צרו קשר 0545312376
מאמרי יחסי ציבור

איך מפרסמים קהילת פייסבוק בימי קורונה, ובכלל?

מנהלי קהילה בפייסבוק? קבלו כמה טיפים שיגרמו לתקשורת לסקר את הקהילה שלכם

קורונה היא סוג של מומנטום עבור מנהלי הקהילות. כולם – רוצים לתרום את חלקם ולקחת חלק בשיח. אמהות מדהימות . אבות מקולקלים. ומפעילי טיסנים כמעט מקצועניים. אז, מלא פוסטים זה מגניב אבל אם גם אתם מנהלי קהילות עולה השאלה – איך תוכלו לכוון את הפוסטים בקבוצה – בכדי שיסללו לכם את הדרך לחשיפה תקשורתית.

אם כן, הפוסט הזה עוסק ב “איך לעשות יחסי ציבור לקהילת פייסבוק”, ומאחר, והמומנטום כרגע מתעסק בקורונה – אשתמש בדוגמאות שיכולות להיות פרקטיים עבורכם.

מה עיתונאים אוהבים

ראשית אתן לכם רקע קצר על העדפת התקשורת: כך למשל כותרות שליליות עדיפות מחיוביות (10 טיפים של דברים שאסור לעשות בעת קורונה – עדיף מ10 טיפים חשובים להתנהלות בעת קורונה).

שנית: אל תדברו על קשקושים , תהיו ספציפיים. אל תברחו מהנושא והקפידו שהטקסטים יענו על שאלות בסיס כמו “מי מה מתי איפה מקום איך”. הוסיפו לטקסטים שלכם תמונות וקטעי וידאו והגדירו לצדם את הניסוח של הקרדיט

איך תגיעו לעיתונאים

אם חשבתם שיש עם זה בעיה שתפנו אליהם ישירות דרך הפייסבוק – אתם טועים. רובם יעדיפו את הפניה האותנטית. תוכלו לסקור את הכתבים הרלוונטיים אליכם ולהגיע אליהם דרך הפייסבוק, או דרך המיילים שמפורסמים לצד הכתבות – כן כן, הם ממש על המיילים הללו ובהחלט עוברים על הטקסטים המגיעים אליהם. כנסו לאתרים של כלי התקשורת – חפשו את הנושא הרלוונטי – חפשו שם של כתב שכתב מספר רב של פעמים אודות אותו נושא – חפשו אותו בפייסבוק.

אל תטעו, לעולם לא תוכלו לעשות עבודה טובה כמו איש מקצוע – אבל להשיג אייטם נחמד בעצמכם – בהחלט תוכלו

מנהלי קהילה: איזה חומרים אתם יכולים להציע לעיתונאים?

זה החלק היותר רלוונטי בפוסט ואשתמש בו בדוגמאות מהשטח. מה שאני מציע זה שתייצרו פוסט אודות נושא ספציפי – ואז תקראו לחברי הקהילה לקחת בו חלק. כך, יצרתם פוסט רלוונטי לכתב (הנושא) ויצרתם להם גיוון בתוכן (באמצעות התגובות). הנה כמה דוגמאות

קהילת סטארטאפים: תוכלו לייצר פוסטים שדנים על עולם השליטה מרחוק, תוכלו לייצר פוסטים שקוראים לכל המיזמים הטכנולוגיים רפואיים שיכולים להוסיף מידע על קורונה לקחת חלק בפוסט

קהילת שוק הון: איזה הזדמנויות קיימות עכשיו במשבר, איזה הזדמנויות יצוצו לאחר שהמשבר יגמר

קהילת עסקים קטנים: פוסט שקורא לכל מי שנפגע מהמשבר לשתף, פוסט טוב יותר שקורא לכל מי שהרוויח מהמשבר לשתף

קהילת התנדבויות: רשימה של הארגונים שזקוקים למתנדבים ( איזה ארגון, מה עושה, עם מי יוצרים קשר)

קהילת הורים: איך ההורים מסתדרים עם הילדים, איך מתכננים להתמודד עם חשבון הבנק

קהילת בני נוער: מה הם עושים עם החרדות, האם הם פונים להורים או לאנשי מקצוע דיגיטליים?

קהילת נוודים דיגיטלים: אנשים שתקועים (איך מפלס החרדה, איך מתקשרים האחד עם השני)

קהילת פסיכולוגים: כל הטעויות שתוכלו לעשות מול הילדים, פוסט שקורא לפסיכולוגים לתת טיפים שיסבירו מה השיטות הטובות ביותר להרגעת ההורים (משפטי העצמה, טון מסויים, ועוד)

בנוסף, הייתי מציע שתכתבו אודות הקהילה שלכם בכל מיני בלוגים שכן מדי יום התחקירנים השונים מחפשים חומרים – באינטרנט. בהצלחה!

עוד מאמרים
טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

איך לגייס תרומות לעמותות או כספים לסטארטאפ: טיפים עבור מימון המונים

האם משרד היח”צ שבחרתי – אמין? כך תדעו. פוסט שאתם חייבים לקרוא כשאתם בוחרים משרד יחסי ציבור

קייסטאדי: דוגמא לקמפיין יחסי ציבור שבנינו לחברת הסייבר אקיטה

יחסי ציבור: תהיו חברתיים – זה האס שלכם! סקירת מהלכים שעשינו השבוע בטלוויזיה ובתקשורת

“אמא, למה אבא דוקר אותך”: כך תטיס את הארגון שלך קדימה.

drill

קייסטאדי קמפיין ליח”צ טכנולוגי: החשיבה מאחורי מהלכי היח”צ ל drill

טור על יחסי ציבור שאסור לך לפספס: כך הפכנו דיור מוגן משפחתי מנתניה להכי מפורסם בארץ ובעולם/ תמיר האס

יחסי ציבור, יח”צ, ייעוץ תקשורתי: מה זה לעזאזל המקצוע הזה שרני רהב עוסק בו?

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

קייסטאדי חובת קריאה: צריכים חשיפה לעסק אבל חוששים מתחום היח”צ

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

יועץ תקשורת ובירה קורונה: איך בוחרים משרד לייעוץ תקשורתי?

עודד בן עמי

מי צריך יחסי ציבור?

להסביר

יחסי ציבור vs תוכן שיווקי: מה ההבדל ואיך מגיעים לחדשות ולתכנית בוקר – בלי לשלם כסף

גם משרד היח”צ שלך יודע להגיע לראשי ממשלה?

דני קושמרו

עושים קמפיין בדיגיטל? כך תגרמו לתקשורת לרצות לסקר אותו.

הקמפיין שהפך את נתניהו לרה”מ: בזכות עיתון הארץ

יחסי ציבור לעורכי דין

יחסי ציבור לעורכי דין: איך עורך דין יכול להגיע לטלוויזיה

יחסי ציבור עלות

יחסי ציבור: 3 טיפים מנצחים לספר את הסיפור של העסק שלך. או במילים אחרות – איך שולה הפכה אותי למיליונר?

דני קושמרו

5 סיבות לכך שגם עסקים קטנים ובינוניים צריכים יחסי ציבור

לוגו

איך מפרסמים קהילת פייסבוק בימי קורונה, ובכלל?

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

יחסי ציבור לרופאים: כך יבחרו יותר במרפאה שלכם. דברים שאתם חייבים לדעת בבחירת משרד שיווק ויח”צ בתחום הבריאות

משרד יחסי ציבור תמיר האס - אמינות, אחריות יצירתיות - קלף מנצח

כלים ביחסי ציבור: כלכלת יח”צ – מה זה תפוקה שולית פוחתת בעבודת יחסי ציבור?

דני קושמרו

גיוס כספים ויחסי ציבור לעמותות: הסרטון שהפקנו שבר את הרשת

תרומה דרך פוקימון

בלי ססמאות: מה זה יחסי ציבור יצירתיים באמת

שיווק לעורכי דין

דווקא בקורונה: יחסי ציבור או פרסום? וגם: כך פספסו חברות השיווק הזדמנות פז

יחצ גיוס

מימון המונים: כך גייסנו שוב מיליון שקל לניצולי השואה בקמפיין גיוס המונים של חסדי נעמי!

להסביר

צילום: יח”צ – מה קורה כשהיח”צ לא עושה מספיק יח”צ?

טינדר יחצנות

משרד יחסי הציבור של תמיר האס הביא את בשורת הניצחון מתאגיד טינדר העולמי!

פרסום נדלן

קבלן, רוצה יחסי ציבור לפרויקט נדל”ן? קבל 5 רעיונות שיגרמו לעיתונאים לסקר דווקא את הפרויקט שלך!

טיפים לפרסם העסק שלך

5 טיפים לפרסום חכם – הכל מתחיל בחשיבה!

תכנית טלוויזיה

איך בוחרים משרד יחסי ציבור? : טיפים לחיפוש משרד ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור

יחחצ טינדר

יחסי ציבור לדיור המוגן: גם לפנסיונרים מגיע להשתמש בטינדר!

שדה תעופה

חברת התעופה שיצאה בקמפיין “לא טסים לחול ביום הבחירות – ממלאים את חובתנו האזרחית”

האס שבחשיפה

מהלכי יח”צ – שיטות וכלי עבודה בפעילות יעילה של משרד יחסי ציבור

לוגו

ניהול משברים בתקשורת: 3 מאפיינים ניהול משבר יחסי ציבור שאתם חייבים להכיר

5 עובדות על יחסי ציבור

מנכ"לית פייסבוק

יח”צ: כך קמפיין מימון המונים שלנו הגיע לעיניה של עדי סופר תאני מנכ”לית פייסבוק

יחסי ציבור לעמותה: איך לגייס תרומות לעמותות? /תמיר האס

אורי אדלמן

יחסי ציבור לעמותות וגיוס כספים: כך הקמפיינים שלנו מגייסים מאות אלפי שקלים ברבעון לנזקקים/200 אייטמים ברבעון

ניצחון קלפים

לוקח משרד יח”צ אבל שירות הלקוחות שלך גרוע? אל תיקח אותי

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

כך ויתרתי על אלפי דולרים: האם משרד יחסי הציבור שפניתם אליו הציע את האפשרות שאתם לא באמת צריכים יח”צ?

יחחצ טינדר

תקוע בשיווק? הפתרון – יח”צ. המדריך ליחסי ציבור יצירתיים – יח”צ לעסקים קטנים סטארטאפים עמותות ועוד!

רינה יחצ יחסי ציבור

מדריך: כל מה שרציתם לדעת על משרדי יחסי ציבור / יח”צ / ודוברות בישראל – בבלוג אחד

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

משליח של סופר לבעלים של לתאגיד קמעונאי: איך עושים יחסי ציבור ושיווק לקמעונאים וחברות איקומרס

יחצ

יחסי ציבור: כך הרמנו את תערוכת הקורונה הראשונה בישראל

מנכ"לית פייסבוק

איך עושים יח”צ לסטארטאפ והאם זה עדיף משיווק דיגיטלי?

שיווק לעורכי דין

שיווק לעורכי דין: המדריך המלא לעו”ד המחפש להביא לקוחות חדשים למשרד

חסדי נעמי

הכי טובים: יחסי ציבור לעמותות – כך אנחנו מגייסים תרומות של מיליוני שקלים

פייסבוק עבור ניצולי השואה

מחפש יחסי ציבור לעסקים קטנים? מה שהגדולים מקבלים – גם אתה יכול

משרד יחסי ציבור תמיר האס

ראש הממשלה החליפי: כך קוברים את התדמית של גנץ בקרב הבא מול נתניהו

דני קושמרו

“אלוהים ישמור אנחנו בחדשות 12 – ולא בקטע חיובי!” המדריך המקוצר לניהול משברים ושיימינג באמצעות יחסי ציבור

ערוץ 10

יחסי ציבור לעורכי דין: המתחרה שלך בטלוויזיה גלובס ובדה מרקר – ואתה לא? כנס לפה

יחצ דובאי

יחסי ציבור בדובאי לחברות סטארטאפ

יחצ

מעולם לא היה כזה דבר: על קמפיין ניצולי השואה הכי משמעותי במדינת ישראל

משאית

למה לעזאזל אתה צריך יחסי ציבור לעסק שלך?

חצ רחפנים יחצ

מהראש – לחדשות: איך הופך רעיון יח”צ פסיכי – לאייטם בחדשות

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

יח”צ על רגל אחת: עסק קטן? כך תכין תכנית יחסי ציבור ליום שאחרי הקורונה

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

יחסי ציבור למשרדי יח”צ? כן, יש חיה כזו

גלובס3

יחסי ציבור למשרדי פרסום ומשרדי מדיה דיגיטלית: כך נוכל לסייע לכם להביא עוד לקוחות

דני קושמרו

איך מודדים תוצאות של פעילות יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי?

יוסי יחצ

שיווק ויחסי ציבור בקורונה: כך פיצחנו את נוסחת יחסי הציבור עבור הלקוח בעת משבר הקורונה העולמי

בנקאות

יחסי ציבור למכוני סקרים ומחקר וחברות מידע: כמה אתם שווים לעיתונאים?

תכנית טלוויזיה

יחסי ציבור לרואי חשבון – משרד רו”ח – במה אתה שונה מהמתחרים שלך?

יחסי ציבור לעסקים עמותות ועוד: דוגמאות לעשרות מהלכים שעשינו בתקשורת

טיפים עבור גיוס כספים לפרוייקט מימון המונים

למה יחסי ציבור עדיפים לעסק שלך מפרסום רגיל?

סטארטאפ? איך לא בוחרים משרד יחסי ציבור לסטארטאפ שלך