צרו קשר 0545312376
הבלוג

איך מפרסמים קהילת פייסבוק בימי קורונה, ובכלל?

מנהלי קהילה בפייסבוק? קבלו כמה טיפים שיגרמו לתקשורת לסקר את הקהילה שלכם

קורונה היא סוג של מומנטום עבור מנהלי הקהילות. כולם – רוצים לתרום את חלקם ולקחת חלק בשיח. אמהות מדהימות . אבות מקולקלים. ומפעילי טיסנים כמעט מקצועניים. אז, מלא פוסטים זה מגניב אבל אם גם אתם מנהלי קהילות עולה השאלה – איך תוכלו לכוון את הפוסטים בקבוצה – בכדי שיסללו לכם את הדרך לחשיפה תקשורתית.

אם כן, הפוסט הזה עוסק ב “איך לעשות יחסי ציבור לקהילת פייסבוק”, ומאחר, והמומנטום כרגע מתעסק בקורונה – אשתמש בדוגמאות שיכולות להיות פרקטיים עבורכם.

מה עיתונאים אוהבים

ראשית אתן לכם רקע קצר על העדפת התקשורת: כך למשל כותרות שליליות עדיפות מחיוביות (10 טיפים של דברים שאסור לעשות בעת קורונה – עדיף מ10 טיפים חשובים להתנהלות בעת קורונה).

שנית: אל תדברו על קשקושים , תהיו ספציפיים. אל תברחו מהנושא והקפידו שהטקסטים יענו על שאלות בסיס כמו “מי מה מתי איפה מקום איך”. הוסיפו לטקסטים שלכם תמונות וקטעי וידאו והגדירו לצדם את הניסוח של הקרדיט

איך תגיעו לעיתונאים

אם חשבתם שיש עם זה בעיה שתפנו אליהם ישירות דרך הפייסבוק – אתם טועים. רובם יעדיפו את הפניה האותנטית. תוכלו לסקור את הכתבים הרלוונטיים אליכם ולהגיע אליהם דרך הפייסבוק, או דרך המיילים שמפורסמים לצד הכתבות – כן כן, הם ממש על המיילים הללו ובהחלט עוברים על הטקסטים המגיעים אליהם. כנסו לאתרים של כלי התקשורת – חפשו את הנושא הרלוונטי – חפשו שם של כתב שכתב מספר רב של פעמים אודות אותו נושא – חפשו אותו בפייסבוק.

אל תטעו, לעולם לא תוכלו לעשות עבודה טובה כמו איש מקצוע – אבל להשיג אייטם נחמד בעצמכם – בהחלט תוכלו

מנהלי קהילה: איזה חומרים אתם יכולים להציע לעיתונאים?

זה החלק היותר רלוונטי בפוסט ואשתמש בו בדוגמאות מהשטח. מה שאני מציע זה שתייצרו פוסט אודות נושא ספציפי – ואז תקראו לחברי הקהילה לקחת בו חלק. כך, יצרתם פוסט רלוונטי לכתב (הנושא) ויצרתם להם גיוון בתוכן (באמצעות התגובות). הנה כמה דוגמאות

קהילת סטארטאפים: תוכלו לייצר פוסטים שדנים על עולם השליטה מרחוק, תוכלו לייצר פוסטים שקוראים לכל המיזמים הטכנולוגיים רפואיים שיכולים להוסיף מידע על קורונה לקחת חלק בפוסט

קהילת שוק הון: איזה הזדמנויות קיימות עכשיו במשבר, איזה הזדמנויות יצוצו לאחר שהמשבר יגמר

קהילת עסקים קטנים: פוסט שקורא לכל מי שנפגע מהמשבר לשתף, פוסט טוב יותר שקורא לכל מי שהרוויח מהמשבר לשתף

קהילת התנדבויות: רשימה של הארגונים שזקוקים למתנדבים ( איזה ארגון, מה עושה, עם מי יוצרים קשר

קהילת הורים: איך ההורים מסתדרים עם הילדים, איך מתכננים להתמודד עם חשבון הבנק

קהילת בני נוער: מה הם עושים עם החרדות, האם הם פונים להורים או לאנשי מקצוע דיגיטליים?

קהילת נוודים דיגיטלים: אנשים שתקועים (איך מפלס החרדה, איך מתקשרים האחד עם השני

קהילת פסיכולוגים: כל הטעויות שתוכלו לעשות מול הילדים, פוסט שקורא לפסיכולוגים לתת טיפים שיסבירו מה השיטות הטובות ביותר להרגעת ההורים (משפטי העצמה, טון מסויים, ועוד)

בנוסף, הייתי מציע שתכתבו אודות הקהילה שלכם בכל מיני בלוגים שכן מדי יום התחקירנים השונים מחפשים חומרים – באינטרנט. בהצלחה!

  • ליזה שמעוני

    יחצנות לזמר פון 0537420013

  • hodaya

    Hodaya0098@gmail.com

  • דניאל

    גיוס

  • דן שרון

    שלום מתעניין בפרויקט מימון המונים לkits- חווית נגרות לילדים. https://kits4kids.co.il/ כנסו לאתר שלנו

  • מוטי

    אני מבקש לגייס כספים למען נכה צה"ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד מאמרים

סטארטאפ? איך לא בוחרים משרד יחסי ציבור לסטארטאפ שלך

מנכ"לית פייסבוק

יח”צ: כך קמפיין מימון המונים שלנו הגיע לעיניה של עדי סופר תאני מנכ”לית פייסבוק

האם משרד היח”צ שבחרתי – אמין? כך תדעו. פוסט שאתם חייבים לקרוא כשאתם בוחרים משרד יחסי ציבור

יח"צ למשרדי יחצ

איך לגייס כסף לעמותה או לפרויקט חברתי? העצות של תמיר האס למימון המונים

חצ רחפנים יחצ

מהראש – לחדשות: איך הופך רעיון יח”צ פסיכי – לאייטם בחדשות

עודד בן עמי

מי צריך יחסי ציבור?

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

כך ויתרתי על אלפי דולרים: האם משרד יחסי הציבור שפניתם אליו הציע את האפשרות שאתם לא באמת צריכים יח”צ?

יח"צ למשרדי יחצ

למה יחסי ציבור עדיפים לעסק שלך מפרסום רגיל?

משאית

למה לעזאזל אתה צריך יחסי ציבור לעסק שלך?

האס שבחשיפה

מהלכי יח”צ – מה הן כלי העבודה ושיטות בפעילות יעילה של משרד יחסי ציבור

טיפים לפרסם העסק שלך

5 טיפים לפרסום חכם – הכל מתחיל בחשיבה!

טינדר יחצנות

משרד יחסי הציבור של תמיר האס הביא את בשורת הניצחון מתאגיד טינדר העולמי!

קייסטאדי: דוגמא לקמפיין יחסי ציבור שבנינו לחברת הסייבר אקיטה

יחסי ציבור לעמותה: איך לגייס תרומות לעמותות? /תמיר האס

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

יח”צ על רגל אחת: עסק קטן? כך תכין תכנית יחסי ציבור ליום שאחרי הקורונה

גם משרד היח”צ שלך יודע להגיע לראשי ממשלה?

ערוץ 10

יחסי ציבור לעורכי דין: המתחרה שלך בטלוויזיה גלובס ובדה מרקר – ואתה לא? כנס לפה

שדה תעופה

חברת התעופה שיצאה בקמפיין “לא טסים לחול ביום הבחירות – ממלאים את חובתנו האזרחית”

דני קושמרו

גיוס כספים ויחסי ציבור לעמותות: הסרטון שהפקנו שבר את הרשת

יחצ דובאי

יחסי ציבור בדובאי לחברות סטארטאפ

יוסי יחצ

שיווק ויחסי ציבור בקורונה: כך פיצחנו את נוסחת יחסי הציבור עבור הלקוח בעת משבר הקורונה העולמי

יחסי ציבור עלות

יחסי ציבור: 3 טיפים מנצחים לספר את הסיפור של העסק שלך. או במילים אחרות – איך שולה הפכה אותי למיליונר?

יח"צ למשרדי יחצ

יחסי ציבור למשרדי יח”צ? כן, יש חיה כזו

לוגו

ניהול משברים תקשורתי: 3 מאפיינים בניהול משבר יחסי ציבור שאתם חייבים להכיר

ליידי גלובס

יחסי ציבור לעורכי דין: איך עורך דין יכול להגיע לטלוויזיה

אורי אדלמן

יחסי ציבור לעמותות וגיוס כספים: כך הקמפיינים שלנו מגייסים מאות אלפי שקלים ברבעון לנזקקים/200 אייטמים ברבעון

יחצ

יחסי ציבור: כך הרמנו את תערוכת הקורונה הראשונה בישראל

יח"צ למשרדי יחצ

יחסי ציבור לרופאים: כך יבחרו יותר במרפאה שלכם. דברים שאתם חייבים לדעת בבחירת משרד שיווק ויח”צ בתחום הבריאות

להסביר

צילום: יח”צ – מה קורה כשהיח”צ לא עושה מספיק יח”צ?

מותג האס

כלים ביחסי ציבור: כלכלת יח”צ – מה זה תפוקה שולית פוחתת בעבודת יחסי ציבור?

גלובס3

יחסי ציבור למשרדי פרסום ומשרדי מדיה דיגיטלית: כך נוכל לסייע לכם להביא עוד לקוחות

הקמפיין שהפך את נתניהו לרה”מ: בזכות עיתון הארץ

drill

קייסטאדי קמפיין ליח”צ טכנולוגי: החשיבה מאחורי מהלכי היח”צ ל drill

ראש הממשלה החליפי: כך קוברים את התדמית של גנץ בקרב הבא מול נתניהו

ניצחון קלפים

לוקח משרד יח”צ אבל שירות הלקוחות שלך גרוע? אל תיקח אותי

תרומה דרך פוקימון

בלי ססמאות: מה זה יחסי ציבור יצירתיים באמת

יחחצ טינדר

יחסי ציבור לדיור המוגן: גם לפנסיונרים מגיע להשתמש בטינדר!

טינדר

יחסי ציבור מפגרים: שיווק יצירתי. פסיכי זה פה

יחסי ציבור, יח”צ, ייעוץ תקשורתי: מה זה לעזאזל המקצוע הזה שרני רהב עוסק בו?

דני קושמרו

איך מודדים תוצאות של פעילות יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי?

מנכ"לית פייסבוק

איך עושים יח”צ לסטארטאפ והאם זה עדיף משיווק דיגיטלי?

לוגו

איך מפרסמים קהילת פייסבוק בימי קורונה, ובכלל?

רינה יחצ יחסי ציבור

מדריך: כל מה שרציתם לדעת על משרדי יחסי ציבור/יח”צ/ ודוברות בישראל – בבלוג אחד

בנקאות

יחסי ציבור למכוני סקרים ומחקר וחברות מידע: כמה אתם שווים לעיתונאים?

להסביר

יחסי ציבור vs תוכן שיווקי: מה ההבדל ואיך מגיעים לחדשות ולתכנית בוקר – בלי לשלם כסף

פייסבוק עבור ניצולי השואה

מחפש יחסי ציבור לעסקים קטנים? מה שהגדולים מקבלים – גם אתה יכול

תוכן

מחפש משרד יחסי ציבור לעורכי דין? כך לא יעבדו עליך. המידע שחייבים להכיר כשמחפשים פרסום או שיווק לעורכי דין

יחצ גיוס

מימון המונים: כך גייסנו שוב פעם מיליון שקל לניצולי השואה בקמפיין גיוס המונים של חסדי נעמי!

דני קושמרו

5 סיבות לכך שגם עסקים קטנים ובינוניים צריכים יחסי ציבור

תוכן

דווקא בקורונה: יחסי ציבור או פרסום? וגם: כך פספסו חברות השיווק הזדמנות פז

תכנית טלוויזיה

איך בוחרים משרד יחסי ציבור? : טיפים לחיפוש משרד ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור

יח"צ למשרדי יחצ

יועץ תקשורת ובירה קורונה: איך בוחרים משרד לייעוץ תקשורתי?

חסדי נעמי

הכי טובים: יחסי ציבור לעמותות – כך אנחנו מגייסים תרומות של מיליוני שקלים

פרסום נדלן

קבלן, רוצה יחסי ציבור לפרויקט נדל”ן? קבל 5 רעיונות שיגרמו לעיתונאים לסקר דווקא את הפרויקט שלך!

תמיר מתראיין על חסדי נעמי

קייסטאדי חובת קריאה: צריכים חשיפה לעסק אבל חוששים מתחום היח”צ