יח"צ ושיווק עורכי דין, יחסי ציבור וגיוס כספים לעמותות, קמפיינים של גיוס המונים, יחסי ציבור מדויקים וטכנולוגיים לסטארטאפים ופרובוקציות שיווקיות לעסקים קטנים שמביטים בקנאה בחשיפה ובמהלכים של אלו הגדולים. – כדי ליהנות כל מחשיפה גדולה טבעית ושיווקית – צריך להגיע למקומות הנכונים.
ישנן סיבות שונות ומגוונות לפנות אל משרד יח"צ ותמיד חשוב לפנות למשרד שמתאים לצרכים שלכם. כדי לעזור לכם במשימה, הנה כמה טיפים לבחירת משרד יחסי ציבור.
טיפ ראשון בבחירת משרד יחסי ציבור– הקשר האישי
חשוב להבין כי הקשר מול משרד יחסי ציבור הוא לא חד פעמי. אנחנו צריכים לעבוד עם אנשים שנעים לנו ונוח לנו לפנות אליהם בשאלות. נרצה שהמשרד יעבוד עבורנו, יתאמץ ושיהיה זמין. הקשר האישי מתחיל כבר בשיחה הראשונה. חפשו מישהו או מישהי – נעימים.
טיפ שני בבחירת משרד יח"צ– היכולת לספר סיפור
עבודת יח"צ דורשת לספר את הסיפור של העסק, העמותה, איש המקצוע או אחרים, בצורה מעניינת וטובה. לא מדובר על פרסום בתמורה לתשלום אלא ביצירת עניין בקרב אנשי התקשורת.
לכן, רק מישהו שיודע לתאר את הסיפור שלנו, לקחת את החשוב ולהפוך אותו – למעניין, יוכל לקדם אתכם
טיפ שלישי בבחירת משרד יחסי ציבור– שיטת העבודה
כמו בכל שירות, גם במקרה של עבודה מול יח"צ אנחנו רוצים לדעת מה עומדים לעשות עבורנו.
ססמאות בתחילת הדרך עלולות להתגלות כמאכזבות. חשוב לדעת כי כיוון שלא מדובר על קניית שטח פרסום, איש המקצוע יכול וצריך לספר על אופי פעילותו והמהלכים הספציפיים שניתן להציע לכם – לפני חתימה על חוזה התקשרות.
טיפ רביעי בבחירת משרד לאסטרטגיה תקשורתית – הבנת תכנית הפעולה
לפני שתצאו לדרך ותבחרו את איש המקצוע, נרצה לדעת מה עומד להתבצע, ברמת "רוח הדברים" לפחות. כדי שלא תהיו באוויר ושתדעו שאכן מתבצעת עבודה עבורכם.
טיפ חמישי בבחירת משרד לייעוץ תקשורתי – המלצות מלקוחות קודמים והצלחות יח"צ
משרד יח"צ צריך להיות בעל "קבלות" מעבודות קודמות ועם לקוחות מרוצים.
זה בסדר גמור לשאול על ניסיון העבר, להתרשם ואפילו לשוחח עם לקוחות שאישרו זאת ולשמוע על התהליך שהם עברו.
טיפ שישי בבחירת משרדי יחסי ציבור
משרד יחסי ציבור, משרד יחצ, משרד לייעוץ תקשורתי, ועוד הרבה שמות לתחום די ותיק. אם אתם תוהים מדוע השתמשתי בשמות השונים בכותרות שכתבתי ולא הייתי עקבי הסיבה לכך היא די פשוטה – שיקולי קידום אורגני בגוגל.
כשאני צריך לקדם מטרה מסוימת באמצעות פעילות שיווקית כמו יחסי ציבור אני לוקח בחשבון מגוון שיקולים אחרים וחושב איך כולם יכולים לשרת האחד את השני, אני עושה זאת עבור הלקוחות שלי – וגם עבור עצמי.
לא בכדי באתר שלי יש את העמוד משרדנו בתקשורת עם הכותרת "הסנדלר אינו יחף" – כפי שאני מקדם את הלקוחות שלי בתקשורת – אני יודע לעשות זאת עבור עצמי.
למעשה, משרד יחסי הציבור שלי הוא כנראה מהמשרדים הכי מסוקרים בישראל ואני עושה זאת בקלות – מה שאני עושה עבורי ויודע להציג קבלות – אדע לעשות עבורכם – יותר טוב מכל אחד אחר. לחצו פה לעמוד משרדנו בתקשורת