחסי ציבור עלות

יחסי ציבור: 3 טיפים מנצחים לספר את הסיפור של העסק שלך. או במילים אחרות – איך שולה הפכה אותי למיליונר?

יח"צ למשרדי יחצ

יחסי ציבור למשרדי יח”צ? כן, יש חיה כזו

מנכ"לית פייסבוק

יח”צ: כך קמפיין מימון המונים שלנו הגיע לעיניה של עדי סופר תאני מנכ”לית פייסבוק

יחחצ טינדר

יחסי ציבור לדיור המוגן: גם לפנסיונרים מגיע להשתמש בטינדר!

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

יח”צ על רגל אחת: עסק קטן? כך תכין תכנית יחסי ציבור ליום שאחרי הקורונה

דני קושמרו

5 סיבות לכך שגם עסקים קטנים ובינוניים צריכים יחסי ציבור

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

קייסטאדי חובת קריאה: צריכים חשיפה לעסק אבל חוששים מתחום היח”צ

תכנית טלוויזיה

איך בוחרים משרד יחסי ציבור? : טיפים לחיפוש משרד ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור

ליידי גלובס

יחסי ציבור לעורכי דין: איך עורך דין יכול להגיע לטלוויזיה

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

כך ויתרתי על אלפי דולרים: האם משרד יחסי הציבור שפניתם אליו הציע את האפשרות שאתם לא באמת צריכים יח”צ?

טינדר יחצנות

משרד יחסי הציבור של תמיר האס הביא את בשורת הניצחון מתאגיד טינדר העולמי!

טיפים לפרסם העסק שלך

5 טיפים לפרסום חכם – הכל מתחיל בחשיבה!

האם משרד היח”צ שבחרתי – אמין? כך תדעו. פוסט שאתם חייבים לקרוא כשאתם בוחרים משרד יחסי ציבור

יחסי ציבור, יח”צ, ייעוץ תקשורתי: מה זה לעזאזל המקצוע הזה שרני רהב עוסק בו?

מנכ"לית פייסבוק

איך עושים יח”צ לסטארטאפ והאם זה עדיף משיווק דיגיטלי?

הקמפיין שהפך את נתניהו לרה”מ: בזכות עיתון הארץ